Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nieuwe collectie mia monta

  24-9-2007 11:20:49
Hallo bruidjes,

heeft er iemand een idee wanneer het opendeurdagen zijn bij mia monta, als ik me niet vergis is dat altijd begin oktober, maar wanneer precies? al iemand een glimp opgenomen van de nieuwe collectie bij mia monta?
Ik ben benieuwd en sta echt te popelen om eens langs te gaan!
Groetjes Sandra!
05/07/2008

Sandra
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1729


Elke
13-10-2007
 Meld misbruik24-9-2007 11:55:34

Hey Sandra,

heb eens op hun website gekeken en daar staat niets van een opendeurdag. www.miamonta.be
Misschien best hun website in de gaten houden?

groetjes,
Elke



Karolien
2-8-2008
 Meld misbruik24-9-2007 12:31:53

Hei Sandra, ik heb vorige week gebeld voor een afspraak bij Mia Monta. De nieuwe collectie is klaar maar die komt niet meteen op internet om plagiaat te vermijden. Je kan misschien wel al eens in de winkel gaan kijken. Ik ga midden oktober eens kijken voor een kleedje. Ze hebben niets gezegd van een modeshow of opendeurdagen dus ik vermoed dat die er ook niet zullen komen. nu woensdag 26 sept is er in Zottegem wel een modeshow van verschillende bruidswinkels. Misschien kan je daar eens naartoe om de nieuwe collecties te zien. Ze vindt plaats in de Soto's in Zottegem (dat is een dancing) vanaf 18u. Onder andere Mode Show van Geraardsbergen doet er aan mee. Veel succes nog met je zoektocht! Karolien



Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik24-9-2007 13:29:47

Hey,
ik ben deze zomer getrouwd. Mia monta heeft inderdaar ieder jaar verschillende opendeurdagen. En ik geloof dat die altijd ronde november en Januari-februari zijn. Mijn kleedje kwam wel niet van daar. Maar ik ben er ook op hun verschillende opendeurdagen vorig jaar langs geweest. De data komen zeker op hun site. En anders kan je ook een cataloog aanvragen via hun site. Dan zat daar bij mij een brief bij met de data van de opendeurdagen.
Maar ik denk dat die modeshow in sotto's ook wel de moeite is om eens naar toe te gaan. Mijn kleed kwam van Mode-show in Geraardsbergen. En die hebben ook hele mooie kleedjes tegen en meer betaalbare prijs dan mia monta. Ik vond hen nogal duur.
Maar ieder zijn keuze natuurlijk.

Nog veel succes.

Sarah

www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl



ilse
18-8-2007
 Meld misbruik24-9-2007 15:10:32

Hoi Sandra

Ik weet ook niet juist wanneer het opendeurdagen zijn bij Mia Monta, maar je kan natuurlijk altijd eens bellen of een brochure aanvragen. Dat heb ik ook gedaan en binnen de week zat er een catalogus in de bus.
Ik ben in augustus getrouwd en mijn kleedje kwam ook van Mia Monta, het was wel niet van hun eigen collectie dus daar weet ik geen prijzen van. Ik had een kleedje gekozen van Benjamin Roberts en ik kan je alleen maar zeggen dat ik heel tevreden ben van de service en kwaliteit van Mia Monta. Ik ben er op aanraden van een vriendin naartoegeweest en heb nog altijd geen spijt gehad van mijn keuze. Eens gaan kijken kan nooit kwaad en verplicht je tot niets hé.

Veel succes met de zoektocht van jouw droomkleedje!
Groetjes, Ilse
(al 37 dagen getrouwd!)



Elly

 Meld misbruik24-9-2007 19:59:28

Hallo,

Ik had in juni een mail verstuurd en ze lieten weten dat de opendeurdagen 13-14 en 15 oktober zijn.

Groetjes,
Elly



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik24-9-2007 20:11:12

Hallo,

ik ben ook getrouwd in augustus in een kleed van hun eigen collectie en ik heb heel veel complimentjes gekregen dat het eens helemaal wat anders is. Ik ben heel tevreden ook over mijn kleed, de service en prijs - kwaliteit. Die opendeurdagen zijn wel de moeite, ik heb er toen in oktober mijn kleed gekozen en als je het dan besteld heb je 10% korting. Veel plezier in ieder geval op je zoektocht en doe ze daar de groeten.

Groetjes,
Isabel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info