Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Selena
Good news!
Hey iedereen!   Ik ben afgelopen maandag voor mijn tweede pasbeurt gegaan. De grote schrik was ( bij het lezen van een aantal post op deze site) dat ik mijn kleed niet meer mooi zou vinden. Dit was uiteindelijk echt niet het geval! Toen ik het...
Voorbereiding Reacties: 1 22-4-2011 21:04:59

vicky
ondertrouw gemeentehuis
vandaag onze ondertrouw gaan doen op het gemeenthuis deze stap hebben we ondertussen ookal achter de rug
Voorbereiding Reacties: 1 22-4-2011 20:01:37

Katleen
Mijn lieve mama...
Hallo allemaal   Eigenlijk wil ik jullie niet lastigvallen met mijn probleem, maar ik moet het gewoon ergens kwijt... Het is zo moeilijk om er over te praten in mijn nabije omgeving. Het neerschrijven voor een onbekend publiek voelt dus best b...
Voorbereiding Reacties: 20 22-4-2011 19:24:59

Filipa
Cadeautje bruidskinderen
Hoi Bruidjes en Gommetjes,   Even jullie mening: op onze grote dag gaan we in kleine kring naar het gemeentehuis en naar de kerk. Van de mensen die erbij zullen zijn in de kerk, zijn er maar twee koppels met elk één kindje van 3 jaar...
Voorbereiding Reacties: 13 22-4-2011 15:31:15

Kirsten
trouwen - kinderen/zwanger
Hey medebruidjes,   is het bij jullie ook zo dat veel mensen in de omgeving spontaan vragen 'ben je zwanger?' als je zegt dat je gaat trouwen? En de steeds terugkerende vragen en opmerkingen dat er dan wel snel kindjes gaan volgen eenmaal je get...
Voorbereiding Reacties: 22 22-4-2011 14:59:53

Bram
Speech Bruidegom
  Hallo Iedereen,   Op 9 juli 2011 ga ik trouwen met mijn Kelly, Ik ben al een tijdje aan mijn speech bezig, maar het wil mar niet vlotten, op google vind ik ook niks speciaals. Zou er iemand mij een aantal concrete voorbeelden kunnen door...
Voorbereiding Reacties: 1 22-4-2011 13:41:59

deborah
nog 35 dagen!!!!!!!
joepie! nog 35 dagen en gisteren mijn trouwkleed gaan ophalen! voelde mij gisteren even weer een prinsesje met mijn kleedje aan, had spijt dat ik het weer moest uitdoen, maar met de gedachte dat t niet meer lang zal duren gaat t beter  :D  ...
Voorbereiding Reacties: 3 22-4-2011 11:01:58

Hannelore
Vandaag nog 1 jaar!
Hoihoi,   Volgend jaar 21 april is het aan mij. Man, dat lijkt nog zo veraf, maar de meeste mensen zeggen mij dat het rapper daar gaat zijn, dan ik denk. Zijn er nog mensen die dan in het huwelijksbootje stappen? K hoop alleszins dat het even...
Voorbereiding Reacties: 9 21-4-2011 13:41:04

Ellen
99
Yeah! Vanaf vandaag is de 1 weg. Nog 99 dagen te gaan! Lijkt nog zo ver weg al besef ik wel dat het vooruit gaat! Gisteren mijn 1ste pas gaan doen en mijn proefkapsel. Zag er super uit!  Mijn verloofde heeft mijn kapsel ook gezien en vond het he...
Voorbereiding Reacties: 9 21-4-2011 10:59:57

Aurelie
21 dagen!
Nog maar 21 dagen meer! Kop 3 weken !!    En zaterdag kan ik normaal gezien mijn trouwkleed ophalen. De 30ste gaan we de ringen ophalen en verder.... Tja verder is alles in orde zeker     Man man ik kijk er naar uit !!!  ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-4-2011 10:50:49

Kendra
Weer een droom
Met nog een maand te gaan heb ik weer een droom, of liever nachtmerrie gehad. Alles maar echt alles ging fout.  Ze mogen toch gaan stoppen want anders overleef ik die laatste maand niet denk ik :D   En ik tijdens de droom maar denken, ik mo...
Voorbereiding Reacties: 6 21-4-2011 9:40:15

Charlotte
Maar 40 meer te gaan...
Alweer een mijlpaaltje... nog 40 dagen!   Aan de ene kant kan ik niet snel genoeg Mevrouw C worden, aan de andere kant is het goed dat het nog even is. Mijn grootmoeder ligt nog in de kliniek en zal wel nog even nodig hebben om te revalideren....
Voorbereiding Reacties: 3 21-4-2011 9:30:20

ilse
Wie wil ons helpen?
Wie wil ons helpen aan ons droomhuwelijk... gelieve te stemmen: http://challenge.goudengids.be/Couple/Detail?participantId=3692   dank u wel....  
Voorbereiding Reacties: 0 21-4-2011 8:38:35

Kelly
Wie wilt ons helpen?
Hey! Wie wilt ons helpen met het winnen van de "gouden trouw"? Dit is gewoon de ultieme droom... Je vindt de link om te stemmen op http://challenge.goudengids.be/Couple/Detail?participantId=1046 Alvast bedankt aan iedereen die voor ons wilt stemmen! ...
Voorbereiding Reacties: 1 20-4-2011 23:50:07

jeff
opsporing -)
Wij zoeken "patricia", jij trouwt ook in de rozerie in aalst op 2/6/2012   Jij reageerde op osn zoekertje, fotograaf gezocht. Ik wou je een berichtje sturen, maar het lukt niet via de site hier.... Stuur jij naar mij, of anders geef email;  ...
Voorbereiding Reacties: 1 20-4-2011 22:39:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...