Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Claire de Femme

  11-10-2007 18:27:56
Hallo iedereen!

Mijn verloofde en ik gaan trouwen op 13 september 2008 en ik ben al op heel wat sites gaan kijken naar de trouwjurken. Ik vond de jurken bij Claire de Femme heel mooi en zou daar graag mijn kleed kopen, maar ik vroeg mij af of er iemand is die haar kleed daar gekocht heeft.
Zijn de jurken daar van goede kwaliteit en zijn de verkoopsters vriendelijk? Komen er heel veel kosten bij (retouches en zo) of valt dat ook goed mee?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Karen

Karen
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1208


chantal
14-7-2007
 Meld misbruik12-10-2007 12:33:59

hallo karen

mijn kleed kwam ook van bij claire de femme en ik was er supper tevreden van.
Ze zijn niet duur, de volledige retouche van een kleed kost er 70 euro en bij mij is het drie keer vermaakt moeten worden omdat ik zeer veel vermagerd was en toch bleef het bij eenmalig 70 euro. ze zijn er echt supervriendelijk maar praten wel enkel frans ik weet niet of dit een probleem is.
als je nog vragen moest hebben kan je me altijd een mailtje sturen chantalcypers@hotmail.com
groetjes en veel succes



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik12-10-2007 13:30:18

Hallo Karen,

Ik ga morgen eindelijk passen bij clair de femme :-)) Ik ga er op aanraden van mijn vriendin. Zij heeft er haar jurk gekocht voor een prikje en haar bruidsmeisjes hebben toen hun suitekledij daar gekocht. Vorig jaar is dan ook haar zus een bruidsjurk gaan kopen bij clair de femme en die was ook heel tevreden. Ik hoop er morgen ook de jurk van mijn dromen te vinden, en zal maandag al meteen iets laten weten wat ik van de winkel vond :-)
Ze zijn momenteel de site aan het aanpassen met de collectie van 2008, en ze ziet er al prachtig uit. Je moet inderdaad wel wat frans kunnen, bij mij gaat dat wel, maar voor mijn droomjurk leg ik alles desnoods wel met handen en voeten uit.

Groetjes,

Wendy



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik15-10-2007 12:41:30

Hallo Karen,

Hier ben ik weer :-) Ik ben dus afgelopen zaterdag mijn jurk gaan kiezen bij Claire de femme. Ik ben om 14.45 h toegekomen, en werd bediend door Atina. Ik heb het eerste kwartier samen met mijn moeder en 2 vriendinnen in de catalogussen 5 jurken mogen kiezen. Het werden er 8, maar dat vond ze niet erg. Ze is ze alle 8 gaan halen en één voor één heb ik ze gepast. Ik had mijn waauw-effect al bij de eerste jurk. Van zodra de gordijn open ging, had mijn getuige al tranen in haar ogen! Ik heb de 7 andere gepast, maar ben toch bij de eerste gebleven. Prijskaartje: € 600. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak bij Atina. Ze sprak heel traag en duidelijk aangezien ik nederlandstalig ben. In totaal heb ik een goed uur gepast en van de eerste tot de laatste was ze heel rustig, bemoedigend en kalmerend. Na de 8 jurken heb ik de allereerste terug aangedaan en beslist. Toen ik zei dat ik ze ging kopen heeft mijn getuige foto's mogen nemen. Ik heb 50% voorschot betaald voor de jurk, de hoepel en de sluier. In maart zal mijn jurk toekomen in de winkel en dan moet ik teruggaan om te passen. Retouches gaan mij max. € 70 kosten. En als je benieuwd bent, het is jurk Sacre van de collectie Eglantine, deze lijn staat sinds vandaag op de website.

Groetjes,

Wendy
14/08/2008



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik15-10-2007 18:28:36

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacies!
Ik heb de collectie van Eglantine al gezien, en ik vond het ook heel mooie jurken.
Dat ze Frans spreken is geen probleem, zeker niet als ze het traag doen :-)
Ik was gewoon bang dat ze heel veel extra kosten zouden aanrekenen omdat hun prijzen zo laag zijn, en ik ben heel erg blij dat dit niet het geval is.
Weet iemand of ze de jurken van vorig jaar nog verkopen? Want daar heb ik enkele hele mooie bij gezien.

Groetjes,
Karen



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik15-10-2007 18:28:48

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacies!
Ik heb de collectie van Eglantine al gezien, en ik vond het ook heel mooie jurken.
Dat ze Frans spreken is geen probleem, zeker niet als ze het traag doen :-)
Ik was gewoon bang dat ze heel veel extra kosten zouden aanrekenen omdat hun prijzen zo laag zijn, en ik ben heel erg blij dat dit niet het geval is.
Weet iemand of ze de jurken van vorig jaar nog verkopen? Want daar heb ik enkele hele mooie bij gezien.

Groetjes,
Karen



Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik16-10-2007 8:24:44

Hi Karen,

Ik denk wel dat er nog redelijk wat jurken van de vorige collectie hangen hoor. Misschien niet meer allemaal, maar je kan misschien eens bellen en vragen hoeveel er nog van de vorige collectie hangt? Ik heb enorm veel jurken zien hangen vanvoor in de winkel, terwijl zij al mijn jurken vanachter was gaan halen, dus misschien zijn die vanvoor in de winkel nog allemaal van 2007. Doen Karen! Bellen en dan weet je het. En als het mogelijk is vragen of Atina je kan bedienen om te passen :-)

Groetjes,

Wendy



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik18-10-2007 22:01:09

Ik heb vandaag gemaild, bellen in het Frans zag ik niet echt zitten ;-)
Ik heb gewoon gevraagd wanneer ze promoties doen van de vorige collectie omdat ik te ver woon om te gaan kijken in de winkel (zoals op hun site staat).
Ik vind het wel nog wat te vroeg om te gaan passen, het is nog 11 maanden ... (Ik ben bang om te vroeg een kleed te kiezen en er dan eentje te zien dat ik nog mooier vind ...)



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik12-1-2008 23:33:19

Hey iedereen!

Ik ben op 5 januari gaan passen en ik heb mijn droomkleed gevonden: Alicia van Annie Couture.
Ze waren inderdaad zeer vriendelijk en behulpzaam, ook al was het daar zo druk. Mijn getuige heeft ook een kleed gevonden, dus we waren allebei supergelukkig toen we naar huis gingen :-)
Half april moet ik bellen om een eerste pasbeurt vast te leggen en eind juni zou ik het kleed mee naar huis mogen nemen.
Spannend ...

Groetjes,
Karen
13/9/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info