Nu Online
Momenteel zijn er 13 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatieve huwelijksviering

  23-9-2007 16:53:55
hoi,

wij gaan voor een alternatieve huwelijksviering. Heeft er iemand positieve of negatieve ervaring met 'het moment ' of centrum voor morele dienstverlening?

evelyne

evelyne
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2906


klimaxs music

 Meld misbruik23-9-2007 17:06:56

Goeiedag met Christiaan hier van Klimaxs Music.
Ikzelf heb daar ervaringen mee, en geeg je die graag door mail me gerust djchrisvb@skynet.be



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik23-9-2007 17:09:34

Wij hebben vorige week onze viering laten leiden door een moreel consulent van het CMD. Het was werkelijk prachtig en van alle gasten niets dan goeds gehoord!!!

mara_686@hotmail.com als je het "misboekje" wil.



Nele
8-9-2007
 Meld misbruik23-9-2007 21:30:26

Hey Evelyne

ik ben 2 weken geleden getrouwd, ook met een alternatieve huwelijksviering. Je mag me altijd contacteren via mail: nele_gavel@hotmail.com.
Het was zeer positief om met UVV (zie www.plechtigheden.be ) de vrijzinnige unie samen te werken om onze eigen viering te maken.

groetjes
Nele



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik29-9-2007 11:31:29

Hallo!

We hebben deze week voor het eerst contact gehad met de mensen van CMD Brugge van de centra vor vrijinnige verenigingen. We hebben met hen beproken hoe wij de viering zien. Er zijn heel veel mogelijkheden: zo hebben wij gekozen dat er ook een soort van huwelijksakte komt waarbij twee getuigen komen tekenen, dat we onze huwelijksgeloften zelf schrijven...
Er kruipt wat meer tijd in dan een klassieke huwelijksmis omdat er wel wat engagement verwacht wordt wat betreft kiezen van teksten, symboliek, muziek,...
Maar hierdoor wordt het wel veel persoonlijker. Kortom: we zien het wel goed zitten.



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik5-10-2007 21:02:08

Ook hier zeer positieve ervaring met de moreel consulent van het CMD.
Onze plechtigheid was prachtig en als ik opnieuw zou trouwen (maar dat zal hopelijk niet nodig zijn ;-) zou ik zonder twijfelen opnieuw voor hen kiezen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info