Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
superfotograaf Oostende !!!!
Hallo bruidjes, supertip ! In Oostende is er een heel goede fotograaf die zeer mooie foto's neemt. Zijn naam is Jevgeniy Vyazovoy De foto's zijn echt anders dan de gewone , oog voor details en prachtige bewerkingen. Echt de moeite om eens een kijkje ...
Fotografie Reacties: 0 27-9-2011 21:47:03

Alessia
WAUW Rubenshof!
Vandaag gaan kijken bij Rubenshof in Alken! En WAUW wat een mooie zaal... en zeer vriendelijke mensen!! En dit voor ieders budget. Als iemand nog op zoek is naar een feestzaal in de buurt van Alken, zeker eens gaan kijken bij Rubenshof. Over 344 dage...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 27-9-2011 21:33:45

Els
chinese wensballonnen
   dag bruidjes, heel lang geleden heb ik het eens gezien en vond het fantastisch mooi, het is me altijd bijgebleven, nu weet ik ook hoe het noemt : chinese (of thaise) wensballon.   Heeft iemand van jullie al chinese w...
Ideeën Reacties: 5 27-9-2011 20:58:13

reningka
locatie omstreken koersel
weten jullie nog enkele locaties in de buurt van koersel zowel binnen als buiten ? buiten de mijngebouwen? dankje
Locaties - Fotografie Reacties: 5 27-9-2011 18:07:14

Caro
Nog 3 dagen en 6 uren en 22 minuten. Aftellen!
Dag bruidjes, nu begint het echt wel dichterbij te komen! Zo goed als alles is geregeld en dat stelt me gerust. Ik begin er nu eindelijk echt naar uit te kijken  Het weer belooft mooi te worden dit weekend, al heb ik mij daar nooit echt zor...
Voorbereiding Reacties: 9 27-9-2011 17:37:17

marinka
outlet brugge liea rafaelli ???
hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met deze winkel?zijn die jurken dan effectief goedkoper dan in andere winkels? is het de moeite om eens te gaan? alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-9-2011 17:31:53

Leen
WIN JOUW DROOMJURK VAN NICK VANKETS
Ik heb een mailtje in mijn mailbox gekregen dat ik graag met jullie wil delen, dus alle bruidjes opgelet, ik dicteer: "Ben je een bruidje voor 2012 of ken je iemand die dat is? Schrijf jezelf of je vriendin dan in om kans te maken in deze wedstrijd....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-9-2011 17:25:45

Tamara
Zoekt een retro openingsdans
Dag bruidjes allemaal! Graag hadden we een oud liedje gehad als openingsdans. Iets wat niet al te gekend is maar toch super romantisch! Wij dachten aan that's amoré maar die hebben goede vrienden van ons al gehad. Iemand tips? Dankuwel!!!
Openingsdans Reacties: 7 27-9-2011 16:14:39

kim
ladybird
hey bruidjes, weet iemand waar je ladybirdkleedjes kunt kopen omgeving limburg? groetjes kim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-9-2011 16:11:21

Tiny
Feestzaal gezocht
Weet er iemand een mooie en prachtige feestzaal regio Waregem , Kortrijk , Avelgem , Zwevegem... + waar de bediening goed is en het eten lekker is en waar men waar voor z'n geld krijgt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 27-9-2011 15:55:06

Tiny
Vervoer
Kan iemand mij helpen ben op zoek naar Oldtimers maar liefst Volkswagens ... liefst van west-vlaanderen..
Ceremonie Reacties: 5 27-9-2011 15:29:30

sanne
Wat geven jullie van eten?
Dag allemaal, Ik heb nog een vraagje. Wat hebben jullie gekozen voor jullie menu? Wij werken met een walking dinner en hebben enkele ideeetjes gekregen voor hapjes, voorgerechtjes en hoofdgerechten. Suggesties voor andere gerechten konden we altijd...
Voorbereiding Reacties: 8 27-9-2011 14:54:44

Sara
beer wassen
een beetje vroeg maar toch al een praktisch vraagje: hoe was je een teddy beer als er geen instructies instaan? Ik heb toen ik pas samen was met mijn verloofde en ik zonder hem op vakantie moest een gigantisch schattige beer gekregen ( schaap eigenl...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 27-9-2011 14:24:00

Lesley
Schuimharten van Haribo te koop
Hallo iedereen, ik was daarjuist met mijn bedankjes bezig en kwam tot de conclusie dat ik nog een serieuze overschot had van de schuimharten, dus ik zou deze willen verkopen. Ik heb nog een dichte doos van +- 150 stuks (staat zo op de verpakking, ma...
Voorbereiding Reacties: 0 27-9-2011 13:39:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...