Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

steve
kapsel/make-up
halloweet er iemand waar je op de dag van trouw zowel voor kapsel en make-up kan gaan regio limburg?dat lijkt me gemakkelijker ipv naar 2 verschillende plaatsen te gaangroetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 1-11-2007 13:36:19

Jef
Feestzaal/kasteel gezocht
Hallo iedereen,Mijn lieve mama trouwt op 21 maart 2007. Op haar 42 jarige leeftijd waagt ze de kans in een tweede huwelijk.Aangezien de plechtige ceremonie plaats zal vinden in het stadhuis van Aarschot, zoeken we in deze omgeving (max 25km) een mooi...
Locatie Reacties: 7 1-11-2007 13:05:58

Jasmijn
Maxims Couture - Mechelen
Hoi,Iemand ervaring met bruidswinkel Maxims Couture uit Mechelen?Groetjes,Jasmijn
Andere Reacties: 3 1-11-2007 12:58:21

Sophie
Enquête: intredelied en slotlied
Hey medebruidjes, een kleine enquête omdat ik wel nieuwsgierig ben naar welke liedjes jullie gebruiken als intrede- en slotlied in de kerk.Ik zal zelf even starten:INTREDE: Adiemus van Karl JenkinsSLOTLIED: Alegria van Cirque du SoleilGroetjesSo...
Muziek - Ceremonie Reacties: 16 1-11-2007 12:56:22

Marijke
Offerande???
Hallo iedereen,Wij zijn stilaan met de voorbereidingen van onze viering bezig. Nu waren wij aan het denken om alle kindjes (7 in totaal, 4 bruidskindjes en dan nog 3 kindjes uit de suite) om hen te betrekken bij de offerande.Doen jullie dit ook of i...
Ceremonie Reacties: 4 1-11-2007 12:03:36

gert
te koop : bontjasje
Hallo winterbruidjes,We zijn nu bijna 2 jaar heel gelukkig getrouwd (12 november 2005)! Als herfstbruid had ik mij voorbereid op de kou en heb ik een "bonten" jasje gekocht vooor op mijn trouwjurk. Maar omdat de temperatuur die dag goed mee...
Andere Reacties: 3 1-11-2007 12:02:24

Sabine
Somehting old, new, borrowed, blue
Passen jullie deze traditie toe?Zo ja, wat doen jullie zoal.Weet er iemand vanwaar deze traditie komt?
Andere Reacties: 9 1-11-2007 11:56:49

Sabine
Kapsel / make-up aan huis, duur!!
Hallo,Vraagje: Is het normaal dat, wanneer je iemand aan huis laat komen, je 200euro betaalt hiervoor????D.w.z.: 1 keer komen voor proef make-up en proefkapsel, en dan de dag zelf opnieuw voor zowel make-up en kapsel natuurlijk.Vind dit wel erg veel...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 1-11-2007 11:55:00

Sabine
Duur, zo aan huis komen
Hallo,Vraagje: Is het normaal dat, wanneer je iemand aan huis laat komen, je 200euro betaalt hiervoor????D.w.z.: 1 keer komen voor proef make-up en proefkapsel, en dan de dag zelf opnieuw voor zowel make-up en kapsel natuurlijk.Vind dit wel erg veel...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 1-11-2007 11:54:19

steve
trouwjurk
hallo bruidjeswie heeft er ervaring met de winkel pereboom en chandrels in maastricht, en desiree in geleen?groetjes caroline
Andere Reacties: 0 1-11-2007 10:12:44

Tamara
uitnodigingen zelf ontwerpen maar laten drukken - welk programma gebruiken?
Hoi iedereen,Omdat ik nogal graag pruts op de computer, zouden wij onze uitnodigingen liefst zelf ontwerpen. Achteraf willen we dan wel bij een drukker (of copycenter) gaan aankloppen voor het eigenlijke drukwerk. Nu vroeg ik me af wat voor computerp...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-11-2007 9:17:14

Els
Gezocht: DEFTIGE KAPPER in Tienen of omstreken
Hallo damesIk ben op zoek naar een goede kapper in Tienen of omstreken. Ik woon nog maar pas in Tienen, weet hier helemaal niets zijn, en dan vraagt mijn vriend mij ook nog eens ten huwelijk... :-) waarvoor je dus wel je stad moet kennen :-) luxeprob...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 31-10-2007 21:24:20

Els
Gezocht: GOEDE VISAGISTE in Tienen of omstreken
Hallo dames, ik ben op zoek naar een goede visagiste in Tienen of omstreken. (de vorige keer dat ik naar een schoonheidsinstituut ben geweest, zag ik eruit als een Taiwanese straatmadelief, en dat wil ik graag op mijn trouwfeest vermijden :-)Dankuwel...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 31-10-2007 21:21:32

Els
Pasmodel of bestelde bruidsjurk?
Hallo damesHoe zit het eigenlijk? Er zijn winkels waar ze pasmodellen hebben, en er zijn jurken waar je de jurk die je past, samen met andere toekomstige bruiden, ook echt koopt als je hem koopt. Er wordt dan geen bestelling gedaan? Ik zou toch preci...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 31-10-2007 21:19:24

Els
Jullie mening over mijn trouwkleed!
Beste damesGraag had ik jullie mening gehoord over de trouwjurk BIRMANIA van San Patrick www.sanpatrick.com, klikken op "elegance" en dan is het de eerste jurk. Het is een jurk die je niet vaak ziet, en ik zou graag jullie mening willen hor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 31-10-2007 21:17:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...