Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Leuke muziek voor tijdens de mis

  15-1-2005 18:57:01
Ik ben op zoek naar leuke, romantische muziek die niet te emotioneel te gericht is. Mischien wel een gekke vraag maar we willen er een hele leuke mis van maken. Omdat de vader van mijn partner is overleden en droevige muziek zou het ons te moeilijk maken.
Moesten er mensen in dezelfde situatie zitten die mogen mij altijd iets laten weten. Groetjes

Fieke
4-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1549


Annelies
7-8-2004
 Meld misbruik18-1-2005 20:00:12

Wij hebben ook "Love shine a light" laten zingen in de mis. Dat gaf alleszins op.



Sophie
14-10-2005
 Meld misbruik20-1-2005 13:22:45

Hoi Fieke

Mijn vriend en ik willen er ook een leuke mis van maken.
Enkele liedjes bij ons zijn:
No mountain high enough van Diana Ross
Say a little prayer for you van Aretha Franklin

Groetjes
Sophie



Els
14-5-2005
 Meld misbruik21-1-2005 14:15:27

Hey Fieke,

Mijn papa is anderhalf jaar ook overleden, wij hebben dan ook gekozen voor leuke deuntjes. De lege plaats waar hij hoorde te zitten zal het al moeilijk genoeg maken.
Wij hebben gekozen voor:
Plezant Lieke voor Lut (Urbanus)
Crazy in Love (Beyoncé)
If I ain't got you (Alicia Keys)



Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik22-1-2005 11:54:28

Het is een hele lege plek he en moeilijk maar toch probeer je een mooie dag van te maken. merckis voor de keuze van de liedjes dat helpt ons al een hele stap vooruit! Had ook al aan Urbanus gedacht heb dat liedje al ergens in een boekje gezien.toch heel hard bedankt. knuf fieke



An
13-5-2005
 Meld misbruik25-1-2005 12:04:17

Hallo

Wij trouwen in mei en voor ons zal het een hele emotionele dag worden. Mijn ouders heb ik beiden al op vrij jonge leeftijd moeten afgeven, en mijn partner heeft door omstandigheden geen contact meer met zijn ouders. Wij hebben toch besloten om in de kerk te trouwen en houden het heel sober. Wij gaan geen liedjes draaien maar mooie gedichtjes laten voorlezen door de mensen die we graag zien en er wel nog kunnen bij zijn.
Ik heb ook gekozen voor 3 bruidsmeisjes (mijn beste vriendinnen), niet voor de traditie, maar voor de emotionele steun die ik ook op deze mooie dag van hun zal krijgen. Ik ben ook naarstig op zoek naar de trouwring van mijn moeder die tot op heden nog spoorloos is, omdat ik op die manier niet alleen eeuwige trouw zou zweren aan mijn vriend maar ook aan mijn ouders. Een mooier gebaar is er toch niet? Ik hoop alleen dat die ring nog boven water komt.

Veel sterkte aan allen die op hun mooiste dag een lege plek in hun hart moeten ondervinden...



Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik25-1-2005 19:24:28

Ik vind het heel mooi van je en moedig ik wens je veel moed en toch heel veel vreugde toe op je trouwdag, maar het mooie wat er is, dat is dat we trouwen met de persoon waarin we geloven, ook al is het niet makelijk om elke dag in deze situatie waarin je dierbare kwijt bent door te gang, de moed en het geloof en de waardering in die persoon zijn uniek...
hoop dat je de trouwring vindt want dat is een prachtig gebaar
groetjes fieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info