Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk kiezen

  2-11-2007 14:04:06
Hallo iedereen. Ik ben sinds vandaag ingeschreven op het forum en ik moet zegge... Ik leer hier veel :-) Ik trouw op 14 juni 2008 en morgen ga ik voor de 1e kijken voor mijn trouwkleed. Ik ga naar Primo Piano in Genk (ik ben van Limburg) en daarna naar Boetiek Karin in Dilsen Stokkem. Ik heb van verschillende mensen gehoord dat ze hele mooie kleden hebben. Maar mijn schrik is deze... Wat als je het echt niet weet? Wat als je meerdere kleden mooi vindt en je kan niet kiezen? Ik heb zofel schrik dat ik totaal NIETS mooi vind bij mij, of dat ik er meerdere mooi ga vinden en bijgevolg niet kan kiezen... Groetjes xxx Marcella

Marcella
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 881


Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik2-11-2007 14:14:58

Dag Marcella,

Ik ken het gevoel :-). Ik dacht eerst ook dat de keuze veel te groot zou zijn en ik iets niet snel mooi zou vinden, maar ik heb me dan eens wat bruidsmodeboeken gekocht en ben naar opendeurdagen van bruidswinkels geweest om de collecties te gaan bekijken en ik moet zeggen, ik heb nu al wel een idee van wat ik mooi vind. Mijn volgende angst is dan wel dat ik met deze jurken totaal niet ga staan, maar de verkoopster stelde me, toen ik een afspraak maakte, gerust. Ze trekken genoeg tijd voor je uit en ze zei dat de meesten na een uurtje passen zeker weten welke stijl bij hen past. Nu nog hopen dat ze het bij het rechte eind heeft :-). Ik ga alvast de 12de voor de eerste keer passen.
Veel succes ermee!

Groetjes,
Sofie



Dorina

 Meld misbruik2-11-2007 14:15:57

Hey tof,

Ik trouw op dezelfde dag... en ik zit met hetzelfde probleem...

Als raad heb ik gekregen een paar keer gaan passen, foto's maken en dan rustig op je eigen een keuze maken...

Vééél succes met alles



Dorina

 Meld misbruik2-11-2007 14:16:02

Hey tof,

Ik trouw op dezelfde dag... en ik zit met hetzelfde probleem...

Als raad heb ik gekregen een paar keer gaan passen, foto's maken en dan rustig op je eigen een keuze maken...

Vééél succes met alles



cindy
2-8-2008
 Meld misbruik2-11-2007 14:48:49

Hoi Marcella,

Je moet je echt geen zorgen maken. Ik had er ook schrik voor, was er niet gerust in dat ik iets naar mijn zin zou vinden. Maar wees gerust, het lukt zeker. Ik ben hier in België naar een paar winkels geweest en had hier al wat jurken gepast.Er waren hele mooie bij, maar ik miste de 'klik'. Dus ik ben ook even over de grens gaan kijken. In Nederland kan je heel andere jurken vinden als hier. De eerst jurk die ik er aandeed, wilde ik al niet meer uitdoen. Ik voelde het gewoon, dit is hem. En dat ga jij zeker ook hebben.
Ik kan al niet wachten tot ik nog eens mag gaan passen en tot onze grote dag (2/8/8) daar is.
groetjes, Cindy



cindy
2-8-2008
 Meld misbruik2-11-2007 14:48:56

Hoi Marcella,

Je moet je echt geen zorgen maken. Ik had er ook schrik voor, was er niet gerust in dat ik iets naar mijn zin zou vinden. Maar wees gerust, het lukt zeker. Ik ben hier in België naar een paar winkels geweest en had hier al wat jurken gepast.Er waren hele mooie bij, maar ik miste de 'klik'. Dus ik ben ook even over de grens gaan kijken. In Nederland kan je heel andere jurken vinden als hier. De eerst jurk die ik er aandeed, wilde ik al niet meer uitdoen. Ik voelde het gewoon, dit is hem. En dat ga jij zeker ook hebben.
Ik kan al niet wachten tot ik nog eens mag gaan passen en tot onze grote dag (2/8/8) daar is.
groetjes, Cindy



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik2-11-2007 15:19:38

Hoi,

Maak je maar geen zorgen, je moet je eigen gevoel volgen. Bij m'n eerste jurk had ik echt van 'dit is'm'. Nog andere jurken gaan passen maar uiteindelijk toch die 1e gekozen en...na 76 dagen getrouwd te zijn nog altijd geen spijt gehad!
Zelf ben'k ook bij Primo Piano geweest, vriendelijke mensen, maar ga ook eens bij Karen in Dilsen kijken, daar waren dezelfde kleden iets goedkoper. Mijn kleed komt van bij Lieben in Genk, ook niet te duur, klein, maar een heel vriendelijke mevrouw.

