Terug naar overzicht
ik denk dat ik voor quasi alle djs spreek ...- waar vindt jullie trouwfeest plaats- hoe groot is de zaal (hoeveel volk gaat er zijn), kwestie van de geluidsinstallatie correct te dimensioneren- ...cheers, dj lebart
---
wij hebben voor dj hans gekozen. dit is de dj die de pre soire avonden van cafe local doet en is echt héééél goed! hij kost ons 500€ hij heeft een site waar je al zijn refenties ed kan zien (en zijn niet van de minste) www.enjoy-it.be en www.djhans.be
Feest zou doorgaan in Duffel, licht en geluid nodig en ong. 150 pers.Prijs+referenties???Bedankt!Dorien
450 euro all-inrefs staan op mijn site.cheers, dj lebart
HalloProbeer eens de mannen van Disco Flash - steeds twee DJ's aan een vaste ALL IN prijs voor zowel geluid als licht ! Hun mail : hout1234@hotmail.com en/of bibi@hotmail.comMvg
Misschien kan je eens kijken op de site van eventplanner daar heb je keuze van allerhande DJ's.Zo kan je naar verschillende dj's een mailke sturen en daar staan er ook linken naar hun sites echt de moeite.veel succes
Beste,vraag gerust eens informatie bij all party events.U kan alle gegevens terug vinden op hun web site, deze is eenvoudig te vinden via google.Veel sucses
Dag Dorien,Ik speel voor u voor een vaste prijs. 300 euro all inn. Lichtinstallatie en overuren bij inbegrepen.Ben al een tiental jaren dj .Ik kan u referenties geven.Meer info op www.djmarc.be of 0478-694419
hoi dorien,wij huwenin mei08 en we hebben 2-friends geboekt. wehebben daaral goede reacties van gehoord en ze zijn ondertussen al bij ons geweest voor een gesprek. Dit is zeer goed meegevallen, en we hebben ze dan ook direct vastgelegd voor ons feest. ik zal je hun site geven, via deze weg kan je ze contacteren. de prijs valt zeer goed mee. www.2-friends.be veel succes.tessa
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda
Dj Nodig?Dj Bjorn0474/555507DJ_Q12@telenet.beAll round!!!DISCO70's - 80's - 90'sDanceCommercieelAmbiance - Foute muziekKleinkunst RockLatino Sixties New Wave Techno TranceDancePop Vlaams Hip Hop / Rap R & B House Reggae enz...Resident DJ @ :Pro-mille (Aalst) www.cafepromille.be Den Heiligen Gheest (Aalst) www.denheiligengheest.be KK Herne (Herne) www.kkherne.be Den achterklap (Aalst)Sea dance (Ninove)Shakespeare Fwajee (Aalst)...Dj sets @ :Club54 (Knesselare) www.club54.be Pea-nuts (Gent)Factory (Aalst)Bikini CAR WASH Contest (Aalst - Gent - Nederland)Cargo (Aalst)Dollar (Ninove)kleine beer (Hekelgem) Beach Party @ Turkije (Bodrum)voor programma Sven Ornelis & Bart-Jan Depraetere (Q-music)Nacht van de discotheeken (Wieze)Samba de alosta www.sambadealosta.be ...Part off:www.partydj.be www.sonomania.be ex Dj (ludwigs discobar)