TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
14-7-2007
|
16-9-2007 18:41:48
Hey,
Wij zijn onlangs getrouwd en hadden RP Projects uit Diepenbeek. Wij vonden hem geweldig.
Contactgegevens: Rp-projects Robby Pipeleers Zavelstraat 9 B-3590 Diepenbeek 011/28.80.28 0495/50.40.87 info@rp-projects.be
Groetjes
|
|
Daniel
|
17-9-2007 10:13:01
Hey Sabine, Probeer eens contact te nemen met DJ Ricky op bibi@hotmail.com - wedden dat je aangenaam gaat verrast zijn ? mvg
|
|
Stefanie
7-3-2008
|
17-9-2007 11:19:15
Wij geven ons feest met dj kurt uit hoeselt, heb hem wel nog niet gesproken dus ik weet nog niks. maar hij draait ook in dancings en op fuiven dus dan moet het wel een goeie zijn.
|
|
kris
|
17-9-2007 17:08:24
bel eens met dj paeperazzi als hij nog vrij is tenminste. Ik zal u alvast zijn nummer geven: 0496/540906 Veel succes
|
|
Mieke
|
20-9-2007 9:42:55
Dag Sabine,
Ik denk dat ik voor jou eventueel wel een oplossing heb. Wij zijn vorig jaar getrouwd en hebben toen beroep gedaan op discobar 2 friends. Ze zijn met twee en hebben alle materiaal bij. Ook is één van de twee bij ons thuis geweest om te luisteren naar onze wensen en zoals gehoopt was ook alles naar wens. Ik denk dat de website www.2-friends.be is. Echt wel de moeite.
|
|
Sabine
5-4-2008
|
20-9-2007 11:03:26
Hallo allemaal,
Bedankt voor jullie reacties!!
We hebben inmiddels een DJ gevonden, iemand van Meeuwen. We hebben hem een keer bezig gehoord op een fuif en waren onder de indruk. Hij heeft ook alle materiaal, dus alles is in orde.
Aan degenen onder jullie die reeds getrouwd zijn: een dikke proficiat. Aan the brides - to - be: nog veel succes en vooral plezier met de voorbereidingen en natuurlijk de dag zelf!!
Vele groetjes en een dikke merci Sabine
|
|
Dorien
30-8-2008
|
2-11-2007 13:05:14
hoi, wij zijn ook van meeuwen en trouwen in een feestzaal in peer. Is het mogelijk om ons de naam en telefoonnummer te bezorgen van de dj uit meeuwen aub? alvast bedankt, Dorien
|
|
Eddy
|
3-11-2007 11:44:51
Dag Dorien,
Onze DJ is Kristof van het Complot in Meeuwen. Hij draait op zaterdag de 30+ van Meeuwen kermis. We hadden hem vorig jaar bezig gehoord en vonden hem meteen geweldig voor onze trouw. Ook dit jaar was hij weer zeer goed.
Hij wil wel geen traditionele bruiloften doen, waar er voor elke gelegenheid een nummer is, bv intrede in zaal, openingsdans, cadeau ouders,.... Hij draait ook geen typische bruloftmuziek, wel fuifmuziek.
Je ziet maar, even bellen naar 't complot als jullie nog steeds geinteresseerd zijn.
PS: hij huurt al zijn materiaal van DWR (was hier 10jaar DJ), dus zeker kwaliteit.
www.hetcomplot.be
Groetjes, Sabine
|
|
brenda
|
13-12-2007 22:27:47
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest.Van klassiek tot heavy metal, en met licht, rook en effecten. En dan ook nog voor een zeer goede prijs als je t mij vraagt !! Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda
|
|
Eddy
|
14-12-2007 14:50:45
Hoi Brenda,
We vonden inmiddels een DJ. Toch bedankt voor je reactie!
Groetjes, Sabine
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|