Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Ann Tytgat
Heeft iemand ervaring met de naaister Ann Tygtat uit Wevelgem?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-10-2009 11:45:23

natacha
voorbereiding trouw
hoi, wij trouwen op 11 juni 2010. maar och ik weet niet waar begonnen, en wat er allemaal moet geregeld worden.we hebben nu wel al onze zaal vast gezet. toch al 1 iets. maar verder zou ik graag ideetjes hebben ivm bedankingen voor de gevraagden, en i...
Ideeën Reacties: 10 5-10-2009 11:32:03

Anja
foto's
Wij zouden trouwen op 25 juni in Gent. We zouden in de namiddag trouwen, maar de vroege tijdstippen zitten jammergenoeg al vol. Graag had ik geweten hoeveel tijd je moet nemen voor de foto's. Kwestie van de dag te kunnen plannen en een uur vast te le...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 5-10-2009 11:24:39

Daisy
nog 12dagen en beetje ziekjes
Hey meisjes,Kmaak me wat zorgen. Ik probeer me zo goed mogelijk te verzorgen, op tijd te gaan slapen en zo.Maar ben nu al drie weken niet helemaal goed, verkoudheid, keelontsteking, ... pfff om zot van te worden.Ik begin te paniekeren dat ik ziek ga ...
Andere Reacties: 3 5-10-2009 10:22:57

marijke
aanrader trouwkleed
Natuurlijk was ik het belangrijkste nog vergeten. Ik had een kleedje van Dianna David, volledig op maat en naar wens gemaakt. Ik was supertevreden. Ontzettend goede kwaliteit, heel vriendelijke mensen, superzaak, perfect tot in de details! zeker de m...
Andere Reacties: 1 5-10-2009 10:08:20

marijke
aanraders voor huwelijk!
Wij zijn inmiddels getrouwd en het was echt een geweldige dag (al zeggen we het zelf)! Het weer was schitterend en de sfeer was echt fantastisch. Omdat ik ook veel aan dit forum heb gehad voor goede tips, kan ik jullie alvast de volgende mensen aanra...
Andere Reacties: 0 5-10-2009 9:22:25

kristien
Juweelatelier
Hey allemaal! Wij hebben dit weekend op de trouwbeurs de ringen van het juweelatelier in Lier gezien en vonden een aantal heel mooi... We vragen ons nu zo'n beetje af in welke prijsklasse deze zitten. We hebben namelijk 2 vrouwenringen nodig en aange...
Andere Reacties: 3 5-10-2009 8:17:46

Annemie
beurs antwerpen
HalloIk ben naar de beurs in Antwerpen geweest, eigenlijk had ik er een beetje meer van verwacht, ik was er redelijk snel uitgegeken.Wat wel leuk was: ik was uitgekozen voor een volledige metamorfose: mijn haar werd gedaan (hanenkam :) ), volledig (o...
Andere Reacties: 9 4-10-2009 21:15:06

Veerle
Rent a Lounge Olen
Op de trouwbeurs in Antwerpen stonden de mensen van Rent a Lounge uit Olen.Is hier ooit al iemand naar een feest van hen geweest, of heeft iemand er al een feest gegeven?Wat is de gemiddelde kostprijs van zo'n feest?Veerle
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-10-2009 20:08:45

Jessy
vinden jullie dit een geschikte openingsdans ?
Hey,Ik heb een klein vraagje, we hebben sinds kort onze openingsdans gekozen en het is het liedje : Aerosmith - I don't wanne miss a thing.Vinden jullie dit een mooi liedje ?Is omdat ik het nog niet veel ben tegen gekomen en wat begin te twijfelen.Da...
Andere Reacties: 9 4-10-2009 19:35:01

Milena
wanneer kledij beginnen zoeken?
Hey iedereen,Ik heb een klein vraagje. Wij trouwen op 04/09/2010, nog veraf dus, maar ik vroeg me af wanneer we best beginnen kijken voor de kledij. Ik trouw niet in een traditionele jurk, maar denk eerder mijn 'ding' te vinden tussen de suitekledij....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 4-10-2009 19:06:16

Mila
Bruidsmaquillage REGIO KORTRIJK en omstreken
Nogmaals een oproep voor een visagiste die werkt in de regio West Vlaanderen, meerbepaald regio Waregem, Kortrijk,...Ik ben zelf van Waregem.Liever niemand van buiten west vlaanderen, gezien de kilometervergoeding!Groetjes05/06/2010
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 4-10-2009 18:59:24

Ellen
Hulp partner
Halloik wou eens horen hoe de voorbereidingen bij jullie verlopen.Is het vooral ook de bruid of ook de bruidegom?Mijn vriend doet daar bijna niets voor, alles komt bijna van mijn kant en dan "toon" ik alles wat ik gevonden heb. En zo gaat ...
Voorbereiding Reacties: 14 4-10-2009 18:45:19

Inneke
Fotograaf Leuven / Sint-truiden
Wij trouwen volgende zomer en zijn op zoek naar een fotograaf uit de omgeving Leuven (waar we wonen) - Sint-truiden (waar ons feest is). Jeff Celen & Ronny Wertelaers zijn beiden al bezet op onze datum. Hebben jullie nog andere suggesties? We zij...
Andere Reacties: 6 4-10-2009 18:43:00

isabelle
bedank-foto
We willen een foto als bedanking opsturen naar onze gasten. Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben? Zelf een foto geplakt op een kaartje van de Ava, of via een internetdienst (bvb. www.fotokaarten.nl)?Ik lees graag jullie ervaringen en tips!
Ideeën Reacties: 4 4-10-2009 17:42:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...