TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patrick
22-3-2008
|
6-12-2007 8:46:33
Hoi, trouwen zelf op 22/3/2008 en hebben net dj Mark Van Der steen uit Erembodegem geboekt, heel goede dj, ken hem persoonlijk al heel lang is al meer dan 20 jaar profesioneel bezig.Mark is te beriken op telnr 053/782539.
|
|
Patrick
22-3-2008
|
6-12-2007 8:46:42
Hoi, trouwen zelf op 22/3/2008 en hebben net dj Mark Van Der steen uit Erembodegem geboekt, heel goede dj, ken hem persoonlijk al heel lang is al meer dan 20 jaar profesioneel bezig.Mark is te beriken op telnr 053/782539.
|
|
Katrien
20-12-2008
|
6-12-2007 9:22:58
Onze dj is Partysound.Bij mijn verloofde komt hij al jaren op het werk personeelfeest spelen en dat is steeds mega-tof.Vandaar dat we niet hoefden te aarzelen om vast te leggen. Hij wisselt goed af en praat weinig en zo hoort het ook.Prijs valt ook goed mee en je mag ook lijstjes maken met voorkeurnummertjes. ...groetjes!!
|
|
hilke
7-6-2008
|
6-12-2007 11:17:07
Beste Anneleen, ook wij nemen hem (dj tom) als dj en hebben al een eerste kennismaking gehad, hij is inderdaad erg professioneel en heel vriendelijk. Ik heb nog vriendinnen die hem hadden als dj en die feesten vonden wij heel leuk, hij praat weinig, en hij speelt wat je graag hoort, je kan lijstjes geven. Het is volledig jouw feest hoe jij het wilt.
|
|
Sarah
7-6-2008
|
6-12-2007 13:00:34
Hey toekomstige bruidjes,
Wij trouwen op 07/06*/08 en wij hebben ook juist onze dj vast gelegd: Lucky's Discobar uit Erpe-mere, zeer schappelijk van prijs en ook een vriendelijke meneer, misschien dat er iemand nof gebruik wil van maken?
Groetjes Sarah
|
|
Rik
|
6-12-2007 18:45:50
Discobar en alle muziek via videoclips op scherm geprojecteerd, vind je bij www.discovideo.be
|
|
Elke
8-3-2008
|
9-12-2007 13:50:29
Hoi Anneleen,
Wij nemen DJ Tom ook voor onze trouwfeest in De Snip in Moorsel. Wij kennen hem als een hele professionele dj met een goeie muzieksmaak. Hij houdt veel rekening met je eigen muziekkeuze en is heel correct op vlak van afspraken. Een aanrader dus!
Elke
|
|
brenda
|
13-12-2007 21:56:09
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda
|
|
dierk
|
16-12-2007 17:02:34
Beste Anneleen,
Met enige fierheid stel ik je onze website voor www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje, wij stellen dit ten zeerste op prijs!Nog veel succes in de verdere voorbereidingen naar jullie feest toe!Muzikale groeten,Dierk Van Paemelen
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|