Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Jenny
cermoniewagens
Hallo,Ik vraag me af hoeveel wij in ons budget moeten rekenen voor ceremoniewagens. ALs bruidswagen hebben we al een witte oldtimer. Nu zou ik graag een zwarte oldtimer hebben voor de bruidegom en zwarte Mercedessen (5) voor de rest van de suite.Iema...
Andere Reacties: 1 14-8-2007 13:23:05

Petra
Aantal misboekjes
Hallokes,Hoeveel misboekjes voorzien jullie ongeveer?Ik dacht een 150 tal, maar misschien is dit teveel...Groetjes Petra
Andere Reacties: 9 14-8-2007 11:26:42

kim
tekst gastenboek
Hallo,nog maar 11 dagen en het is zover! We zijn dan ook volop bezig met de laatste dingen in orde te brengen zoals de tekst die we vooraan in ons gastenboek willen schrijven.Heeft er iemand een ideetje? Wat zetten jullie er zoal in?Alvast bedankt!!!
Andere Reacties: 2 14-8-2007 10:40:23

Joke
DJ Koen Gheysens - Studio Happy Music
Hey iedereen!Wij zijn op dit moment op zoek naar een DJ die ambiance brengt, maar geen al te oudbollige trouw-klassiekers speelt. Graag wat 80-90-dansbare klassiekers, en af en toe wel iets fouts. Zelf hadden we gedacht aan DJ Koen Gheysens (www.ande...
Andere Reacties: 2 14-8-2007 10:29:39

evy
dagindeling
We zitten een beetje in de knoei met onze dagindeling. Wij trouwen om 15u voor het stadhuis. De verplaatsing van het stadhuis naar de feestzaal duurt een 35 minuten. Dus rond 16u zijn we daar. In de tuin van de feestzaal houden we onze kerkelijke...
Andere Reacties: 4 14-8-2007 10:13:06

Donnabelle
Ik heb een strapless jurk te koop te koop
op kapazaa staan veel jurken en de titel Een strappless Trouwjurk mt 36 van Benjamin Robert is een echte mooie jurkHij is nieuw en nooit gedragen...echt een plaatje. Ik moet ervan af, heb hem gekocht van een partij
Andere Reacties: 0 14-8-2007 0:16:16

melissa
gezocht adres voor huwelijkskaarsen
hey meidenkennen jullie adressen waar je mooie huwelijkskaarsen kunt kopen of websites?Angie waar ben jij gaan kijken?alvast bedankt voor jullie reacties
Andere Reacties: 15 13-8-2007 22:12:38

Nanouchka
uitnodigingen
hey meiden,zijn er onder jullie die ook zelf hun uitnodigingen maken? Gisteren hebben we eens een beetje gebrainstormd en wat dingen uitgeprobeerd. We zouden nu graag eens nog enkele voorbeeldjes zien om eventueel nog ideeen op te doen. Zijn er mense...
Andere Reacties: 6 13-8-2007 17:58:41

els
originele tafelbenaming
halloweet er iemand orginele tafelbenamingen of tekeningen die als tafelnamen kunnen gebruikt worden. (A4 formaat voor op zo een staanderke op tafel)
Andere Reacties: 2 13-8-2007 17:47:03

Veerle
Stay-up kousen (Wolford): goed nieuws!
Hey...Gewoon ter info omdat hier op 't forum vaak gevraagd wordt achter stay-up kousen en gezegd wordt dat die moeilijk te vinden zijn (zéker als je Wolfords wil)!Ik dacht dat ik vandaag een hele zoektocht voor de boeg zou hebben om zo'n kousen ...
Andere Reacties: 2 13-8-2007 17:43:24

Els
Ik twijfel over ons huwelijk
Collega-bruidjes,Ik heb jullie hulp nodig... Uiteindelijk zal ik moeten beslissen maar soms kan de mening van een ander een ander licht werpen...Ik en mijn vriend zien elkaar écht graag, daar twijfel ik niet aan. Maar onze opvatting over het h...
Andere Reacties: 21 13-8-2007 16:05:09

kim
hoe misboekjes nieten?
Hallo,onze misboekjes zijn volledig klaar ondertussen, we hebben ze ook reeds allemaal geprint maar...nu zitten we nog met het probleem om ze geniet te krijgen.Hoe doe je dit? We hebben geprobeerd om een gewoon nietjesmachine "open" te gebr...
Andere Reacties: 8 13-8-2007 16:01:02

Marijke
1ste pas trouwkleed
Dag iedereen!Wou mijn geluk even delen met jullie. Vorig jaar in november had ik mijn trouwkleed gekozen, al een tijdje geleden dus. Ik was er wel erg snel bij, maar vond dat toch iets belangrijks zo...En dit weekend, afgelopen zaterdag, mocht ik mij...
Andere Reacties: 1 13-8-2007 12:32:28

Valerie
primaleen
hallo, is er iemand die primaleen kent? Heb gehoord dat ze daar trouwjurken verkopen. Welke merken hebben ze daar juist?
Andere Reacties: 3 13-8-2007 11:56:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...