Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nikolas
het fabriekspand
ik ben op zoek naar een locatie voor onze trouw.Maar ik had graag geweten hoe alles in elkaar steekt voor het fabriekspand.Betaal je daar alleen voor de zaal en moet je voor de rest zelf kijken?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 22-12-2009 11:53:01

tamara
misboekje
hey iedereen,ik heb een voorbeeld misboekje zo goed als klaar,maar nu is mijn vraag welke punten moeten er zeker allemaal instaan.tot nu toe heb ik als opstellingverwelkoming door bruidspaar(tekst)verwelkoming door priester(tekst)vergevingsmoment(tek...
Andere Reacties: 4 22-12-2009 9:01:12

k
Ceremonie Luc Van Camp (Hamme)
Hallo iedereen,Heeft er soms iemand ervaring met ceremoniemeester Luc Van Camp uit Hamme?Alle reacties zijn welkom!Succes met de voorbereidingen!!
Andere Reacties: 3 22-12-2009 8:52:42

Hannelore
Marie Visagie
Heeft er iemand van jullie ervaring met Marie Visagie of een idee van haar schminkstijl? Want ze heeft geen site of zo, en ik ken geen andere visgisten nabij Hasselt... Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 21-12-2009 22:02:50

nathalie
uitnodigingen
beste bruidjes allemaal.ik trouw op 9/07/2010 en ben aan het kijken voor uitnodigingen.ik wou dit heel goedkoop houden maar was eesn aan het rondkijken en zag dus dat het bijna onmogelijk is om niet te duur te gaan.mijn bedrag was 150 euro. ik zit al...
Andere Reacties: 9 21-12-2009 21:57:37

Annelies
Smoutmolen Zoersel
Hallo allemaal,heeft iemand ervaring (positieve/negatieve) met feestzaal "Smoutmolen" in Zoersel? We zijn al naar verschillende zalen gaan kijken en deze sprong er voor ons toch uit, ook wat betreft de ontvangst enzo... Alvast bedankt!Groe...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 21-12-2009 21:32:17

Anneleen
Te koop
Hallo,ik verkoop mijn trouwjurk! Het is een mooie jurk - kleur ecru - maat 38. Als ik er nog 200 euro voor krijg ben ik al tevreden! Wie interesse heeft, kan me steeds mailen! Ik ben van Mariekerke - Bornem (Belgie)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-12-2009 20:17:58

Saskia
Ongedragen trouwjurk te koop
Hallo,Na heel veel getwijfel heb ik het trouwkleed dat ik mij door een opdringerige verkoopster heb laten aansmeren, niet gedragen op mijn trouwdag. Het is een mooie jurk, maar het was niet mijn droomjurk. Misschien wel die van jou?Het gaat om model ...
Andere Reacties: 0 21-12-2009 17:32:00

margot
nepbloemen voor bruidsboeket
Dag bruidjes,Ik heb een vraagje. Weet er iemand een winkel zijn in Brugge waar je nepbloemen kunt kopen voor je bruidsboeket? Ik ben superallergisch en een gewoon bruidsboeket is niet mogelijk!groetjes
Bruidsboeket Reacties: 5 21-12-2009 16:19:07

Kim
Veranderen nationaliteit na huwelijk?
Hoi, zelf ben ik Nederlandse, maar trouw met een Belg en kan na het huwelijk naast de Nederlandse ook de Belgische nationaliteit verkrijgen (wonen ook in Belgie). Iemand hier ervaring mee? Wat zijn de voor - en nadelen? Ik ben er nog niet uit ..Bedan...
Andere Reacties: 5 21-12-2009 13:03:38

Stephanie
Huwelijksreis Bali
Hoi mede bruidjes!Wij zijn ondertussen aan het wegdromen over onze huwelijksreis. We denken eraan om naar Bali te gaan deze zomer.Maar we kennen zelf niemand die daar al is geweest.Graag had ik van jullie tips gehad, waar is het mooi om te verblijven...
Huwelijksreis Reacties: 7 21-12-2009 12:38:32

Kim
Naast intredelied bruid ook intredelied suite/bruidegom?
Hoi, onlangs hebben wij ons misboekje samengesteld; incl de muziek. We hebben oa een liedje gekozen als intredelied voor de bruid. Is het echter de bedoeling dat dit lied pas begint als de bruid binnen komt? Voordien komt namelijk de bruidegom en sui...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 21-12-2009 8:11:24

Pamela
Hulp^gezocht ivm zaal
Hey dames , Onze trouw is voorzien op 12 mei 2012.Ja ik weet het nog wel ff ver weg , maar heb graag al een deel in orde...We zoeken dus een mooie zaal in Antwerpen waar ze niet met een vaste catering werken.Vriendin van ons mama werkt voor een cater...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-12-2009 22:04:02

Hélène
Nieuw, overzichtelijk forum
Een kleine twee jaar geleden zat ik bijna iedere dag op dit forum. Toen werd door de webmasters een nieuw, overzichtelijk forum beloofd met zoekfunctie en dergelijke en update. Nu ik hier nog eens uit nieuwsgierigheid terugkom een kleine twee jaar la...
Andere Reacties: 22 20-12-2009 21:23:34

Celine
vraagjes
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen op 30 juli 2010 maar het feest is op 31/07/2010.Heeft iemand een idee om dat te vermelden op de uitnodiging ?De vrijzinnge ceremonie is ook op 31/07, de mensen die komen blijven voor receptie en avondfeest.Heeft er ook...
Andere Reacties: 1 20-12-2009 18:23:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...