Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marjolijn
de vrijgezellen was echt tof!
Hallo iedereen,Het was dan toch dit weekend onze vrijgezellendag. Om 13.00u kwamen de vrienden van Kris (mijn verloofde) bij ons thuis aan. Ze hebben meteen het huis vol spullen gezet en gaven mij een envelop met daarin het bericht: nog even geduld. ...
Andere Reacties: 1 21-8-2006 13:01:42

Christel
Feest in tent
Hallo bruidjes, wij zijn op zoek naar een alternatief voor een traditionele feestzaal. Vorige week hebben we het Waterfront in Wetteren bezocht, maar dat was voor ons minder geschikt. Eigenijk hebben we altijd al gedroomd om ons feest te geven in een...
Locatie Reacties: 11 21-8-2006 12:49:53

Lieve
Dansen met de ouders
Hey,we zijn nog op zoek naar een geschikt nummertje voor de tweede dans, met de ouders. Het zou een beetje een uptempo-slow moeten zijn, liefst met een tekst over de liefde of familie... Iemand enig idee? Welk nummertje nemen jullie?Groetjes,Lieve1 s...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 21-8-2006 12:39:57

sabrina
aan karen die op 30/06/07 trouwt
hallo Karen , wij gaan voor de bbq omdat dit toch een losse sfeer met zich meebrengt want wij houden niet van dat stijve gedoe ...En ook de prijs viel heel goed mee en gezien we alles zelf moeten betalen (zijn al 10 jaar samen en hebben 2 kindjes)is ...
Andere Reacties: 4 21-8-2006 12:35:55

Karine
Vrijgezellendag was fantastisch
Hoi medebruidjes,Ik had gisteren mijn vrijgezellendag en het was supertof. Om 10 uur kwamen mijn vrienden bij mij thuis toe om mij te verkleden en ze hadden ook een T-shirt laten maken met foto's van mijn toekomstige...Daarna vertrokken we en bijna a...
Andere Reacties: 1 21-8-2006 11:26:42

wendy
Altijd dubbel checken bij gemeentehuis!!
Amai dit wil ik toch wel even kwijt!! Mijn vriend een ik waren een tijdje geleden langsgeweest op ons gemeentehuis om te horen hoe lang op voorhand we een trouwdatum konden vastleggen. Die bediende leek dat nogal grappig te vinden dat we daar een jaa...
Andere Reacties: 7 21-8-2006 10:48:17

Pieter
Op zoek naar leuke zaal (regio Brugge - Torhout - Roeselare)
Hoi iedereen,wij zijn op zoek naar een leuke zaal (schuur/hoeve/oud fabriekspand...) in de Regio Brugge - Roeselare (laat ons zeggen in een straal van 50km rond Torhout).Alle voorstellen zijn welkom.Alvast bedankt.Pieter& Celine
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-8-2006 10:43:46

sara
iets vergeten?
hallo,wij trouwen nu zaterdag 26-6-2006 en wilden geen ceremoniemeester... Nu heb ik toch schrik dat ik belangrijke regels of dingen ga vergeten of verkeerd doe de dag zelf.Heeft iemand regels of tips van dingen die je zou kunnen vergeten of in vergi...
Andere Reacties: 2 21-8-2006 10:37:43

Tine
feestzaal Scala Beveren - plannetje
Dag medebruidjes,Wie trouwt er ook in feestzaal Scala te Beveren? Wij zijn bezig met onze uitnodigingen en zoeken een plannetje met de weg naar de feestzaal. Op de site van zaal Scala staat wel een plannetje, maar dat kan ik niet downloaden. Kan iema...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-8-2006 10:22:08

Lisa
FEESTZAAL - regio Kortrijk
Wij zijn nog aan het rondkijken voor een feestzaal in de regio Kortrijk. We hebben ons oog laten vallen op Cortina en Alta-Ripa. Heeft iemand ervaring met deze zalen? Op het forum is vooral info te vinden over andere regio's...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-8-2006 9:14:53

Lisa
(student) fotografie gezocht - regio Brugge -
Hallo iedereen,Ik trouw op 31/03/2007 te Brugge en ben nog opzoek naar een fotograaf dat betaalbaar is :)(Het mag gerust een student fotografie zijn.) Misschien kunnen jullie mij hier verder mee helpen.Groetjes!!Lisa31/03/2007
Fotografie Reacties: 6 20-8-2006 23:50:06

Christel
Trouwschoenen Luca Renzi maat 38 te koop
parelmoerkleur, van bij Van Loock in Zandhoven, 125€ gekost, nu 50€, 1 dag gedragen.Stuur mailtje voor foto nr chdebie@pandora.beGroetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-8-2006 23:20:00

Christel
Modern trouwkleed te koop
Hallo,Ik ben op 13 mei 2006 getrouwd, ik verkoop mijn trouwkleed van Talyna Lyn, maat 38, een stijlvol kleed met bijhorend topje en stola. Nieuwprijs was 1200 euro.Ik heb ook nog trouwschoenen te koop van Luca Renzi, maat 38, parelmoer kleur. Nieuw g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 20-8-2006 23:18:35

ann
videograaf?? ceremoniemeester??
Ik ben op nog op zoek naar een videograaf en een ceremoniemeester. Kan iemand mij hiermee helpen? Heb geen idee hoe ik moet beginnen te zoeken. Ik zoek dit namelijk voor Limburg en voor een prijs die goed meevalt.Hopelijk kan iemand mij helpen.Ann24/...
Andere Reacties: 4 20-8-2006 22:48:11

lisette
nagels
hoi medebruidjes,Ik was benieuwd wat jullie met je nagels doen? Laten jullie nepnagels zetten door een nagelstyliste of plakken jullie zelf nepnagels? Mij spreekt french manicure erg aan. Ik trouw al 6 september, en ik word steeds zenuwachtiger... Wa...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 20-8-2006 21:05:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...