Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MAALTIJD OOK VOOR DJ?

  28-4-2005 13:08:36
Wij hebben de dj bevestigd.
Op het contract staat vermeld dat er voor 2 personen maaltijd moet worden voorzien. Is dat bij iedere dj zo? Moeten zij dan een volledige maaltijd zoals de gasten hebben of mag dat ook broodjes of iets anders zijn?
Hoe is dit bij jullie?

Groetjes,

Isabelle

Isabelle
19-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 808


Els
7-5-2005
 Meld misbruik28-4-2005 13:22:20

Hey Isabelle,

Bij ons dat niet zo. De DJ komt trouwens pas om 22u (vanaf dessertbuffet ongeveer). Daarvoor wordt er wel achtergrond muziek gespeeld, maar door de zaal zelf. Komt jullie DJ dan zo vroeg al?

groetjes,
Els
07-05-2005



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik28-4-2005 13:59:33

Das ook gek, dat heb ik nu nog nooit gehoord. Bij ons komt de DJ achtergrondmuziek spelen tijdens het diner en blijft hij natuurlijk tot het einde. Wij voorzien enkel drank voor hem. Hoe kan hij nu mee-eten als hij moet werken?



Katrien

 Meld misbruik28-4-2005 14:29:51

hoi Isabelle,

wij moeten ook voor de dj één maaltijd voorzien...

Vind dat ook een beetje gek, maar ja.. (wat moet je doen hé? ??)

Gr. k.



Vanessa
28-5-2005
 Meld misbruik28-4-2005 14:36:57

Bij ons is het ook zo. Dj + partner nemen deel aan de maaltijd tijdens het avondfeest. Onze DJ is wel niet zo duur, dus vinden we het niet zo erg om 2 personen meer te voorzien.



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik28-4-2005 14:40:25

Onze DJ komt ook pas om 22u, dus wij hebben dit probleem niet, maar ik denk dat het wel normaal is dat je een maaltijd voorziet als ze er al vroeger zijn (zelfde voor fotograaf), ik heb dat zeker nog al gehoord, hoor. Het moet echter zeker niet de feestmaaltijd zijn, een pasta of dagschotel of zelfs broodjes (als er niet in het contract staat dat het een warme maaltijd moet zijn) zullen wel volstaan, volgens mij. Misschien eens vragen aan de feestzaal wat zij normaal gezien doen in zo'n geval?

Groetjes,
Barbara



Els
1-4-2006
 Meld misbruik28-4-2005 16:53:20

onze dj zit bij inbegrepen bij de videograaf, voor 's middags moeten wij een sobere maaltijd voorzien voor twee personen en voor 's avonds een warme maaltijd... op die twee mensen zal het dan ook wel niet steken zeker??



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik28-4-2005 17:54:45

Dat is echt wel gek. Onze DJ is een goede kennis van ons en is dan ook met zijn hele gezin uitgenodigd, maar hij heeft al gezegd dat hij niet mee zal eten want daar heeft hij geen tijd voor.

groetjes



Nathalie

 Meld misbruik28-4-2005 18:46:19

Dit is echt niet normaal.Onze dj komt ook tegen 21.00 uur wij vroegen hem of hij al dan niet ging mee eten.Zijn antwoord was duidelijk en hoeft geen maaltijd.Als hij dat wenst mag hij aanschuiven aan het dessert.
Echt flauw van jullie dj.Wie hebben jullie als dj?Wij kozen voor dj partysound.
Groetjes.



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik28-4-2005 23:19:28

ik vind dit eigenlijk niet zo gek. Bij ons is de DJ er al van zodra we met het diner beginnen, dus lijkt het mij ook logisch dat hij toch nog iets eet.

