Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Eline
Eindelijk trouwkleed...
Hej meiden! hehe.. ben zo blij en ga straks met een gelukkig en rustig hartje slapen! ik heb vandaag eindelijk het trouwkleed gevonden. Ik was er al een lange tijd naar op zoek, maar vond nooit iets geschikt en als het dat al was dan was het enorm du...
Andere Reacties: 2 15-6-2008 0:22:43

Dorine
Proefkapsel - make up
Hallo allemaal!ik heb vandaag mn proefkapsel en mijn proef make-up gehad...en ik vond het geweldig! mijn proefkapsel was eerst fkes wennen omdat ik niet gewoon ben om wat opgestoken haar te hebben..en dat met krullen terwijl dat ik stijl haar heb:) m...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 14-6-2008 22:02:14

Els
Kasteel De Rozerie (Aalst)
Beste,Mijn vriend en ik zouden volgende zomer (mei-september) willen trouwen in Kasteel De Rozerie. Wij vinden het een tof idee om de ceremonie in het kleine kapelletje te houden opdat we toch geen kerkgangers zijn. Iemand tips of opmerkingen over de...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 14-6-2008 21:43:20

sarah
budget trouwringen?
Dag iedereen,daar mijn vriend en ik beiden geen echte juwelendragers zijn (geen juwelenhaters) en alles zo snel verliezen willen we graag trouwringen maar geen al te dure, heeft iemand een adresje? Alvast bedankt.Sarah sarahvermeir@pandora.be15/08/20...
Andere Reacties: 8 14-6-2008 20:19:03

Hase
Bon voor een jurk of jurk te koop
Door omstandigheden is ons huwelijk helaas uitgesteld, wellicht zelfs voor twee jaar ...Ik heb het voorschot voor mijn jurk teruggekregen in de vorm van een bon en vroeg me af of iemand nog iets zou zijn ermee, het is een bon van 200 euro bij Cachet ...
Andere Reacties: 0 14-6-2008 20:12:28

Annemie
kinderanimatie: tips?
Hallo allemaal,Na onze huwelijksmis zouden onze bruidskindjes meekomen naar het huis van ons ouders. Omdat we ook met hen nog wat willen samenzijn (ze zijn nog te klein voor het avondfeest), zouden we een klein "kinderfeest" geven. Nu vroeg...
Ideeën Reacties: 4 14-6-2008 19:58:15

Tamara
aantal gasten avondfeest
Na de euforie van gisteren (kleedje nog eens gepast) is er vandaag weer een domper ...We hadden 119 mensen uitgenodigd en ik heb zojuist alle afzeggingen eens opgeteld. Nu komen we maar uit op 90 personen op ons avondfeest en het is goed mogelijk dat...
Andere Reacties: 9 14-6-2008 16:05:53

Lieve
trouwringen
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen op 4 oktober en we zouden graag binnenkort op zoek gaan naar trouwringen. We wonen in Mol, dus ergens in een straal van om en bij de 60km willen we wel op zoek gaan naar trouwringen. Kennen jullie een leuk adres, waar ...
Andere Reacties: 4 14-6-2008 15:57:52

eva
muziek mis
hallowij zijn op zoek naar iemand om live muziek te brengen in onze huwelijksmis.Heeft er iemand aanraders in regio West-Vlaanderen?Groetjes eva
Muziek - Live Reacties: 13 14-6-2008 15:43:46

Emmy
locatie plechtigheid west-vlaanderen
hallo,wij zijn voor onze vrijzinnige plechtigheid nog op zoek naar een locatie (overdekt) waar die kunnen laten doorgaan. We hebben al een aantal zalen aangeschreven, maar die vragen zo'n 500 euro om 1 à 2 uurtjes hun zaal te gebruiken en dat vi...
Locaties - Viering Reacties: 1 14-6-2008 14:24:13

Joke
Laatste voorbereidingen
Aanstaande of reeds getrouwde bruidjes,Nog 13 dagen en dan is het zover. We zijn van plan om met wegwerpcamera's te werken. Heeft er iemand een idee om aan te tonen aan de avondgasten hoe men gebruik maakt van zo'n toestel? (je kan de handleiding o...
Voorbereiding Reacties: 3 14-6-2008 14:20:27

Yvonne
Duitstalig koor of zangers gezocht
Hallo,ik ben afkomstig uit Duitsland en heb ook jaren in een koor gezongen. Omdat we in België (regio kust) trouwen zou ik graag wat Duitstalige liedjes tijdens de mis hebben. Teksten en noten heb ik hier genoeg liggen, dat is het probleem niet....
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 14-6-2008 14:19:47

anne-leen
bedankingen voor de ouders en co
hallo meiden,ik zit met een vervelende zaak. mijn man zijn ouders zijn gescheiden. zijn papa is gestorven(als ze gescheiden waren) en met zij mama heeft hij niet zo veel contact. na het overlijden van zijn vader is hij bij zijn tante en nonkel gaan w...
Ideeën Reacties: 1 14-6-2008 14:05:32

mien
paniek! tijd trouwjurk echt zo lang?
heyIk begin hier serieus in paniek te geraken!ik zie hier overal berichten van zoveel maand wachten op trouwjurk, dan nog eens zoveel weken op eerste,tweede enz pasbeurt. Wij zouden willen trouwen in oktober en ik moet alles nog zoeken en regelen. He...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 14-6-2008 13:50:16

sylvia
@ sarah badeendjes
Hallo sarah,ik las dat je trouwkoppel badeendjes met snoepjes gaat geven maar waar heb je de badeendjes gehaald, ik spaar zelf badeendjes heb er al meer dan 60verschillende dus badeendjes uitdelen zou echt wel iets zijn wat bij ons past.je mag ook ma...
Andere Reacties: 5 14-6-2008 13:40:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...