Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelien
Gezellige feestzaal
Hello! Ik ben dringend op zoek naar een gezellige/romantische feestzaal in de omgeving van Brugge. (straal van +- 40km). Iemand leuke tips? Bedankt alvast!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 15-4-2014 12:59:31

Peggy
Spraytan
Iemand ervaring met je te laten spraytannen in de omgeving van stabroek ??
Voorbereiding Reacties: 0 15-4-2014 12:56:12

Jessica
Fotolocatie Turnhout of Merksplas?
Is er iemand die hun foto's zijn gaan maken in het Stadspark in Turnhout  of in het Caron's Hofke in Merksplas? Wat vonden jullie daarvan? Wij zijn nog aan het twijfelen..
Locaties - Fotografie Reacties: 3 15-4-2014 12:26:49

Jessica
Wat tijdens de openingsdans?
Ik ben op zoek naar iets om de gasten te geven voor tijdens de openingsdans. Ik was eerst aan het denken aan sterretjes maar zoveel tegelijkertijd aan dat gaat wel wat stinken op den duur dus vond ik dit niet zo'n goed idee.. Iemand andere ideetjes?
Openingsdans Reacties: 7 15-4-2014 12:24:51

Ann
81+
Hallo... Ondertussen zijn wij 81 dagen getrouwd! Wij hebben een fantastische dag gehad en als je nu onze foto's ziet zou je meteen denken "is dit putteke winter? (24/01)" Onze dag is begonnen om 7.30u bij ons thuis met de aankomst van de visagiste ...
Voorbereiding Reacties: 3 15-4-2014 11:53:10

Evelyn
begonnen met de naamkaartjes voor op tafel.
vorige week ben in bij AVA gaan snuisteren om alles te vinden om de naamkaartjes te maken. Na wat oefenen vind ik het resultaat geslaagd. Mijn dochter dacht zelfs dat de kaartjes van bij de drukker kwamen. Ik heb eerst alle namen afgedrukt in de gep...
Voorbereiding Reacties: 1 15-4-2014 10:56:56

Elien
huwelijksnacht
hallo allemaal, waar brengen jullie jullie huwelijksnacht door? Ons feest is op 10min rijden van ons thuis, dus ik vind het nogal stom om een hotel te boeken. Zeker aangezien we de volgende dag voor 6 weken op huwelijksreis zullen vertrekken. Of is...
Voorbereiding Reacties: 18 15-4-2014 9:54:21

Jessica
Cadeau's getuigen
Onze getuigen zijn alle 2 vrouwen maar ik heb geen idee wat ik kan geven om ze te bedanken. Iemand ideetjes ?
Ideeën Reacties: 7 15-4-2014 9:31:44

steven
foto locatie
Hallo allemaal, Heeft er iemand een goede suggestie voor een indoor locatie voor trouwfoto's in de buurt van Leuven? Dank je wel
Fotografie Reacties: 4 15-4-2014 9:06:31

Jolien
Wie betaalt kledij bruidskindje?
Ik zit met een discussie waarbij de meningen van alle kanten verdeeld zijn... Wie betaalt de kledij van het bruidskind? Mijn zus zegt dat het traditie is dat het trouwkoppel dat betaalt, maar uiteindelijk kopen wij dan splinternieuwe kledij en schoe...
Kledij - Suite Reacties: 25 14-4-2014 20:24:55

Elien
Spannend, trouwdatum één jaar vervroegd
Hallo Mede-bruidjes en bruidegommen, mijn vriend en ik hebben ons een maand geleden verloofd en we waren van plan om in de zomer van 2015 te trouwen.  Nu blijkt het vlotter te lopen dan gedacht en denken we eraan om in september 2014 te trouwe...
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2014 20:17:21

L.
Confetti bij het buitengaan van de kerk?
Hoi mede-bruidjes,  Misschien een dom vraagje, maar voorzien jullie zelf confetti of bloemblaadjes om te gooien als jullie de kerk uitgaan of verwachten jullie dat de gasten dit zullen meebrengen? Onze fotograaf zei dat dit heel mooi zal staan ...
Ceremonie Reacties: 12 14-4-2014 19:48:56

Karolien
tweetalige familie: taal uitnodigingen?
Hallo dames,  Wij hebben vorige week het ontwerp voor onze save the date- kaartjes gemaakt. Oorspronkelijk hebben we ze in het Engels gemaakt.  Mijn familie is Nederlandstalig en die van mijn toekomstige man is Franstalig. Maar nu beginne...
Uitnodigingen Reacties: 7 14-4-2014 17:49:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...