Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere


Marjan
Prijs DJ
Wij zijn nog op zoek naar een DJ, omgeving Antwerpen. Wij hebben al eens rondgehoord, maar we kennen er echt geen prijzen van. Kan iemand ons een richtlijn geven?Verder zijn alle tips welkom! Muziekinstallatie is reeds aanwezig in de zaal!!Groetjes,M...
Andere Reacties: 9 27-11-2003 14:30:55

Letitia
GEDICHTEN
Zouden jullie toevallig geen internet site kennen met gedichtjes voor uitnodigingen maar in het frans???Dank u!!!
Andere Reacties: 1 25-11-2003 18:07:27

Eva
bruidskledij
HeyIk trouw volgend jaar op 14 augustus en ben op zoek naar een trouwkleed. Ik ben nog maar pas begonnen met deze zoektocht en vrees ervoor dat het niet zo gemakkelijk zal zijn om mijn droomjurk te vinden. Heeft er soms iemand van jullie een suggesti...
Andere Reacties: 19 25-11-2003 15:06:10

cindy
Aan Lenny ivm Jagré
Hey Lenny,Bedankt voor je reactie ! Hoe was het zaterdag? Dat was zeker tof je droomjurk passen.Ik kijk er ook al naar uit. Volgende maand ga ik ook langs bij Jagré en ik hoop dat ik ook mijn droomjurk daar zal vinden.Groetjes, CindyPS: Nog veel...
Andere Reacties: 0 24-11-2003 22:24:30

Heidi
re fabienne
ja wij trouwen ook in Boom bedankt voor de help
Andere Reacties: 0 24-11-2003 15:17:15

ilse
taxi
wie kent er een taxibedrijf die een limousinnebus heeft om de hele suitte mee te voeren?ongeveer een 20pers en hoever halen zij de mensen op?worden deze dan ook thuisgebracht en hoe gebeurd dat?De streek van Gent-en deinze en omstreken?
Andere Reacties: 3 23-11-2003 10:25:18

Ellen
partysound
Is er iemand in Limburg die partysound gereserveerd heeft voor hun trouwfeest? Ik wil namelijk een gesprek met hen plannen op voorhand, dus ik vroeg me af wanneer dat zij in de buurt van Limburg waren zodat wij eens konden afspreken ergens tussendoo...
Andere Reacties: 5 22-11-2003 17:36:05

Filip
kapper te Boom
Wij trouwen op 3 july kent iemand een goede kapper omgeving Boom groetjes heidi
Andere Reacties: 2 22-11-2003 10:20:55

Letitia
FOTOLOCATIES SLECHT WEER IN BRUSSEL
Oude fabrieken en
Andere Reacties: 1 21-11-2003 22:03:39

fanny
o,ik was nog iets vergeten,
ik was nog vergeten te zeggen,onze foto's nemen we in een speelstad met ballenbad,klimmuur...echt wel tof
Andere Reacties: 2 21-11-2003 19:54:32

fanny
muziek
wij gaan huwen en de muziek nemen we ook bij partysound.Een tijdje terug hadden we ook een feest met hem en dat gaf de doorslag.we gingen eens bij hem thuis en het was een goed gesprek.Ja,het stelde direct een vertrouwen tussen ons.Nu enkel nog de t...
Andere Reacties: 6 21-11-2003 19:52:08

Ellen
huwelijkscontract
Hallo,Is er iemand die al ervaring heeft met een huwelijkscontract? Welke vormen zijn er, is dit verplicht, wanneer moet je dit afsluiten,...
Andere Reacties: 5 21-11-2003 11:42:57

stephanie
suitekledij, wie zorgt hiervoor
Volgende zomer moet ik in de suite lopen van mijn schoonbroer. Bij de mededeling kon ik oppikken dat ze graag een lang kleed en hoed willen. Ik vermoed dat het de gewoonte is dat de mensen uit de suite zelf de kosten voor hun kledij dragen? Klopt dit...
Andere Reacties: 4 21-11-2003 11:06:01

Liesbet
WITTE DUIVEN
Wij trouwen op 12 december en had graag witte duiven opgelaten.Wie kan me helpen waar ik die kan vinden. Alvast bedanktLiesbet
Andere Reacties: 1 20-11-2003 20:09:53

Letitia
huwelijk frans/ nederlands... en de dj?? Voor Tessa
Ik ben iemand die zich nogal graag amuseerd en dat is ook zo voor mijn familie en vrienden. Bij ons zijn we dat gewoon zo en ook om "optredes" te doen enz... meestal is dat heel plezant. De DJ heb ik zelf gekozen. Hij is diegene die voor de...
Andere Reacties: 0 20-11-2003 16:59:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...