Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

marijke
6 dagen op de teller!!help!! ;-)
volgende week deze tyd is het zover,dan zit we volop in het feestgedruis!! joepie,maaaaaaaaar  ozo stressssssssieeeeeeeee nu !!!!!   op deze site heb ik enorm veel leuke ideeen gevonden en gevraagd!! gelukkig dat we als bruidjes vooral ...
Voorbereiding Reacties: 9 15-4-2011 22:00:50

Penny
95 dagen te gaan
Na lang aftellen EINDELIJK onder de 100. Kleed gepast, zaal ok, traiteur ok, dj ok, uitnodigingen weg, idee voor de versiering ok, vervoer & receptie ok, fotograaf ok, huwelijksovernachting ok, kinderen hun kleren nog aan't twijfelen , make up &...
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2011 20:12:39

petra
toch wel spannend en stress
hey,  wij hebben besloten om volgend jaar 9 juni 2012 in het huwelijksbootje te stappen. Het was altijd een grote droom van me om te trouwen. Nu zijn we verloofd en moet je alles beginnen regelen, het is leuk maar ook wel enorm stresserend. W...
Voorbereiding Reacties: 16 15-4-2011 16:40:04

Aprilbruid
nog 8 uren, 3 minuten 33 seconden
en dan is het onze trouwdag!! Ongelooflijk dat het er morgen is! Ik hoop van de dag te genieten en ga dit forum wellicht nog missen. Ik heb hier veel van opgestoken.   groetjes
Voorbereiding Reacties: 26 15-4-2011 15:57:30

Maaike
De laatste loodjes
Hey bruidjes en gommetjes!   Wat vliegt de tijd... Ik kan me nog zo herinneren dat ik hier kwam op het forum met meer dan 400 dagen, en zie nu... Nog maar 9 uur te gaan! Momenteel zien de weersvooruitzichten er goed uit, 18 graden en geen rege...
Voorbereiding Reacties: 12 15-4-2011 14:29:32

evy
bruidskapsel + voorbereiding
hehe   zaterdag ist zover, men proefkapsel... kben benieuwd. Ik had een paar fotos laten zien aan men kapster en ze ging er eens over denken. Ik laat ondertussen al 4maandjes men haartjes groeien, zo dat er meer kan... (krul, opsteek,...) E...
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2011 14:08:45

nathalie
ceremoniemeester
Hallo,   ik ben op zoek naar een ceremoniemeester regio Lier - Mechelen. Het is blijkbaar moeilijk om in deze regio iemand te vinden. De ceremoniemeester die ik wel al gevonden had is spijtig genoeg nogal heel traag in reactie en schrikt mij d...
Voorbereiding Reacties: 5 15-4-2011 13:42:01

liesbeth
bestelling van haarkam lemony is toegekomen!!! Me happy... :)
Ik kom net thuis van mijn werk, doe de brievenbus open, en jawel, mijn bestelling van lemony.nu is toegekomen!!!! na 3 weken ongeduldig wachten... Eindelijk mijn haarkam!!! In een super mooie verpakking met zeepjes!!! Zooo schattig!! Mijn dag kan nie...
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2011 12:14:07

Lynn
GIGANTISCHE FOTO
Hey   Nu heb ik het in mijn hoofd gekregen dat het wel supermooi zou zijn om aan de feestzaal zo een groot opgespannen doek met een foto van mij en mijn verloofde te plaatsen. Het doek dat ik al is gezien heb is echt prachtig, das echt gigantisc...
Voorbereiding Reacties: 15 15-4-2011 12:02:06

Kim
Balpennen drukken
Weet iemand waar je vrij goedkoop een 100-tal balpennen kan laten drukken? Het gaat wel echt om dit aantal en niet veel meer want daar ben ik niets mee ;) 
Voorbereiding Reacties: 10 15-4-2011 9:31:02

Sonia
Stress!! Even hart luchten
Hallo,   Met nog 90 dagen op de teller, begin ik toch wel wat te stressen! Er moet nog super veel geregeld worden voor de trouw, we zijn volop onze verhuis aan het voorbereiden en ik ben op zoek naar ander werk...   Door die andere din...
Voorbereiding Reacties: 5 15-4-2011 8:31:39

Elke
morgen proefkapsel en eerste pas... yes!
Hey allemaal...   Gewoon even een berichtje om mijn vreugde te delen... morgenvroeg ga ik naar de kapper voor mijn proefkapsel, vervolgens make-up en in de namiddag mag ik gaan voor mijn eerste pas... ik kijk er ongelofelijk naar uit... het li...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2011 21:40:04

Ellen
Af, ze zijn af!! :-)
Hey allemaal, onze uitnodigingen zijn eindelijk af! Ik vind ze super...Nu naar de drukker. Iemand die eens wil kijken of ik toch niks over het hoofd gezien heb qua tekst?   (de adressen van kerk en co steken we erbij op een apart kaartje). &...
Voorbereiding Reacties: 28 14-4-2011 21:33:36

Ann
datum en uur wet liggen vast
Hey,   Even mijn vreugde delen met jullie :) Net naar het gemeentehuis geweest en onze datum en uur kunnen vastleggen voor onze trouw. Aangezien ik hier al vanalles gelezen had dat het maar bij de meeste gemeentes 6 maand op voorhand kon,was...
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2011 20:44:58

Ine
Intiem trouwfeest
Hey!   We zijn er nog steeds niet uit of we een heel intiem trouwfeest willen met onze familie (ouders, grootouders en broers en zussen) of ook vrienden en collega's zouden vragen .... Het intiem gedeeltje telt al 34 mensen...   We zijn...
Voorbereiding Reacties: 2 14-4-2011 18:44:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...