Terug naar overzicht
hallo,Wij hebben ondanks ook bezoek gekregen van een Dj.Wij hebben vooral deze vragen gesteld?- Wanneer kom je alles klaar zetten? wanneer?- Vraag je kilometer vergoeding?- Vraag je na 24.00 uur exstra geld? soms vragen dj geld na 24.00 uur en dan komt dat nog eens op de som geld dat hij vraagt.Dit vond ik belangrijk. en een Dj ziet normaal voor welk volk hij muziek moet draaien.Groeten D&m
Hey Kelly,Een vaste vraag die ik aan elke DJ gesteld heb is de volgende :Wat is jou eigen stijl die je graag draait op een huwelijksfeest?Want sommige DJ's hebben echt een eigen stijl en willen hier niet van afwijken.Dit heb ik al 2x op een trouwfeest meegemaakt. Mensen die liedjes gaan aanvragen en de DJ die weigert om deze te draaien omdat het niet in zijn repertoire past.Dus, mss even vragen wat zijn eigen idee is van de te draaien muziek op een huwelijksfeest.Groetjes Gitte
Prijs zou je normaliter al moeten weten via zijn offerte. Wat ik zeker zou vragen is hoe hij een huwelijk aanpakt, hoe hij zo een avond opbouwt.Of hij kan voldoen aan jullie wensen ... muzieksmaak, verzoekjes, al dan niet praten en spelletjes organiseren tijdens het dansfeest ...cheers, dj LeBart