Terug naar overzicht
Misschien gewoon eens rondkijken welke auto je leuk vindt en dan via een club of zo van dat merk eigenaars proberen aan te spreken?Ik heb een VW new beetle cabrio en men heeft me al een paar keer gevraagd om een koppeltje te vervoeren... Ik vermoed dat dat bij andere auto's (die er nogal 'feestelijk' uitzien) ook wel het geval is...
Hey Nathalie,wij hebben 5 pontiacs gehuurd bij Taxi van Dyck te Duffel. We hadden er een witte voor ons en vier zwarte voor onze suite. Aangezien dit grote en brede auto's zijn zaten onze getuigen met 4 in een auto. In totaal bestond onze suite uit 15 volwassenen en drie kinderen.Zijn echt hele mooie en netjes verzorgde auto's én de mensen die er mee rijden zijn supervriendelijk! Zo heeft de vrouw die met "onze" auto reed ons heel goed geholpen met mijn kleed en kan ze ongelofelijk goed met kindjes om!Voor de auto's vragen ze 75,00€ per auto voor drie uur en max.30km. Voor overuren en extra kms moet je echter helemaal niet veel bijbetalen. Bij ons bedroeg de rekening in totaal 560€ alles inbegrepen.Ons traject was:Duffel-Mortsel-Lier-Hove-Duffel en voor de witte auto nog eens een keertje over-en-weer van Hove naar Lier voor onze foto's...de zwarte auto's hebben we in het totaal bijna 5 uur gehad en de witte bijna 8 uur.Vond dit dus echt wel meevallen als je ziet dat er soms voor 1 bruidswagen al bijna dat bedrag gevraagd wordt!Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!Wij zijn ondertussen al 50 dagen getrouwd! :-)groetjes
Kijk eens bij Nostalgic cars! http://www.nostalgic-cars.be/ , mooie wagens, vriendelijke mensen en helemaal niet duurgroetjes
Dag Nathalie,Onze auto's zijn PT-cruisers van een liefhebbersclub. Ze vragen 100 euro per auto, onbeperkt aantal uren, onbeperkt aantal kilometers.GroetjesLies
heyik sluit me aan bij Sophie!wij zijn in juli getrouwd en hadden een wagen van bij hen. echt dik in orde, goede service,en mooie prijs...sas