Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere


Nancy
leuke fotolocatie gezocht
Hoi in september stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje.Nu zijn wij op zoek naar leuke locatie's voor onze foto's in de omgeving van Gent. Nu liefst niet in traditionele locatie's zoals parken. Wie weet er leuke niet te alledaagse plekjes e...
Andere Reacties: 2 7-5-2003 17:51:59

Greet
Muziek
Nu het zo gemakkellijk is geworden om zelf CD'tjes op te nemen, aarzelen we of het de moeite is om een disc jockey in te huren. Heeft iemand al een huwelijksfeest meegemaakt waar het koppel zelf voor de muziek had gezorgd ?
Andere Reacties: 1 22-4-2003 21:38:50

Anoek
Haute couture trouwjurk te koop!
bekijk http://trouwjurk.cjb.net of mail trouwjurk@lubbinge.nl
Andere Reacties: 2 21-4-2003 20:24:13


hoe zit de suite?
Er is bij ons een discussi over de tafels: zit volgens de regels de suite niet samen met het bruidspaaraan één tafel? En dus niet ieder apart per koppel aan een bepaalde tafel.Wie kan me helpen?
Andere Reacties: 3 14-4-2003 9:54:08

Sandra
leeftijd bruidskindjes
Wij hebben 3 kandidaat bruidskindjes, waarvan het oudste tegen onze trouwdatum 2 jaar en 3 maanden zal zijn, het jongste 1 jaar en 9 maanden. Is dit te jong? Of zijn er toffe mogelijkheden om met drie zo'n jonge kindjes te werken? Wie heeft ideetje...
Andere Reacties: 4 10-4-2003 11:51:20

Vanessa
Kadeautje bruidegom
Hallo allemaal,Ik trouw met mijn allerliefste op 2/4/2004. Omdat hij echt zo lief is en ontzettend bezorgd is om onze trouwdag in goede banen te leiden, zou ik hem op onze trouwdag graag zelf willen verrassen en hem een kadeautjewillen geven. Maar ec...
Andere Reacties: 2 2-4-2003 11:51:37


spaarvarken gezocht
op de uitnodiging staat steek de centjes maar in een enveloppe ons varkentje eet het wel opdus zouden we een varkentje moeten hebben weet iemand waar je dat kan huren in de regio mechelen,lier alvst bedankt
Andere Reacties: 1 28-3-2003 9:26:37


openingsdans: wat is traditie?
wie kan me helpen: hoe verloop de openingsdans: bruid en vader eerst en dan bruidskoppel of eerst bruidskoppel en dan bruid met vader en bruidegom met moeder of???
Andere Reacties: 2 24-3-2003 15:03:16

Margot
PT Cruiser verhuur
Hi! Ik ben hopeloos op zoek naar iemand bij wie ik een 4-tal PT Cruisers zou kunnen huren ... Waar kan ik die vinden? Of zoek ik beter iets anders ... Bijkomend probleem: wij trouwen al binnen een maand en een half, op woensdag 7 mei ...Bedankt alvas...
Andere Reacties: 3 24-3-2003 11:00:31

Koen
Huwelijkskaars
Hallo iedereen,Weet iemand een adres (West-/Oost-Vlaanderen) waar je veel keuze hebt aan eigentijdse huwelijkskaarsen ?Alvast 1000-maal dank !Cindy en Koen.
Andere Reacties: 3 13-3-2003 13:50:57

Marijke
Bedankjes
Heeft er iemand een leuk idee om zelf bedankjes te maken? Ik zou eens op het einde van de avond iets anders willen geven aan de genodigden dan de traditionele foto.Alvast bedankt
Andere Reacties: 7 11-3-2003 12:27:04

Cindy
Binnen-fotolocatie mocht het regenen
Wij zijn ook op zoek naar een locatie voor als het regent, en dit liefst in de buurt van Tielt/Roeselare, want onze tijd om foto's te nemen is beperkt. Heeft iemand ideetjes ?Groetjes,Cindy.
Andere Reacties: 0 4-3-2003 22:58:53

Cindy
Teksten met een kwinkslag
Hallo,Ik hoop écht dat iemand mij kan helpen, want ik heb me al suf gezocht op het net.Wij hebben voor een moderne, alternatieve dankviering in de Kerk gekozen (omdat ik niet meer voor de kerk mag trouwen, maar we toch iets in een kerk wilden do...
Andere Reacties: 0 4-3-2003 22:56:43

linsy
bruidskapsel
heeft iemand mooie foto's of een site waar ik foto's kan vinden voor een bruidskapsel?
Andere Reacties: 5 4-3-2003 13:18:59

klaartje
trouwdatum gezocht
hallo,wie trouwde er in september of oktober ??Was het mooi weer ??wij zijn nog aan het twijfelen : ofwel echt in de zomer (aug) ofwel eind september, maar ik zou graag zomerweer hebben !groetjesklaartje
Andere Reacties: 6 3-3-2003 21:48:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...