Terug naar overzicht
Hallo Silvy,Ik heb reeds een groot deel klaar van ons misboekje. Er ontbreken nog 2 stukjes en onze huwelijksgelofte.Als je wil stuur ik je al door wat klaar is maar dan moet je even je mailadres geven.Groetjes Gitte
@ Gitte:Wil je die ook eens naar mij doorsturen aub?Mijn e-mail is: sylvieluickx@hotmail.comAlvast bedankt.
Gitte,Dat zou heel fijn zijn. Email: silvyvanthielen@hotmail.com.Bedankt!!!!!!!
Wil iemand dit ook doorsturen naar mij ajb?Alvast bedankt!Groetjes,femke_baas@hotmail.com
@GitteZou je het me ook even willen sturenIk ben ook net bezig met het samenstellen van het misboekje en ik kan wel nog een voorbeeldje gebruiken. Bedankt !!Mijn adres: ingstje@advalvas.beGroetjes,Inge14/06/2008Inge
Nog even vergeten: wij moeten zelf een huwelijkskaars voorzien. Nu heb ik dit weekend in zo'n kaartenwinkeltje mooie, speciale, moderne kaarsen gezien van AV (?). Ik vraag me alleen af of ze ook gepersonaliseerde kaarsen maken..
Gitte,Zou je het ook naar mij kunnen doorsturen aub? Bedankt!!!Aurelieaureliecolle@hotmail.com
Hopelijk heeft iedereen het aangekregen.Groetjes Gitte
Gitte, kan jij of iemand anders teksten ook eens nar mij doorsturen: dooke_m@hotmail.com.Wij hebben ook zo'n werkboek meegekregen maar...qua teksten...niet echt wat ik in gedachten had :-)
wij moeten ook zelf de kaars meebrengen!sabrina27/10/07
Hoi Silvy,Als je jouw e-mailadres doorstuurt naar selmoo@hotmail.com, dan stuur ik jou onze huwelijksviering door.
Piep,Wij trouwen op 07/06/2008 en ben ook op zoek naar mooie teksten, zowel voor uitnodigingen als misboekjes? Is er iemand die me zou kunnen helpen aub??? Ben niet zo goed in zelf teksten te schrijven...sarah@dataprint.beBedankt aan iedereen en allen veel succes gewenst met jullie trouw!!xxx
@ Sabrina: ik ken eventueel nog een kaarswinkel in Brugge. daar maken ze zeker huwelijkskaarsen. Prijs ligt daar rond de 25 euro per kaars. ZIjn er nog mensen die nog misboekjes nog willen doormailen naar mij? Ik trouw pas in 2009... maar ze zijn alvast al welkom: versyck_inge@hotmail.com
hallo gittewij zijn nog niet begonnen met de teksten voor de huwelijksviering, en een voorbeeld zou dus erg welkom zijn, ik zou het fijn vinden moest jou misboekje willen doorsturen... knurfie81@hotmail.com....heel erg bedankt
ik zou het ook leuk vinden om iets doorgestuurd te krijgen, alvast bedankt! janensofie@hotmail.com
Ook hier zijn alle teksten voor vieringen steeds welkom!koekedoos20@hotmail.comAlvast bedankt!!