Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stephanie
misboekje afdrukken
Met nog 14 dagen op de teller begint het te naderen. Bijna alles is af denk ik. Nu nog juist het misboekje afprinten. Ik heb het gisteren eens geprobeerd om het af te drukken. Maar het lukt niet goed. Ik moet ze afwisselend plooien, maar dit zal waa...
Voorbereiding Reacties: 2 11-4-2014 3:57:06

Karen
frustratie feestzaal
Beetje teleurgesteld in onze zaal. Nu zijn wij vorige week gaan kijken hoe de zaal gedekt is voor een feest. Kwam die ineens met het nieuws dat ze even de helft van de zaal zwart gaat verven. Ik vind zwart echt niet mooi de zaal was klaar met lichte ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-4-2014 21:12:50

Tina
Intiem huwelijk
Hallo mede bruiden in spe, Wij willen trouwen in de lente van 2015, maar willen ons huwelijk intiem houden. we zouden een receptie houden voor verdere familie en vrienden en dan een uitgebreid diner voor dichte familie. Heeft dit al nog iemand gedaa...
Ideeën Reacties: 4 10-4-2014 20:01:39

ine
de laatste uurtjes zijn ingegaan
met nog 4 uurtjes, 12 minuten en enkele seconden op de teller is het bijna zover.  Met meer dan 500 dagen op de teller toen ik hier op het forum kwam heb ik vele ideetjes en tips van mede-bruidjes gekregen.  Het weer voor morgen ziet er bij...
Voorbereiding Reacties: 18 10-4-2014 19:51:35

Cindy
wanneer eerste pas?
Hey Mede bruidjes.  Wanneer was jullie eerste pas?  Ik heb eind december mijn kleed gaan bestellen. Daar vertelde ze me toen om tegen maart mijn eerste pas te doen.  MAAR eind februari stuur ik hiervoor al een mailtje, maar mijn kleed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 10-4-2014 18:33:19

klaudia
Opzoek naar een fotograaf regio Turnhout
Beste bruidjes, We zijn opzoek naar een betaalbare fotograaf in regio Turnhout. Wij trouwen pas op 19 juni 2015 maar zijn nu toch al stilletjes aan alles aant voorbereiden. Veel liefs klaudia en yves
Fotografie Reacties: 19 10-4-2014 13:54:21

kelly
aan- /afwezigheid bevestigen
ik had op de uitnodiging gezet dat ze hun aan of afwezigheid moest bevestigen voor zaterdag 5 april Bijna iedereen had bevestigd op enkele na ... ik heb die gecontacteerd maar nog geen antwoord gekregen had nochtans gezegd dat ze ten ...
Voorbereiding Reacties: 8 10-4-2014 10:38:01

Sarah
Decoratie..
Helaba lieve bruidjes, Zoals de titel het zegt ben ik op zoek nog naar decoratie meer specifiek vooral meters tule :) Is er iemand die witte/ivore tule heeft en dit wil doorverkopen aan een goed prijsje? :) Groetjes Sarah
Voorbereiding Reacties: 11 10-4-2014 8:42:12

Sylvie
Eén of twee recepties?
Hey iedereen, wij hebben een aantal genodigden die we enkel op de receptie uitnodigen en niet op het feest. Hoe doen jullie dit? Doen jullie twee aparte recepties of 1 grote receptie? Bij de laatste optie vragen jullie de groep die niet op het avond...
Voorbereiding Reacties: 4 10-4-2014 8:25:57

Eva
Feestzalen aan de kust
Hoi iedereen! Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een trouwlocatie aan de kust, aangezien we beiden geboren en getogen 'zeemensjes' zijn. :)  We hoorden al over Fort Napoleon en Belgium Pier, iemand hier al recente ervaringen mee? Andere leuke s...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 9-4-2014 23:51:00

Reidunn
trash the dress shoot?
Hallo mensen! Ik heb even een vraag aan alle toekomstige bruidjes en bruidegommen, Ik ben namelijk erg benieuwd wat jullie van ''trash the dress'' shoots vinden? Hierbij moet je denken aan bijv. een onderwatershoot, strandshoot (door het wa...
Ideeën Reacties: 10 9-4-2014 22:45:47

Jolien
Ervaringen Lilian Claes
Hey Ik heb (denk ik) mijn droomjurk gevonden. Ik had niet echt dat WOW-gevoel waarover iedereen spreekt, maar ik vind ze wel heel heel mooi. De jurk heb ik gevonden bij Lilian Claes, maar ga zeker ook nog eens naar Koonings. Hebben jullie erva...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 9-4-2014 22:01:42

julie
aftellen!
nog 50 dagen op de teller... spannend!!
Voorbereiding Reacties: 3 9-4-2014 20:25:29

kelly
tafelschikking
 met nog 23 dagen op de teller met de tafelschikking bezigMaar ik geraak er maar niet aan uit Ik zit met tafels met oneven aantallen zouden jullie daar naar kijken of niet ? Ik kan sommige mensen moeilijk bij elkaar zetten Zo heb ik ro...
Voorbereiding Reacties: 7 9-4-2014 19:18:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...