Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere


Heidi
zwangere bruid
Hoi,Ik ben op zoek naar een bruidskleed voor zwangere bruidjes aangezien ik dan ongeveer 5 maanden zwanger ben.Wie kent winkels of merken?Alvast bedankt,Heidi
Andere Reacties: 2 21-10-2003 18:17:57

Heidi
zwangere bruid
Hoi,Ik ben op zoek naar een bruidskleed voor zwangere bruidjes aangezien ik dan ongeveer 5 maanden zwanger ben.Wie kent winkels of merken?Alvast bedankt,Heidi
Andere Reacties: 1 21-10-2003 18:17:57

filip
dj
wij hebben binnenkort een huwelijk van mijn broer en zal ook met partysound zijn.schijnt dat hij best ok is.Dat heb ik op mijn werk gehoord en doorgegeven aan mijn broer.Als het meevalt zal hij bij ons volgend jaar ook komen.
Andere Reacties: 0 21-10-2003 15:52:41

Marjolein
Aan Kathy
Hey,ik las in een ander berichtje dat je je afvroeg wanneer je kon reserveren voor het stadhuis.Je kan dit maximum een jaar voor je huwelijk doen, de aanvraag moet wel schriftelijk gebeuren. Vanaf 6 maanden voor je huwelijk moet je de papieren binnen...
Andere Reacties: 1 21-10-2003 12:28:10

an
Nog iemand die in Sint-Truiden trouwt?
Ik ben oorspronkelijk van Lennik (bij Brussel) maar woon nu paar jaar samen met vriend in Sint-Truiden maar ik ken hier nog niet zo veel interessante adressen in de omgeving voor een trouw. Wie heeft tips?
Andere Reacties: 4 20-10-2003 19:37:07

Lenny
Aan Kathy ivm misboekje
Hallo Kathy,Je mag me altijd die andere vbn ook doorsturen,alvast bedankt,Lennylenny_opdebeek@yahoo.com
Andere Reacties: 1 20-10-2003 16:49:42

stephanie
Trouwkleed laten maken
Weet iemand adressen waar men een trouwkleed kan laten maken. Ik wil een mooi trouwkleed, maar hoop het iets goedkoper te kunnen door het te laten maken. Ik ben bereid er verre afstanden voor te doen.
Andere Reacties: 5 18-10-2003 14:28:17

katrien
websites
Wie van jullie hebben allemaal een website. Zodat we eens kunnen kijken en meegenieten van de romantische momenten. Marjolein en Pierrick jullie hebben alvast een mooie site
Andere Reacties: 1 18-10-2003 11:58:41

katrien
bloemen en Dj
Met de grootste voorbereiding zijn we rond, Alleen de dj en de bloemen ontbreken nog. Wie kan ons helpen. Hoe doen jullie het met bloemen voor de kerk.je kan ons contacteren op het volgende adres:www.zevenmei2004.centerall.com
Andere Reacties: 0 18-10-2003 11:35:32

katrien
Waar ligt de bruidsbotiek
Waar ligt Jagre,Dan kan mijn vriendin ook eens gaan neuzen
Andere Reacties: 2 17-10-2003 8:31:58

katrien
Nieuwe DJ
Wij zijn op zoek naar een nieuwe Dj die op 7 mei 2004 de sfeer wil inbrengen. Onze andere DJ willen we namelijk aan de deur zetten wegens weinig materiaal en veel te duur.PeterJe kan ons contacteren op het volgende adresww.zevenmei2004.centerall.com
Andere Reacties: 1 16-10-2003 10:31:41

zohra
'Wij steken jouw huwelijk inéén'..Heb je nog iets of iemand nodig?
Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie...
Andere Reacties: 8 15-10-2003 15:53:23

Marjolein
DJ uitnodigen voor het diner?
Nodigen jullie jullie DJ uit voor het eten 's avonds of laten jullie die pas komen tegen het uur dat het dansfeest begint?Wij gaan waarschijnlijk een verre kennis als dj nemen, we kennen die niet zo goed, zouden hem dus eerder niet uitnodigen. hij ka...
Andere Reacties: 2 14-10-2003 11:19:27

Eva
kostprijs huwelijk
Kan iemand al een overzicht geven van wat alles kost? (wij moeten nog beginnen aan de planning) Zoals fotograaf, feestmaal, ringen, kledij bruidegom, dj, ...Dan hebben we reeds een ideetje van ons budget.
Andere Reacties: 4 13-10-2003 11:04:34

Eva
traiteurs of feestzaal
Wij zoeken een feestzaal waar je zelf je champagne of wijn mag meebrengen, of een zaal die te huur is en een goede traiteur. Wie heeft ervaringen met traiteurs? Wat zijn de afspraken? Valt de kostprijs mee?
Andere Reacties: 5 13-10-2003 11:02:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...