Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

veerle
muziek kerk alternatief
hallo,Het groepje dat onze mis zou opluisteren kan niet op onze trouwdag. ik vind hier op het forum wel groepjes die in de kerk spelen, maar de repertoires waaruit je kan kiezen, vind ik niet mooi. Het zijn altijd dezelfde zeemzoeterige liedjes. Kent...
Muziek - Ceremonie Reacties: 19 19-12-2007 23:19:38

Sandra
locatie voor de foto's in geval van slecht weer
Hallo,Wij trouwen op 08/08/08 in Neighem (Ninove). Kan iemand ons helpen aan een binnenlocatie voor de foto's indien het slecht weer zou zijn. Wij dachten aan een vervallen fabriek of zoiets. Kunnen jullie ons helpen ?Groetjes,Sandra
Locaties - Fotografie Reacties: 1 19-12-2007 22:47:02

silvy
WESTHOVENS - Maasmechelen
Hallo,Weet er iemand of de stoffenwinkel Westhovens te Maasmechelen nog bestaat? En waar ligt die dan? Heb gehoord dat de winkel toe zou zijn... Vind nergens geen gegevens terug dus wat info zou handig zijn!Groetjes
Andere Reacties: 0 19-12-2007 22:03:10

Charlotte
Locatie omgeving Oudenaarde
Heeft iemand ideëen omtrent fotolocaties in (de omgeving van) Oudenaarde?Groetjes, charlotte
Andere Reacties: 1 19-12-2007 21:18:35

cecilia
originele locatie (schuur, loft, hoeve...) gezocht!
Hoi! Wij zijn op zoek naar een mooie en originele locatie om te trouwen. Liefst geen traditionele zaal, maar een hoeve, schuur of industriele loft ofzo met een grote tuin, waar we zelf voor catering kunnen zorgen. Iemand ideeën of ervaringen op ...
Andere Reacties: 5 19-12-2007 19:19:57

Tine
Dringend gezocht: kleine feestzaal
Dag bruidjes,Na lang overleg hebben we besloten onze trouwfuif kleiner te houden dan eerst gepland. Eerst dachten we thuis een tof feestje te houden, maar da's een beetje moeilijk voor de drankvoorziening op ons appartement op de 2de verdieping :-) D...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-12-2007 19:03:25

steve
misboekjes zelf printen of laten drukken
hallo iedereen,ik vroeg me af wat de meeste onder jullie doen ivm de misgoekjes, wij wilden ze in eerste instantie zelf via de computer afprinten ca 45 exemplaren, maar ik hoor ook reacties dat het mooier is bij de drukker om ze daar volledig te late...
Andere Reacties: 9 19-12-2007 18:12:42

Kelly
Focus Video - Tessenderlo
Dag medebruidjes,Heeft iemand ervaring met Focus Video uit Tessenderlo?Mvg,Kelly
Fotografie Reacties: 6 19-12-2007 16:09:06

Charlotte
ziek op de grote dag
Ik ben het al veel tegen gekomen: ziek zijn op het verkeerde moment. Griep op mn verjaardag, mazelen op de dag van mn vormsel (en dus niet nr kerk kunnen gaan), buikgriep als ik op reis vertrek... Wrsch altijd van de zenuwen! Mn grote vrees is nu nat...
Andere Reacties: 7 19-12-2007 15:50:21

Ann
Liedjes huwelijksmis
Hallo allemaal,Graag had ik eens geweten welke liedjes jullie gebruiken in de mis. Ik ben mijn misboekje aan het maken, maar ik ben er nog niet uit welke liedjes.Alvast bedankt.Ann10 mei 2008
Voorbereiding Reacties: 13 19-12-2007 14:04:48

Patricia
Wanneer muziek tijdens de mis
wanneer precies tijdens de viering hebben jullie muziek ingepland? Wanneer ik prijzen opvraag bij live zangeressen dan is dit vaak voor 6 à 8 liedjes! Maar is dit niet te veel? Is de viering dan niet veel te lang; dat is precies een concert...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 19-12-2007 13:37:03

Patricia
make-up regio eeklo - Meetjesland
Hallo,Weet iemand een goed adres voor een bruidsmake-up tussen Eeklo en Gent? Heeft iemand bijvoorbeeld ervaring met Tache de beauté (parfurmerie Pieters) in Eeklo.groetjes!
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 19-12-2007 13:31:31

Evelien
Organisatie?
Wanneer maak je een afspraak met de priester? Moet dit vrij vroeg of kan je hiermee wachten? Welke vragen stel je best? Wat is zo ongeveer de prijs hiervoor? Heb echt een berg vragen, wil dit wel goed doen maar ben er vrij onzeker over. Alle hulp, me...
Ceremonie Reacties: 10 19-12-2007 13:11:03

Evelien
Allerlei vragen
Wij trouwen op 8/11/2008, koude periode dus. Hou je daar rekening mee of niet? Ik zou ook geen jasje ofzo willen aandoen maar misschien zijn van die lange handschoenen ofzo wel een oplossing?Daarnaast, tips voor winkels in de omgeving dendermonde-aal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-12-2007 13:05:48

Stefanie
Liedjes kerk
Ben al tijdje op zoek naar wat mooie swingende leuke liedjes voor onze viering.Nu vond k er al heel wat terug, maar wij opteren voor geen te typische nummers. Maw, geen Clouseau, geen Marco Borsato enz..Maar eerder echte a tempo moderne nummers, wie ...
Andere Reacties: 4 19-12-2007 12:09:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...