Terug naar overzicht
Wij zijn nog niet getrouwd, maar hebben uiteindelijk gekozen voor DJ Jo De Weerdt van het Berkenhof (DJ Mojo).Vix
Hallo Sofie,ik ben ook dj en speel op uw feest voor een vaste prijs.300 euro all inn.Inbegrepen lichtinstallatie en overuren.Meer info www.djmarc.be of 0478-694419
Beste Sofie,Wij trouwen binnen enkele maanden ook in het Berkenhof en hebben hetzelfde probleem als jij... Wie heb je uiteindelijk genomen als DJ en was je daar tevreden over?Alvast bedankt!Lotte
Dag Lotte,Wij namen Jo De Weerdt als dj en we waren super tevreden! Hij vroeg ons een lijst door te sturen van nummers die we zeker wilden horen en ook van nummers die we absoluut niet wilden. Tijdens het feest zelf had hij ook briefjes op de tafels gelegd zodat iedereen een nummertje kon aanvragen. Het was vooral ook een dj waarvan je niet wist dat hij er was, dus hij praatte niet constant tussen de nummers door, iets wat wij wel wisten te appreciëren. Het was echt een leuk dansfeest! Ik zou het zo over doen :-), maar helaas is het voor ons al even voorbij. Ik zou zeggen geniet van alle voorbereidingen (ik weet dat het soms stressvol kan zijn, maar achteraf gezien oh zo leuk) en vooral geniet van jullie dag ten volle!Groetjes,Sofie