Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben hem ook als dj. Wij vernemen van iedereen als hij het zelf is die komt spelen dat het dan heel goed is. Zelf hebben we hem met feest van mijn vriend zijn werk, bezig gezien. Dat was in Saint-germain. En daar was hij allezins heeeeeeeel goed vonden wij toch.Van waar ben jij?Groetjes en veel succesSofie06/09/08
Ja dj infinity is een zeer goede dj, doet het trouwfeest van mn zus. Ik ben meegeweest naar Diksmuide met haar om hun trouwdj vast te leggen. Ik moet zeggen dat ze de juiste keuze hebben gemaakt, na het zien van een video, en de vele refrentie's en de vriendelijke uitleg gaan zij kunnen rekenen op een geslaagd huwelijksfeest.
Wij nemen Kris ook als DJ, binnen een maandje speelt hij dus in het Fabriekspand! We hebben hem nog niet beziggehoord (buiten dat filmpje), maar ik heb er wel vertrouwen in.'k Zal na 16 mei meer weten, vraag het dan nog ne keer ;)
Sympathieke mens!
Ondertussen vrijblijvend afspraak gelegd, we zullen zien. Ah, wij zijn van Ieper!Bedankt voor jullie reacties!Ellen
Aan Natascha BEn? alles goed meegevallen? Wij hebben hem ondertussen vast gelegd, zijn er heel goed onthaald, hebben al z'n materiaal gezien dat hij meebrengt. Hij biedt ook de keuze tussen een basisopstelling en de mogelijkheid om nog voor een uitgebreidere lichtinstallatie te gaan. Daar hebben we dan ook voor gekozen. Qua prijs echt de moeite in vergelijking met andere! Hij pakt alles zeer professioneel aan (zie je direct als je z'n kantoor binnenkomt) en z'n muzieksmaak volgt de onze dus dat zou niet mogen mislopen!GroetjesEllen (27/06/2009)