Nu Online
Momenteel zijn er 21 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tamara
help feestregelement op kindermaat
hallo,kan iemand mij helpen met het opstellen van een feestregelement maar dan voor kinderen?groetjes tamara
Andere Reacties: 1 3-1-2010 14:14:22

tania
help blanco stukjes in mn misboekje
hallo iedereen.kan iemand mij aub helpen.ik heb mijn misboekje af op word.ik heb eens op de site gevraagd hoe ik er moest aan beginnen.toen stelde iemand voor via word paginainstelling en dan kun je je boekje maken.nu dat lukt maar nu ik het afprint ...
Andere Reacties: 3 3-1-2010 13:54:28

Dorien
Waar te beginnen?
Hallo,mijn vriend en ik zouden graag dit jaar op 27 augustus trouwen. We hebben al enkele ideetjes wat er zeker aanwezig moet zijn. Maar we weten eigenlijk niet goed hoe hieraan te beginnen. Trouwen voor het stadhuis staat natuurlijk al vast, maar tr...
Voorbereiding Reacties: 6 3-1-2010 13:34:54

S.
DJ gezocht!17 juli! Lanaken!
Hallo,Wij trouwen 17 juli in Lanaken.Er is wel een huisdj maar we twijfelen een beetje.Iemand goede ervaringen met Limburgse Dj's??? Echte sfeermakers/aanraders???Laat maar weten.Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 14 3-1-2010 12:24:52

Ann
Kostum Breda
Dag mede-bruidjes, Wij zijn vorige week gestart met onze zoektocht naar een kostuum voor mijn vriend. Maar in België vindt hij zijn maat niet meteen, omdat hij een lange beenlengte heeft. Lengtemaat 38, hebben ze hier nergens. Dus gaan we volgen...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 3-1-2010 11:05:38

Sarah
Afspraak kiezen trouwringen?? (Wim Meeussen, Ines B.)
Hey iedereen!Wij zouden graag binnenkort gaan kijken voor onze ringen. Zowel Ines B. als Wim Meeussen spreken me erg aan.Zijn er mensen die hun ringen daar gekocht hebben, en zouden jullie eens kunnen zeggen of het nodig is om daar een afspraak te ma...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 2-1-2010 23:24:22

Sofie
originele ontvangst receptie
Hallo!Op onze huwelijksreceptie zouden wij onze genodigden liefst niet op de klassieke ontvangen en verwelkomen (naast onze ouders staan en heel lang handjes schudden en zo). Iemand een origineel idee?Alvast bedankt!Sofie
Ideeën Reacties: 6 2-1-2010 22:47:45

Mandy
Live muziek in kerk
Op ons huwelijk gaan er 2 kennissen de muziek verzorgen. Ze gaan op de Cello en op de viool spelen.Maar hoe verwoord ik dat in ons misboekje??Ik heb ook nog geen flauw idee wat ze gaan spelen, ze mogen van ons kiezen.Schrijf ik dan gewoon hun naam en...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 2-1-2010 21:07:14

Mandy
Cadeautjes kindjes
Wat geven jullie aan de kindjes die een bloemetje komen afgeven aan de kerk?Had gedacht om zeker een snoepje ofzo te geven (en dan nog een klein speelgoedje), maar had dit graag in van die organza zakjes gedaan, maar dan kan ik dat de dag op voorhand...
Voorbereiding Reacties: 4 2-1-2010 20:45:33

nick
FEESTZAAL OMGEVING LEDE-WETTEREN-AALST
Ik en mijn toekomstige vrouw nu hebben besloten te trouwen einde dit jaar. Hebben jullie soms namen van feestzalen in de omgeving van lede-wetteren-aalst. Wonen zelf in Lede dus leuk als het niet zo ver is... Liefst een moderne strakke zaal.
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 2-1-2010 19:14:15

Ann
huwelijksreis canarische eilanden
Dag mede-bruidjes, Wij zijn volop bezig met in de boeken te zien, om een huwelijksreis te maken naar de Canarische eilanden, liefst Fuerventura of Gran Canaria. Iemand aanraders? Mogelijke hotels die geweldig zijn? Laat maar weten!Alvast bedankt!Groe...
Huwelijksreis Reacties: 3 2-1-2010 18:46:00

LINSY
huwelijksreis
Iemand ervaring met hotels in Mauritius?
Huwelijksreis Reacties: 6 2-1-2010 18:28:46

Annelies
verlichting dansvloer
hallo iedereeneerst en vooral een gelukkig 2010. Voor velen onder ons zal 2010 nog lang nazinderen! Ik heb een vraagje. Onze dj vroeg ons welke verlichting we graag willen voor op de dansvloer. Er zijn een aantal mogelijkheden maar wij hebben daar in...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 2-1-2010 18:04:14

Carmen
Bruidsstoffen
Hey iedereen,Aller eerst een Happy 2010!!Ik laat mijn bruidsjurk maken door een vriendin. Binnenkort gaan we kijken naar stoffen. Heeft er iemand goede ideetjes van winkels die mooie en betaalbare stoffen verkopen? groetjesCarmen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-1-2010 17:15:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...