Terug naar overzicht
Wij hebben Infinity geboekt voor volgend jaar. Wij zagen hem vorig jaar aan het werk op het huwelijk van een vriendin en hij was fantastisch. De sfeer was goed, het was leuk... een aanrader, hopelijk verloopt ons feest even leuk!
hey,wij hebben Jan van JMC productions gekozenen ik moet zeggen het was schitterendde dansvloer was geen moment leegsuper muziek ik zou geen ander meer kiezengroetjes Lore
hallowij hadden ook jan van jmc en twas echt in orde zoals hier onder gezegd de dansvloer stond heel de avond en nacht vol een echte aanrader.grtjs
Hoi,Infinity is echt wel super hoor, ik heb hem al een paar keer gezien op huwelijksfeesten van vrienden van mij. Wij trouwen in 2009 we leggen hem ook zeker vast. Zn website is www.infinity.be
wij hebben infinity geboekt... we hebben er wel geen ervaring mee, maar het klikte en hij wil echt wel rekening houden met speciale wensen of voorkeuren. bovendien al veel goeds over hem gelezen op dit forum. Jan van JMC zag ik wel al aan het werk, hij is ook zeer goed.
wij hadden jmc productions en het was echt fenomenaal geweldig!!!!wel vragen of jan zelf komt draaien.dansvloer is geen moment leeg geweest en die heeft daar iedereen doen dansen tot ze erbij neervielen.letterlijk en figuurlijk zelfs.mij moesten ze zelfs naar de auto dragen want dat kon ik niet meer.heb een hele week zere voeten gehad van het dansen. nog nooit meegemaakt !!
Infinty is de beste, heb hem hem al op een paar keer op huwelijksfeesten gezien. Telkens een overvolle dansvloer. Sterk aanbevolen is salons sait germain en salons de vrede. Wij hebben daar ook informatie gevraagt voor ons huwelijlsfeest.Wij gaan hem ook boeken.