Nu Online
Momenteel zijn er 149 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere


fabienne
kinderen
wie kan my helpen ik zoek ,waar ze kostuum verkopen voor kinderen van 10 jaar,of huren ,dank u fabienne
Andere Reacties: 2 20-1-2004 0:44:39

An
kledij burgerlijke trouw?
Ik trouw op 10 juli voor de wet en pas op 18 september voor de kerk. Ik wil sowieso mijn trouwkleed niet aandoen voor de burgerlijke trouw, maar wat doen jullie dan wel aan? Kleed, geen kleed? Wit of niet?thanks!
Andere Reacties: 5 19-1-2004 20:21:51

Anne-Sophie
SUITE-kledij
Voor ons trouwfeest had ik graag gehad dat alle mannen die in de suite lopen hetzelfde kostuum dragen (die we uiteraard zelf zouden betalen voor hen) en dat de vrouwen feestelijk gekleed lopen (d.i. met hoed - kan gehuurd worden). Ik vind ceremonie ...
Andere Reacties: 6 19-1-2004 16:57:45

Sibille
Kapper & visagist
Hallo,Kan iemand mij een kapper en visagist aanraden regio Oosterzele - Wetteren?Alvast bedankt voor de info.Groetjes,Sibille
Andere Reacties: 1 19-1-2004 12:26:10

katrien
wat nu?
wij trouwen op 31 juli dit jaar, en we hebben al een zaal, een dj, een kerk en het stadhuis, voor de fotograaf en de video zijn we bezig, ...ik wil (zoals iedereen waarschijnlijk) dat alles perfect is, dus begin ik al (een heel klein beetje) te panik...
Andere Reacties: 4 19-1-2004 12:00:29

Letitia
TEKST UITNODIGINGEN HIER!!!
MEISJES HIER ZIJN ENKELE VOORBEELDEN + LINKS : na 3 jaar gaan we trouwenen samen een nestje bouwenpannen en bakstenen hebben we genoegen voor babykleertjes is het nog veel te vroegwil je toch niet met lege handen komenhelp dan mee aan onze dromenwant...
Andere Reacties: 1 18-1-2004 21:17:28

fabienne
fairpar
wie kan myn helpen ik zoek een mooie tekst voor myn fairpar,en verband dat wy geen huwelyklyst hebben maar we vragen geld maar hoe kan ik het mooier maken,wie heeft een vb ,dank u ,fabienne
Andere Reacties: 5 18-1-2004 14:07:12

catherine
aan kelly en aan katrien
Hallo!Bedankt voor de tips ivm kapper en visagist. Mijn vaste kapper is Lafayette maar ik heb er nog nooit mijn haar laten opsteken... Vroeger ging ik naar Frankelle maar ik was niet zo tevreden van het knippen. Misschien moet ik eens langs gaan om o...
Andere Reacties: 1 17-1-2004 15:49:31

Marjolein
Ik heb gekozen!
Hey,ik ben dus vandaag nog eens langs geweest bij La Sposa in Roeselare en bij Christel Boone in Gent. Ik kon dus niet kiezen tussen twee kleedjes. Ik ben eerst bij Christel Boone geweest en heb dan vergeleken. Uiteindelijk zal het dat ook worden. He...
Andere Reacties: 4 16-1-2004 22:23:36

anja
Aan Liesbeth
Liesbeth bedankt om het zoeken,maar ik ga proberen van 't weekend naar de trouwbeurs te gaan in de nekkerhal( Mechelen).De prijs speelt natuurlijk een rol.
Andere Reacties: 1 16-1-2004 19:02:46

Letitia
AAN AN-SOPHIE
Dag An-Sophie,Heb uw bericht gelezen betreffend de stoet. Amai ik vond het heel erg wat je vertelde over je schoonzus! Een relatie moet toch ergens beginnen?? Hoe kunt ge anders trouwen?? Enfin der zijn mensen met een rare mentaliteit! Mijn lief zijn...
Andere Reacties: 1 16-1-2004 8:04:02

Sandra
kapper en visagist regio Aalst
Kent er iemand een goede kapper (haar opsteken) en visagist in de regio Aalst?Alvast bedankt!!!!
Andere Reacties: 1 15-1-2004 17:32:08

Nele
Bruidsstoet
Hallo iedereen,wij trouwen op 4 september en we weten nog niet echt goed hoe we onze stoet zullen samenstellen. Ik heb nog een broer en een zus die nog alletwee geen vriend(in) hebben. Zij zouden er geen probleem van maken moesten ze samen in de suit...
Andere Reacties: 6 15-1-2004 11:02:03

Lenny
aan Ann-Sophie
Hallo Ann-Sophie,Ik ben vorige zaterdag naar Van Loock geweest en heb direct gevonden wat ik zocht. Ze hadden bijna alle modellen in maat 42 en ik heb niet lang getwijfeld. Deze winkel is echt een aanrader op gebied van bruidsschoenen.Groetjes,Lenny
Andere Reacties: 4 15-1-2004 10:53:35

anja
aan Letitia
Ja ze trouwen allebij op dezelfde dag 5 maart 2004 voor de wet.Afspraak cermonie wagens bij ons thuis(ouders).Cindy de oudste huwt in Willebroek om 10uur,Anja jongste spruit gaat getuige zijn bij Cindy.Daarna vertrekken we naar Putte daar gaat Cindy ...
Andere Reacties: 3 15-1-2004 10:38:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...