Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Benedicte
De Hoop Waregem
Hallo,Heeft iemand ervaring met huwelijksfeesten in de zaal De Hoop in Waregem?Het is mij ook niet duidelijk wie daar het eten verzorgd. Is dat De Hoop zelf of komt daar een externe traiteur aan te pas?Bedankt.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-12-2009 15:28:00

Dorien
TWIJFELS over jurk HELP!
Beste bruidjes ,In Maart is mijn eerste pasbeurt van men jurk maar steeds meer begin ik te twijfelen of ik ze nog wel mooi vind...Ik heb een SUPER mooi kleedje gezien van Farage. En nu zijn de twijfels dubbel zo hard! WAT NU????Twijfelend bruidje!!!D...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 29-12-2009 14:42:10

Kim
foto's omgeving Stabroek/zandvliet/berendrecht ...
Hallo,Hier zijn we nog maar eens! :-)Wij trouwen in mei 2010, toen we onze fotograaf zijn gaan vastleggen, hadden we gedacht om de fotoreportage te laten doorgaan in Lillo. Nu hebben we geruchten gehoord dat hier het masterplan van start zou gaan en ...
Fotografie Reacties: 3 29-12-2009 14:30:58

Kim
visagiste/ kapper aan huis Stabroek Berendrecht
Hallo iedereen,Ik wil iedereen alvast een spetterend eindejaar toewensen!!! Nog veel plezier met alle voorberreidingen en geniet van jullie trouwdag!!Bij ons begint het al te korten, nog ongeveer 4 maandjes!!Ik ben nog op zoek naar een kapster/kapper...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 29-12-2009 14:26:24

Evi
misboekje eucharistieviering
Hey allemaal, zoals velen zijn we ook ons misboekje aan het maken. Wij kregen van onze priester de opdracht om een verhaal uit te bijbel te kiezen dat ons beide aanspreekt (evangelieverhaal). Ik vind deze zoektocht nogal moeilijk. Nu vroeg ik me af w...
Religie Reacties: 1 29-12-2009 13:55:40

Riet
Bruidsschoenen
Hallo mede-bruidjes! Ik heb het kleed Dominica van Ian Stuart gekozen voor mijn grote dag... Nu weet ik wel niet welke kleur van schoenen ik er moet onderaan doen... Het kleur zelf is taupe... Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 0 29-12-2009 13:38:26

Sofie
feestzaal LImburg zonder catering
Ik zoek een leuke feestzaal, de catering laat ik doen door een collega van mij die al jaren feesten verzorgd. Ik zou dus een leuke feestzaal willen hebben met een goed uitgeruste keuken. Hebben jullie tips?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 29-12-2009 13:21:11

Sofie
zaal zonder catering regio Sint-Truiden
Wij trouwen op 28 mei 2011 en zoeken nog een mooie feestzaal zonder catering regio Sint-Truiden. De traiteur heb ik al, maar een zaal vinden vind ik super moeilijk. Ik zou graag een moderne zaal hebben.Heeft iemand een idee van een goede zaal in de b...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 29-12-2009 12:14:46

Joke
verlovingsweekend
Hoi,Wij zijn bij de pastoor geweest en die stelde voor om naar aanloop van ons huwelijk zo'n weekend door te brengen met andere koppels via het bisdom. Dit is echter geen verplichting, maar het lijkt ons wel wat.Zijn er onder jullie die dit gedaan he...
Ceremonie Reacties: 7 29-12-2009 10:33:57

Tamara
ik heb gisteren ...
mijn trouwjurk gekocht bij tati mariage in Lille. Het is heel degelijke kwaliteit en echt mooi afgewerkt en voor de prijs moet je het zeker niet laten. Ik was er eerst niet zo gerust op, omdat ik vrij groot ben (1m80) en vreesde dat ze geen kleedjes ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 29-12-2009 9:46:22

Keshia
Nog 200 dagen!
Hallo.Hier vandaag nog exact 200 dagen. Vandaag mogen we dan ook onze ringen gaan kiezen bij fede di oro!Ik vind dat de tijd zo vlug voorbij gaat. Het lijkt pas een paar weken geleden dat ik hier gepost had dat het nog 300 dagen waren en kijk er zijn...
Andere Reacties: 14 29-12-2009 9:40:15

Keshia
Trouwringen kiezen bij Fede di oro
Hallo.Morgen gaan wij onze trouwringen kiezen bij fede di oro. Zie er echt naar uit. We hebben een afspraak om 15u00 en kan al niet meer wachten!!!!Hoe lang hebben de meesten erover gedaan om de ringen te kiezen?Groetjes Keshia17/07/2010
Andere Reacties: 6 28-12-2009 23:01:57

Stefanie
Ceremoniewagen gezocht
Hey, Iemand nog tips voor ceremoniewagens die passen binnen een redelijk budget? Heb al enkele mooie Jaguars gezien, dus iets in die stijl...We hebben 4 volgwagens nodig en 1 bruidswagen. Alvast bedankt. Groetjes,Stefanie
Ceremonie Reacties: 5 28-12-2009 21:21:39

nathalie
Feest
Hallokes,Wij houden ons trouwfeest in een feestzaal,waar we de kleine zaal genomen hebben daar we maar met een 30 tal genodigden zijn.We hebben bijna geen familie meer en onze vriendekring is ook niet groot..Heeft nog iemand dit gehad dat er maar we...
Andere Reacties: 8 28-12-2009 21:11:25

nathalie
Hallokes,
Andere Reacties: 0 28-12-2009 21:06:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...