Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
viering combineren met doopsel
Hoi bruidjes allemaal!Zoals ik reeds eerder hier verteld heb, hebben wij ons huwelijk dat gepland stond voor mei 2010 moeten verzetten naar augustus omdat we een kindje verwachten in april.Nu had ik mijn misboekje (gebedsviering zonder eucharistie) a...
Andere Reacties: 4 16-11-2009 19:15:02

Annelies
fotolocatie tussen Mariakerke en Zaffelare?
Hallo iedereenWij zijn nog op zoek naar een sprookjesachtige fotolocatie (een parkje, een mooie tuin,....) die gelegen is ergens tussen Mariakerke (Gent) en Zaffelare (Lochristi), of ergens in de buurt. Je kan deze route wellicht op verschillende man...
Fotografie Reacties: 2 16-11-2009 18:08:27

ann
gemeentehuis??
Dag toekomstige bruidjes!!Weten jullie of dat je moet naar het gemeentehuis waar je woont? Want wij hebben niet zo'n mooi...dus ik wil graag dat in een ander gemeentehuis doen, kan dit? En wat moet je er voor doen?Groetjes
Andere Reacties: 6 16-11-2009 17:58:25

natacha
bedankingen
hoi, ik heb hier al enkele vraagjes op de forum gezet... amai.nu mijn volgende vraag, iemand leuke ideeen als bedankingen voor ouders & getuigen?ik wil iets apparts maar ook niet te.voor de genodigden geven wij een foto.tips...
Andere Reacties: 3 16-11-2009 17:52:14

natacha
kapster-make up
hoi bruidjes,ik ben op zoek naar een goede creatieve kapster en iemand voor mijn make up.kent er iemand regio ieper of roeselare?wij trouwen in juni 2010grtj...
Andere Reacties: 1 16-11-2009 17:50:43

Noortje
Fotograaf en mooie speciale lokaties
Hallo,Graag zou ik wat willen rekenen op jullie hulp. Weten jullie een goede (niet al te dure) fotograaf regio Zuid-limburg (kortessem, borgloon,...).Alsook wat prachtige lokaties voor foto's zowel binnen als buiten?Ik weet niet goed wat doen en waar...
Fotografie Reacties: 5 16-11-2009 17:39:03

stefanie
kledij suite
Dag bruidjes,Wij zouden het fijn vinden om onze mannen van de suite allemaal hetzelfde kostuum, liefst zo'n pak met hoed te doen dragen. De kostprijs ligt wel redelijk hoog. wat vinden jullie daarvan en hoe hebben jullie dat opgelost?
Kledij - Suite Reacties: 6 16-11-2009 17:13:31

Eva
trouwkleedjes gaan passen
Dag Bruidjes,Ik ben zaterdag bij broudscouture Elena kleedjes gaan passen en snel gereduceerd tot 3 kleedjes om nog eens te passen, 1 kleedje van Marylisse en 2 van Cymbeline. Mijn uiteindelijke favoriet was Dyra van Cymbeline.Maar had nog niet het w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-11-2009 17:01:51

Evi
Enorm prijsverschil!
Ik was aan het overwegen om Nathalie Ghafari te nemen, maar haar prijs is toch vrij duur (bijna 300€ voor haar & makeup met proef), nu vond ik Sofie Galle en zij doet enkel make-up, kost het 50€ en 25€ voor de proef, goed voor e...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 16-11-2009 16:57:03

Tine
winkel bruidsmode vrijdagmarkt gent
Hoi, misschien kunnen jullie me helpen. Een aantal jaar geleden zat er in Gent, op de hoek van de Vrijdagmarkt, een winkel van bruidsmode. Die mevrouw ontwierp haar jurken zelf, en dat waren echt heel mooie, unieke jurken. Het was - als ik het nog go...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-11-2009 15:09:02

Greet
Bruidsmake-up regio Geel
Iemand een goede referentie?
Andere Reacties: 3 16-11-2009 14:33:53

Greet
Fotograaf regio kempen
Iemand goede tips?? De stijl van Stef Aldelhof (Tessenderlo) vind ik wel leuk, maar is al bezet op onze datum.
Andere Reacties: 0 16-11-2009 14:33:10

stephanie
trouwkleed kiezen: moeilijk!!
Ik had het nooit gedacht maar een trouwkleed kiezen is zo moeilijk. Ik ben al in een aantal winkels geweest en telkens vind ik er wel eentje mooi. Met als gevolg dat ik enorm twijfel.1. Marylise - Godiva: heel mooi maar duur: een dikke 1.500 euro. Mi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 16-11-2009 14:28:13

Katrien
bruidsboeket
Hallo,Een aantal dagen geleden had ik de vraag voor foto's van bruidsboeketten met zonnebloemen, maar ik kreeg niet veel reactie.Daarom graag nog eens een wrme oproep...wie hier foto's of voorbeelden van heeft...ik ben bang dat mijn schoonmoeder aner...
Andere Reacties: 1 16-11-2009 14:12:50

marie claire
te koop Linea Rafaelli trouwkleed
Ik zou graag mijn trouwkleed verkopen. Is natuurlijk 1 x gedragen op 28/08/2009 en is in perfecte staat!! Combinatie is top + rok de top is van kleur beige met half open op de rug met een fijn kraagje rond de hals en de rok is van kleur taupe met een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-11-2009 13:47:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...