TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jeroen
20-12-2008
|
3-10-2007 15:11:35
Wij hebben DJ PARTYSOUND genomen.Reeds al op een paar feestjes bezig gezien en daar was alles toch plezant. Hij wisselt goed af van genre en al de leeftijden komen aan hun trekken.de prijs valt in elk geval aardig mee en ook geen extra kosten voor lichten. Ons huwelijkfeest gaat door in Oudenaarde (Mantovani)op 2februarie. Welke zaal hebben jullie gekozen?
Groetjes.
|
|
Steven
|
3-10-2007 15:44:21
@Jeroen: Wij hebben de Zilverreiger gekozen, maar over de salons Montovani ook heel veel positiefs gehoord. Groeten!
|
|
Melissa
|
3-10-2007 17:15:52
@Jeroen Wij trouwen ook in salons Mantovani op 12 januari ;) Niet veel vroeger dan jullie dus. Wij hebben dj Koen uit Oudenaarde, deze vraagt €350 alles inbegrepen, speelt alle genres (geen einduur) en komt ook zeer regelmatig in Mantovani. www.djkoen-oudenaarde.be
Melissa 12/01/08
|
|
Thierry
|
|
|
klimaxs music
|
3-10-2007 23:02:45
Goeiedag met DJ Christiaan van Klimaxs music hier.Wens je meer info omtrent mijn werkwijze en referenties ? Mail me gerust djchrisvb@skynet.be
|
|
faes
|
4-10-2007 8:26:42
Beste,
Maak gerust eens kennis met de diensten van all party events, deze mensen beschikken over eeneigen discobar dienst die wekelijks goede referenties nalaat op diverse feesten. U vint alle gegevens terug op www.allpartyevents.be
veel succes
|
|
Rob
|
5-10-2007 12:45:16
Hallo Steven.
Als u nog op zoek bent naar een DJ Kijk dan eens op www.mbm-drive-in-show.nl Wij hebben genoeg dj's om u uit de brand te helpen.
Groetjes van Rob Hukema
|
|
Geert
|
10-10-2007 22:22:45
hallo steven,
wij hadden dj Kris uit Herzele. Een puur all-rounder met een 20 jaar ervaring. Draaide echt voor jong en oud en er was veel ambiance, de dansvloer heeft nooit leeggestaan, echt een supersfeertje. Bij een gesprek op voorhand kan je hem zeggen wat voor muziek je van hem verlangt. Hier houd hij zeker rekening mee. Ik heb hier nog zijn mailadres: dj.kris@telenet.be Zijn telefoonnr heb ik niet direct bij de hand. Groeten
|
|
Party Sound
|
23-10-2007 21:19:54
Hallo,
Wij zijn experts op het gebied van professionele drive in shows met de muziek van toen tot de huidige top40 is vrijwel elke show weer een feest zo als die hoort te zijn!
kijk even op www.sound-party.nl voor meer informatie.
Groet,
Dick Groeneweg
|
|
Jo
|
14-11-2007 18:11:02
Hallo Nathalie, Ik ben DJ Jo van L&O music and lights te Geraardsbergen. Privé feesten zoals huwelijken, communies, verjaardagen en andere zijn onze specialiteit. Ik ben huis dj in Tom Dooley en Denderhof te Zandbergen alsook regelmatig in andere zalen. In Gooik komen we regelmatig in het Krekelhof. Onze prijs bedraagt 300€ en is alles inbegrepen. Indien je meer info wenst aarzel dan niet om me te contacteren via 0476592463 of djjovdb@telenet.be Groetjes en veel succes nog, DJ Jo
|
|
brenda
|
13-12-2007 22:22:46
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest.Prijs viel mij reuze mee, €375,00. Heeft echt alle genres muziek in huis. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|