Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Stefanie
7.03.2008 viering
Mijn vriend en ik trouwen op 8 maart 2008.Wij gaan ook in de kerk trouwen, dit wordt een huwelijksinzegening zonder eucharistie. Wie kan mij op weg helpen met een paar voorbeelden van misboekjes? Welke liedjes worden er zoal gekozen tijdens de vierin...
Andere Reacties: 1 15-8-2007 14:08:59

ulrika
Fotograaf jef celen
Beste bruidjes,Wij hebben zojuist jef celen geboekt voor onze trouw. Wie heeft deze fotograaf nog? Bij wie heeft hij al fotoreportages gedaan en zijn jullie tevreden? Hij lijkt mij heel professioneel.Groetjes
Andere Reacties: 11 15-8-2007 12:24:44

Petra
Bedankjes
Hallokes,Ik heb hier al meerdere malen op het forum gelezen dat bedankjes per koppel worden gegeven, maar mogen ze dit zelf nemen of geven jullie als bruidspaar het zelf af?Raar vind ik het wanneer er een gezin aanwezig is met drie kinderen, die oude...
Andere Reacties: 7 15-8-2007 10:25:34

Annelies
Betrouwbaarheid weddinggiftshop
Dag ladies,Op 6 mei heb ik een bestelling doorgevoerd bij de weddinggiftshop (snoepbruidsboeketjes, gastenboek, ringdoosje,...). Bij de bevestigingsmail stond dat ik dit alles uiterlijk 3 weken voor de trouwdatum zou ontvangen. Nu trouw ik over 10 da...
Andere Reacties: 3 15-8-2007 10:01:55

Astrid
Cadeaus
Hallo,gewoon om er een idee van te krijgen: wat zijn bij jullie de gemiddelde bedragen die jullie krijgen/gekregen hebben voor de receptie/avondfeest/dessertenbuffet?groetjes,Astrid
Andere Reacties: 6 15-8-2007 9:52:34

Petra
Trouwringen
Hallokes iedereen,Wat ik mij nu afvroeg is: wij trouwen voor de gemeente en de Kerk dus de ringen moet je pas aansteken in de Kerk, maar wie houdt deze bij? Is dat ook op een ringkussentje? Wij hebben geen bruidskindjes, komen de getuigen dat dan bre...
Andere Reacties: 3 15-8-2007 8:56:54

melissa
huwelijkskaars
heyhoeveel hebben jullie betaald voor jullie huwelijkskaars de onze zou rond de 20 euro komen is da teveel?dank u voe jullie reacties
Andere Reacties: 6 15-8-2007 2:14:19

melissa
uitnodigingen
heyik twijfel over de uitnodigingen of ik ze zelf maak of laat maken.als ik ze zelf zou maken heb ik geen flauw benul hoe er aan te beginnen wel ideetjes enzo ma ni welke programmas enz kunnen jullie me helpen dit zou erg vriendelijk zijn dank umelis...
Andere Reacties: 3 15-8-2007 1:38:01

melissa
pastoor
heykunnen jullie me helpen wat ik allemaal aan de pastoor moet vragen?dank u
Andere Reacties: 2 15-8-2007 1:11:42

melissa
16/08/08
hey meidenIk heb eindelijk mijne pastoor gevonden joepiede gemeentehuis en de kerk staan al vast gemeentehuis om 10u30dan eten met de ouders broers en zussen en de getuigenom 15u de kerkvoor de foto's twijfel ik of ik da voor de kerk zou doen of na d...
Andere Reacties: 5 15-8-2007 1:11:00

Kurt
De Zwaan (Ruddervoorde)
HeyHeeft iemand al ervaringen met de feestzaal De Zwaan in Ruddervoorde (Oostkamp)?Groetjes Jennifer
Andere Reacties: 11 14-8-2007 22:37:00

Melihsa
feestzaal zonder catering
hey iedereen,ik en mijn vriend trouwen in mei volgend jaar en we zijn op zoek naar een zaal in vlaams brabant, eventueel regio Brussel. maar liever zonder catering, we kennen iemand die dat graag voor ons zou willen doen. Ik heb zelf niet veel gevond...
Andere Reacties: 3 14-8-2007 20:36:50

Freya
Reeds 3 dagen getrouwd!!!
Hallo iedereen!!!Ik ben getrouwd!!!! Ik moet het luidop zeggen, want het is nog niet echt door gedrongen.Het was een fan-tas-ti-sche dag! Ik was om 4u al klaar wakker, om kwart na 6 is mijn ma (kapster) aan mijn haar begonnen. En om 9 u stond ik klaa...
Andere Reacties: 7 14-8-2007 20:12:02

Lore
romantisch hotel in de buurt van Kasteel Coninxdonck
Dag bruidjes,Ik trouw op 5 juli 2008 in Gentbrugge. De feestzaal zelf biedt geen overnachtingsmogelijkheden en we zouden graag in de buurt een hotel boeken. De eigenaars van de zaal raden zelf een hotel in Melle aan "hotel Prado". Kent iema...
Andere Reacties: 1 14-8-2007 16:51:28

Kathleen
uitnodiging
Hoi allemaal,is het raar om naar sommige mensen enkel een aankondig te sturen (dus zonder uitnodiging voor het feest). Wij kennen heel wat mensen bv. buren, ... die we willen laten weten dat we trouwen (omdat ze eventueel naar de kerk willen komen) ...
Andere Reacties: 6 14-8-2007 14:40:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...