TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Annick
22-9-2007
|
19-10-2007 13:04:23
Hoi Veerle,
wij zijn op 22 september getrouwd en hadden een DJ van Up-to-You. Het was echt een bangelijk feest! We hadden op voorhand wel een lijstje gegeven met de liedjes die we zeker wilden horen, maar dit was niet noodzakelijk. Ik zou zeker eens langsgaan voor een gesprek, ze zijn echt goed!
www.uptoyou.be
Groetjes, en veel succes met de voorbereidingen! Annick
|
|
LEEN
6-9-2008
|
19-10-2007 13:22:51
zelfde probleem, wij trouwen in zaal jachthoorn in kontich en ook bleu moon team , weet ook niet wat we gaan doen...
|
|
Bart
|
19-10-2007 13:56:52
Blue Moon heeft een horde djs ... je krijgt er een die het beste bij jullie wensen past.
Maar je werkt met een bedrijf dat moet leven van verhuur en dj services wat meestal resulteert in een prijs die navenant is.
groeten, dj LeBart
|
|
Iris
7-7-2007
|
19-10-2007 13:56:52
Hey Veerle
Ik ben op 07/07/07 getrouwd in "den Bourla" in Antwerpen. Ik heb zelf een DJ gezocht en ben bij Discobar Corona terecht gekomen. 350 euro instalatie en lichten inbegrepen. Onze DJ Kris is op voorhand bij ons op gesprek geweest, om een beetje te voelen hoe we zijn, welke muziek we tof vinden welk soort feest we willen. We mochten ook een lijst doorgeven met nummers die we wel willen en nummers die we ABSOLUUT niet wilde horen... Onze DJ had ook geen uur om te stoppen. Hij heeft voor die prijs vanaf 19 uur gewerkt (sfeermuziek bij het eten en nadien fuif) tot 06.00 uur (zonder overuren bij te betalen) Hij was vriendelijk en wist er de sfeer goed in te houden! Echt een aanrader!!! http://www.discobar-corona.be/
Veel plezier met jouw huwelijk! Liefs Iris
|
|
Sofie
16-8-2008
|
19-10-2007 14:05:20
Hey,
wij trouwen op 16-08-08 in Antwerpen en een collega van mij is buiten de schooluren ook DJ. Hij heeft al op onze bangelijke personeelsfeestjes gedraaid en ik vond hem super. Hij zal op ons trouwfeest de DJ zijn, vanaf het begin tot einde.
Als je zijn nummer wil, kan ik die doorgeven, wel liefst via mail: sofielotry@hotmail.com
Groetjes en succes!
Sofie 16-08-08
|
|
tessa
10-5-2008
|
2-12-2007 14:30:38
hela, ik zie dat jullie opzoek zijn naar een dj, ik ga wee ni alles vertellen, je kan het lezen in één van de vorige , maar ik raad u 2-friends aan.
groetjes tes
|
|
brenda
|
13-12-2007 22:16:58
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda
|
|
marie claire
28-8-2009
|
1-11-2008 20:04:35
hallo Veerle, ik lees hier nu uw berichtje van vorige jaar waarbij een oproep deed ivm DJ Blue Moon. hebben jullie nu voor deze DJ gekozen of is het iemand anders geworden? Onze feestzaal werkt ook met Blue Moon maar ik hoor alleen maar negatieve reacties... dus wou even uw reactie weten. Alvast bedankt en ik hoop dat jullie een spetterend huwelijksfeest hebben gehad! Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|