Terug naar overzicht
van waar is deze dj en hoeveel vraagt hij?
Hey allemaal,ik ben in op 23 juni getrouwd en Bart was onze DJ op het feest. Hij was goed en we hebben allemaal positieve commentaar gehoord. Een serieus minpunt was wel dat hij achteraf ineens heel wat minder vriendelijk was! Hij is voor mij nog altijd een aanrader maar toch opgepast ermee!
Ook wij hadden Bart als DJ. Als ik een fuif gaf, zou ik hem nu niet vragen, maar voor een trouwfeest is hij echt heel erg goed: bij ons is echt heel heel heel veel gedanst. Iedereen was zeer positief over de muziek: jong en oud.Ik vond hem heel erg vriendelijk, ook nog na het feest en zijn prijzen zijn heel goed.Een minpuntje vond ik dat hij, ondanks dat hij beloofde het niet te doen, toch iets te vaak zijn zegje wou doen in de micro. Maar, hij had op voorhand gezegd dat hij indien wij dit wensten de micro mochten vragen zodat hij niets kon zeggen. Dat deden we niet, we hebben het risico genomen. Maar, storend was hij niet, het viel mij gewoon op omdat we er op voorhand over gepraat hebben.Ik zou hem zeker opnieuw vragen als ik ooit een feest zou geven voor verschillende leeftijden, daar is hij echt heel geschikt voor!
Wij zijn net terug van onze huwelijkreis.Drie weekjes terug hadden we deze dj voor het feest.Het was echt een groot dansfeest voor elke leeftijd en iedereen was vol lof.Zelf kenden we hem niet maar leerden hem kennen langs deze site.Ik kan je hem alvast aanbevelen.Hij verzorgt zijn feesten echt heel goed en ik vond niet dat hij veel het woord nam.Bij ons waren enkel de slows die hij aankondigde.Volgens mij hield hij zich wel aan de beloofde afspraken.Succes in jullie zoektocht!!Jeroen & Tamara.
Ons huwelijkfeest laten we ook door deze dj vzerzorgen.Wij hebben hem al een paar keer bezig gezien en het loonde echt de moeite.Hij houdt rekening met elke leeftijd.Op het feest van mijn nicht en jubileum van een collega waar we ook waren,was dat zeker het geval.Zelf gaat ons feest door in Biezenhof te Aalter en ben er zeker van dat ook ons feest een echt dansfeest zal worden.Groetjes, xxx
Hoi bruidjesHeeft er iemand meer informatie over partysound? E mail ofzoGroetjes Kelly