Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
mijn verloofde is van gedacht veranderd.. Heel mijn planning in de war?
Ik voelde daarstraks de grond onder mijn voeten daveren!! Ons huwelijk ligt vast op 3 april 2010. Het meeste ligt vast voor onze grote dag: gemeentehuis, dj, vervoer, lokatie voor kleine receptie na de middag, fotograaf, feestzaal, uitnodigingen... N...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-12-2009 22:15:15

ilse
bloemen
hallo medebruidjesIk heb als trouwkleed Godiva van marylise gekozen en vraag me nu af of ik een bordeaux of eerder wit boeket zou nemen?
Bruidsboeket Reacties: 8 17-12-2009 21:02:24

Joanne
eigen catering
Hoi,wij zijn op zoek naar een locatie in de wijde)omgeving van Veenendaal waar we onze eigen cateraar mogen meebrengen. Heeft er iemand tips?Gr. Joanne
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 17-12-2009 18:14:31

frida
winterstola
Hallo damens,Is er iemand die vorige winter getrouwd is en nog een winterstola in de ecru heeft? Ik ben er op zoek naar want wij trouwen in februari dan kan het toch nog koud zijn.Bedankt hoor!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-12-2009 17:28:05

Sylvia
Trouwkleedje passen
Een vraagje: Zaterdag heb ik een afspraak bij Claire de femme om kleedjes te passen. Aan de telefoon zei iemand me 10kleedjes van de collectie te noteren en die zouden op een uur gepast worden. Dit lijkt me erg veel en snel. Wie heeft er ervaring met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-12-2009 17:25:36

jolien
Ervaring met hof van aragon
Hallo dames, Wij trouwen op 10 juli 2010 en zijn op zoek naar een geschikte locatie voor ons avondfeest.Komende Zondag hebben wij een afspraak bij het hof van ar agon te Lier hebben jullie hier enige ervaringen mee? De prijs valt alvast goed mee.Gro...
Andere Reacties: 2 17-12-2009 16:39:06

Katrien
marian rijkenberg
Heeft er iemand tel nummer of adres gegevens van MArian Rijkenberg die sjaals maakt voor bruiden? Ze woont te Kessel lo
Andere Reacties: 1 17-12-2009 15:31:48

Katrien
bruine eyeleds!
Hallo!Voor onze misboekjes zijn we dringend op zoek naar bruine eyeleds (zo van die ringetjes) maar kan ze nergens vinden. Ik heb ze begin oktober besteld bij Schleiper. Maar ze zijn nog steeds niet binnen. Ook bij banier, ava, atita, niet te vinden....
Andere Reacties: 3 17-12-2009 15:01:44

Katrien
tekstje gastenboek
Hey,Enkele maanden geleden vond ik via dit forum een mooi en origineel tekstje om vooraan in het gastenboek te zetten, maar nu vind ik het niet meer terug.Kunnen jullie mij helpen aan zulke tekstjes?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 2 17-12-2009 14:09:17

kitty
typische dansjes??
hoiwij hebben als openingsdans verschillende stukjes van bekende liedjes maar zoeken echt nog zo'n liedjes met typische danspasjes.als je op you tube induwt originele openingsdans vliegen ze naar je hoofd maar zou dit graag doen met andere liedjes :)...
Andere Reacties: 10 17-12-2009 13:12:58

Sabine
Duur viering
Hoi Bruidjes,Wij moeten zo stilletjesaan eens beginnen denken aan de opbouw van onze huwelijksviering...Hoeveel tijd rekenen jullie hiervoor? De misviering begint om 11h00.BedanktSabine24/07/2010
Ceremonie Reacties: 9 17-12-2009 13:08:34

stephanie
Kleur kostuum bruidegom vs kleur kostuum suite
Hoi bruidjes/gommetjes,Mijn moeder beweert dat de bruidegom in een andere kleur moet zijn dan de suite. Klopt dit? Ze heeft het dan uiteraard over de kleur van het kostuum. Hoe doen jullie het?Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 17-12-2009 12:59:34

Klaartje
twijfel tussen jurken uit verschillende winkels
Hallo,iemand een idee hoe je volgend probleem wat makkelijker zou kunnen oplossen? Ik twijfel tussen 3 kleedjes, maar zij komen uit verschillende winkels. Ben er al in geslaagd om 2 kleedjes in dezelfde winkel te krijgen (omdat je kleedjes van Rembo ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 17-12-2009 11:18:56

Stéphanie
menukaart maken
hoi iedereen,Gisteren zijn we naar de feestzaal geweest om de menu vast te leggen. Ik heb ervoor gekozen om de menu's zelf te maken maar nu weet ik niet goed hoe eraan te beginnen. Ben gaan kijken om het via publisher te doen maar lukt niet echt. ...
Voorbereiding Reacties: 3 17-12-2009 11:03:49

tamara
eindelijk mijn eerste pasbeurt
vandaag heb ik mijn eerste pasbeurt spannend!!!!!!!ik zit vol zenuwen dat mijn kleed wel perfect gaat zijn,heb ik geen verkeerde keus gemaakt,gaat mijn vriend het mooi vinden,...nu begint echt het aftellen tot 29 januarigroetjes tamara
Andere Reacties: 4 17-12-2009 9:03:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...