Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

sofie
Zoooo blij :)
Hallo allemaal , Wou het maar even kwijt , normaal gezien ging mijn trouwkleed begin mei binnen komen voor de eerste pas... Nu hadden ze mij vandaag gebeld dat het er binnen twee weken is :)... Zo spannend kan nie meer wachten :) ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-2-2013 15:18:58

Romina
bruidjes die in de zomer trouwen
Beste bruidjes , Onze trouw gaat door op 6 juli. Het weer in Belgie is nooooooooooiiiiitttttt te voorspellen dus was ik aan het denken , wat als het weer tegenvalt  :| Dus voor alle bruidjes die in de zomer trouwen... Wat dragen jullie op je k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 27 21-2-2013 22:56:06

jolma
Kleedje gevonden!
Gezien ik al een hele dag loop te glimlachen en aan iedereen kwijt wil dat ik mijn kleedje heb gevonden vertel ik het ook hier. Ik dacht dat het zo moeilijk zou zijn want ik wou een kort wit kleedje en liefst van al budgetvriendelijk. Maar het was j...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-2-2013 13:28:43

Michèle
Korte trouwjurk
Hallo Bruidjes! Wie van jullie heeft (ook) een korte trouwjurk? Ik ben benieuwd :) als ik foto's zie passeren is het precies alsof ik de enige ben met een kort model :) Ik vind helaas geen foto van mijn op internet :( ook al in de bruidswinkel Linea ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 18-2-2013 13:02:06

Kim
Trouwjurk gezocht
Hallo Ik ben opzoek naar een simpel trouwjurk... Kent er misschien iemand onder jullie leuke winkels waar zijn simpele en niet al te dure (-400€) jurken hebben? Wie weet verhuurt er ook iemand haar jurk? Alle informatie is welkom Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-2-2013 12:57:35

Leila
Bruidslingerie omgeving Gent
Dag allemaal weet iemand een winkel voor bruidslingerie in de buurt- omgeving van Gent ?  Ik zoek iets strapless met een verlaagde rug (aangezien mijn kleed daar in een V-vorm loopt. Dank je wel voor alle hulp en informatie :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-2-2013 20:45:04

Saar
Say Yes to the dress op Vitaya
Op zondag kun je rond 23u de serie 'say yes to the dress' volgen op Vitaya. Een absolute aanrader, voor wie het nog nooit zag.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-2-2013 18:52:18

Nathalie
een heel gelukkig bruidje!
Ooooh ik ben zo gelukkig. Wij trouwen op 2 verschillende data en ik heb voor beide mijn kleedje. Op de dag van de wettelijke trouw, trouw ik in het rood. Voor de nieuwsgierigen, dit is het kleedje: http://www.esprit.be/women/alle_merken/KLEDING/Ju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-2-2013 16:31:10

Jessie
aaaaargh!!!
Okee here we go... Ik had al eens geschreven dat ik wat twijfelde over de jurk, dan met de bevestiging van mijn beste vriendinnen toch gerustgesteld. Gisteren ben ik met de mama's suitekleding gaan zoeken... man wat een uitdaging! De mijne wou full...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 17-2-2013 11:25:31

Lies
Eerste pas gisteren!
Dag bruidjes, Gisteren zeer geslaagde eerste pas gehad. Na zoveel maanden twijfelen, voel ik mij supergoed in mijn jurk. Ik heb geen wauw-gevoel of tranen in de ogen, maar het is écht een jurk die past bij wie ik ben. Voel mij er zeer goed in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-2-2013 11:09:40

Joke
I've got THE dress!!
Hoi medebruidjes, Gisteren ben ik samen met de mama op bruidsjurkenjacht geweest. We zijn gestart in Arnhem, bij Assepoester feestkleding. Dit was voor ons een beetje een teleurstelling met het gevolg dat we na 10 minuten alweer buiten waren. D...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-2-2013 10:09:50

Lieve
In welke bruidswinkels doen ze je bij het passen hoepel, corset en schoenen aan?
Ik las in een niet zo recent forumberichtje dat je bijvoorbeeld in de Honeymoonshop in Nederland (wel wat te ver voor mij) hoepel, corset en schoenen aangedaan werd voor het passen van bruidsjurken. Dat lijkt me dus fantastisch om op die manier een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-2-2013 23:31:38

Yoline
raad gevraagd - kinderwens
Dag bruidjes Ik wou even jullie mening vragen. Mijn almost-husband en ik zijn al even voor kindjes aan het proberen. Nu is er een probleempje bij mij, waardoor het niet lukt, maar daarvoor ben ik nu in behandeling. We vrijen op dit moment met condoo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 16-2-2013 22:58:47

charlotte
la sposa beveren leie
hallo allemaal, Wie heeft er zijn trouwjurk gekocht bij la sposa outlet in beveren leie? En wat zijn de prijzen?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 16-2-2013 17:36:20

Ruth
Overdag sluier, 's avonds??
Dag bruidjes, Overdag heb ik een sluier aan en vroeg me af of ik die 's avonds ook zou ophouden, want lijkt me lastig om te dansen... Ik dacht om 's avonds nog een schuifspeld met steentjes in te doen, maar mama papa en de verkoopster in de winkel z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-2-2013 17:43:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info