Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78203
Bruiden
17503
Bruidegommen
32906
Verwanten
5414
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3949)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (629)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2292)
Voorbereiding (12995)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
...
Volgende
Laatste
Nathalie
Farah Love
Hey lieve bruidjesZaterdag heb ik mijn bruidsjurk bij Farah Love besteld. Weet er iemand toevallig welke Franse merken ze daar verkopen zodat ik mijn trouwjurk kan terugvinden op het internet? Op mijn bestelbon staat er geen naam van mijn jurk :-(Bed...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
30-10-2008 12:24:05
Ilse
Bruidsjurk-regio Leuven
Hallo kunnen jullie me een paar winkels geven met bruidskledij regio Leuven? Ga binnenkort eens kijken of mijn droomkleed te vinden is, maar ken maar weinig winkels, enkel Linx fashion vind ik terug.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
30-10-2008 9:43:27
Géralidine
bruidhuis ellen - Nederland
Ik ben van West-Vlaanderen en heb zonet in een boekje gelezen dat er een heel bekende bruidswinkel is dicht bij Sluis: bruidhuis ellen. Is er iemend die hier al iets (positief/negatief) van gehoord heeft? Zijn er andere merken? Is het er duurder of g...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
29-10-2008 20:46:56
Salina
Miss Paris
Hey bridezilla's! Ik ben volop bezig met mijn zoektocht naar 'de' jurk! ben vorige week naar Jagré geweest en heb daar een kleedje van Miss paris gepast. Helemaal mijn stijl! Ik heb nu op de site van Miss Paris gezien dat ze nog wel veel andere ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
29-10-2008 19:48:15
Lorianne
bruidskledij
Bestaan er eigenlijk solden voor trouwjurken? En doen de grote merken hier aan mee?x
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
29-10-2008 15:57:43
Lindsy
pasmodel bij jagré
Ik heb net een kleedje van ian stuart gekocht bij jagré. Uiteindlelijk een redelijke prijs voor dat model: 1870 alles in, terwijl het bij lilane claes voor 2600 euro stond excl retouches. Nu wil ik van jullie weten of jullie tevreden waren van...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
29-10-2008 14:07:48
Lorianne
Trouwkleed
hallo,kent er iemand goeie bruidswinkels in Oost-Vlaanderen?groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
15
28-10-2008 15:58:31
sarah
Mooi jurkje vvor zwangere bruid
Hey Ladies,Ik ben 9 weken zwanger en ik ben uitgerekend voor 6 juni 09. Ons huwelijk was normaal gepland op 30 mei 09 maar omdat dit te krap opeen is, trouwen we iets vroeger enkel voor het gemeentehuis. Weten jullie waar ik een mooi jurk (geen echte...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
28-10-2008 10:46:13
Kim
droomjurk gevonden!!!
hey bruidjes in spé,ik heb vandaag m'n droomjurk gevonden en besteld! ben er echt heel blij mee. na een selectie had ik nog 5 jurken over. eentje daarvan sprong er voor mij echt wel uit en deze is het geworden :Dhet is een jurk van linea raffael...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
27-10-2008 17:59:55
Ellen
kiezen alvorens te passen
Hallo meiden,ik ga op 15/11 mijn kleed passen maar de mevrouw die ik aan de lijn had voor de afspraak vroeg me op voorhand al wat te kiezen zodat ze makkelijker kunnen helpen. Maar ik vind dit zoooo moeilijk. Is dat normaal? Ik denk toch dat je versc...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
27-10-2008 16:03:20
Kay
Weinig leuke commmentaar over zwart trouwkleed.
Dag bruidjes allemmal,Ik moet het eens kunnen vertellen natuurlijk. Over 2 Weken heb ik MIJN Trouwjurk gekocht. Omdat ik absoluut geen wit wou was het zowieso een gekleurd trouwkleed. En het is een zwarte trouwjurk geworden, het is een gewonen zwarte...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
18
27-10-2008 13:52:59
Nathalie
Gezocht : vestje voor bij bruidsjurk
Hey bruidjesMijn droomkleed heb ik al maar nu zoek ik nog een bijhorend vestje, eventueel zoiets met kant gelijk bij de collectie van Linea ... In de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht hebben ze dit niet, je kan het ook niet bestellen. Nu vind ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
27-10-2008 11:42:39
Cindy
couture jetty
heb vorige week mijn trouwjurk gaan bestellen bij couture jetty en ben echt wel content met mijn keuze..was eerst naar een opendeur geweest en omdat er niemand was mocht ik passen!! mijn keuze was al snel gemaakt. in het begin dacht ik, amai dat zijn...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
26-10-2008 16:08:33
Evi
kleedjes passen La Sposa
Ben zaterdag voor de eerste keer kleedjes gaan passen in La sposa. 't Was zaaaaaaalig. Moest ze er een sport van maken, zou wel abonnement nemen. Was al de hele week nerveus. Heb er massa's van gedroomd, maar 't was allemaal niet nodig. Was er v...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
26-10-2008 15:38:53
Eerste
Vorige
377
378
379
380
381
382
383
384
385
386
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
M-pictures
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info