Bij ons is dit niet in het contract bepaald, maar wij rekenen onze DJ wel mee... op die ene man meer zal het nu ook niet meer aankomen.

groetjes
kathleen



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-4-2005 9:28:28

Ik vind dit toch licht overdreven. Hij is er tenslotte om te werken en niet om mee te feesten. Hoe kan hij daar nu tijd voor hebben? Het bedieningspersoneel zit toch ook niet mee aan tafel? En bovendien vind ik dat een DJ al genoeg kost.



julie
14-5-2005
 Meld misbruik29-4-2005 9:34:33

Hoi

Bij ons is de dj een vriend en is hij natuurlijk ook uitgenodigd samen met zijn vrouw op het feest. Tijdens de maatijd zet hij dan gewoon een cd op met lichte muziek terwijl hij ook eet en na het dessertbuffet begint hij dan met de muziek. De fotograaf en de fimer hadden wel gevraagd om iets te krijgen om te eten maar voor hen was een broodje wel goed genoeg. Zelf heb ik zo iets van ze zijn al de hele dag in de weer met ons dat ze dan wel een deftige maaltijd verdiennen ook.

Groetjes
Julie



Carlo

 Meld misbruik29-4-2005 11:06:27

Hey,

ik vraag dit zelf ook in het contract, en met mij ook een helboel collega's die ik ken.

Maar wij zijn al tevreden met wat broodjes.

Uiteindelijk ben ik al draaiende vanaf de receptie, dat kan dus soms al van 16.00 of 17.00 uur zijn, tot in de vroege uurtjes en dan reken ik al snel tot 04.00 uur 's nachts.

Dat zijn dan wel 12 uren aan één stuk door.
Lindsay vindt dan misschien wel dat we duur zijn, maar met al het voorbereidende werk, verplaatsingen en 10 tot 12 uur draaien en ambiance maken vind ik mijn eigen prijs (400 euro) all in best goedkoop.

Trouwens er bestaat ook nog zoiets als de wet van het arbeidsreglement waarin staat dat er na x aantal uren werken een verplichte poauze moet zijn waarin men kan eten en drinken.
Als DJ kan je niet pauzeren, maar laat ons dan wel iets te eten krijgen want na 10 uur draaien zonder eten of drinken heb je geen DJ meer over.

Groetjes,

Carlo



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-4-2005 11:19:01

Ik had het dan wel over de echte feestmaaltijd. Drinken wordt natuurlijk à volonté voorzien. En gewoon broodjes is inderdaad niet te veel gevraagd. Maar ik had mij bij deze vraag echt de feestmaaltijd voorgesteld...



Carlo

 Meld misbruik29-4-2005 14:29:03

Hey,

Dat verduidelijkt al veel, Lindsay.
En ik ben er inderdaad ook mee akkoord dat een volledige maaltijd niet hoeft, en eigenlijk zelfs niet kan.

Dus denken we er toch hetzelfde over.

Groetjes,

Carlo



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik29-4-2005 15:25:55

Eigenlijk weet ik zelf ook niet goed wat wij gaan doen, maar aangezien hij pas voor het avondfeest komt (dus waarschijnlijk tegen 22u, mag hij van ons met zijn vrouw wel van het dessertenbuffet mee-eten.



patricia

 Meld misbruik29-4-2005 20:51:25

Onze dj hoeft dat niet.Hij krijgt de kans om aan het dessert aan te schuiven en anders komen ze 'snachts toch nog eens met broodjes.
Groetjes.



leen
4-6-2005
 Meld misbruik30-4-2005 23:21:23

Hallo!!

Ik denk dat een volledige maaltijd zoal je aan de gasten geeft toch niet nodig is voor de dj! Onze dj vraagt dat toch niet. Je kan wel voor broodjes zorgen, eigenlijk is zo een dj toch in dienst voor je!

Veel succes verder! Bjorn en Leen
nog 35 dagen te gaan
xxx



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik17-9-2005 20:56:12

kunnen die profiteurs dan niet eerst thuis eten,en waarom brengen ze hun vrouw mee?



Marino

 Meld misbruik19-5-2008 21:23:15

Er zijn dus nog altijd slaven drijvers die mensen willen lkaten uithongeren


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info