Veel succes!
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik2-11-2007 16:27:18

Ik ben een eeuwige twijfelaar en ik dacht ook dat het een helse karwei ging worden.
Daarom ben ik vorige week met de zoektocht begonnen (ik trouw pas op 06/09) en nu heb ik toch wel niet direct mijn droomkleed gevonden zeker. 'k Heb maar 5 kleedjes gepast en het vijfde was écht waar ik van droomde. Ik heb besloten van geen andere winkels meer te doen want je vindt sowieso nog andere kleedjes die je goed staan en dan weet je het op de duur ni meer.
Het enige nadeel is nu dat ik nog héééééél lang moet wachten vooraleer ik het kleed nog eens mag passen.
Ik zag deze voormiddag het kleed van iemand hier op 't forum en begon aan het mijne te twijfelen. Eens je gekozen hebt dus zeker ni meer naar andere kleedjes kijken. Ik troost mij nu met de gedachte dat ik het super mooi vond vorige week en dat mijn moeder en zussen er nog steeds vol van zijn. 't Zal dus wel goed zitten zeker?
Om op je vraag te antwoorden "wat als je meerdere kleedjes mooi vindt"... De verkoopster zei tegen mij: waarin zij jij jezelf trouwen? Waar droomde je als klein meisjes van?
Mijn keuze was toen heel snel gemaakt.
Veel succes!
Katleen



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik2-11-2007 19:02:04

Hallo!

Ook ik ken dat gevoel een beetje..!
Ik ben echt een eeuwige twijfelaar bij vanalles en nog wat!!
Ik heb 4 verschillende winkels afgeschuimd en ontelbaar veel kleedjes gepast.
En in de laatste winkel, het laatste kleedje dat ik gepast had, dát was het!!!
Je voelt het gewoon of je je goed voelt in een kleed of niet. Weet je wat een hulp kan zijn?! Ga bij elk kleedje na wat/of je er wilt aan veranderen. Ik wou aan elk kleedje wel iets veranderen dat minder mijn ding was.
En bij mijn kleedje wou ik NIETS veranderen. Het was gewoon compleet mijn stijl, ik was er mooi mee, en ik voelde me er goed in. Dat is het belangrijkste!
Wees gerust, het lukt je wel!

Laat eens weten als je gekozen hebt he!

Groetjes

Lieselot



annemie
23-2-2008
 Meld misbruik3-11-2007 0:38:33

Hoi Marcella,

dacht er ook zo over voor ik ben gaan passen. Had ni echt een uitgesproken stijl. En iedereen zei wel dat ge t direct aanvoelt of het uw trouwkleed is of niet als ge t aanhebt maar da geloofde ik niet. Tot ik ben gaan passen. Vond het zo raar dat ik meteen wist dat het da kleed was wat ik wou. En ook omdat het het eerste was dat ik paste. Heb erna (in dezelfde winkel) nog kleedjes gepast, maar was al helemaal verkocht aan da eerste. Ik ben bij Lieben in Genk gaan kijken. Is een heel vriendelijke vrouw, en omdat ik toen ik ben gaan kijken nog helemaal geen idee had van wat er allemaal was, stelde ze zelf kleedjes voor om te passen. Maar je weet het meteen als je eentje aan hebt of het goed zit of niet. Zo had ik me altijd voorgesteld om in een kleed met haltertop te trouwen, maar da stond me helemaal niet. Het zijn meestal de kleedjes waarvan je denkt dat die je niet staan, die juist het mooist zijn. Bij mij toch.
Bij Lieben hebben ze keuze genoeg. Heb zelf eentje van de collectie Romantica of Devon (http://www.romanticaofdevon.co.uk/galleryemail.php?imag... = mijn kleedje) . Als je bij Lieben gaat kijken kan je op deze site eens kijken of je iets ziet wat je aanstaat. Maar zeker geen zorgen maken, lijkt raar, maar je vindt het gepaste kleedje wel.
Veel succes!!



annick
14-6-2008
 Meld misbruik4-11-2007 12:28:18

Hoi,
ik trouw op dezelfde dag als u en ga eind deze maand mijn trouwkleed kiezen. Zit met hetzelfde gevoel als u maar mijn vriendinnen zeggen als je u kleed aanhebt weet je direct van dat is het.
Veel succes met u zoektocht.

Groetjes
Annick


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info