Terug naar overzicht
HalloHet zal meer dan waarschijnlijk de moeite lonen om eens contact op te nemen met DJ Ricky op bibi77@hotmail.com Mvg
www.dbmusicsolutions.be mvg
kolfje naar mijn hand ...dj lebart
Hey!!Ik zou je zéker de dj die op ons feest draaide willen aanraden, dj lebart!Hij kan hier nogal moeilijk reclame voor zichzelf maken, dus zal ik het in zijn plaats doen!Hij is héél betaalbaar, luistert naar en houdt rekening met je persoonlijke wensen en muzieksmaak/-stijl én hij is heel sympathiek!Kijk zeker eens op zijn site: http://users.telenet.be/lebart/ Veel succes,Veerle (3 weken en 2 dagen getrouwd!)
---
Goeiedag met Christiaan van Klimaxs Music hier. Wanneer is je trouwdatum en voor hoeveel personen ongeveer ? Of bel even 0474/663 420 en we bespreken alles eens.
Beste Cin,Nam u al contact met Big Daddy? Een DJ van omgeving Leuven, met, jawel 30j ervaring ! ! !Een gesprek loont de moeite en kost niets.
Sorry, je kan Big Daddy contacteren op hout1234@hotmail.comIk denk ook dat hij een website heeft
Wij zijn vorig jaar getrouwd en hebben toen beroep gedaan op discobar 2 friends. Ze zijn met twee en hebben alle materiaal bij. Ook is één van de twee bij ons thuis geweest om te luisteren naar onze wensen en zoals gehoopt was ook alles naar wens.Ik denk dat de website www.2-friends.be is.Echt wel de moeite.
Hallo Nathalie,Ik ben DJ Jo van L&O music and lights te Geraardsbergen. Privé feesten zoals huwelijken, communies, verjaardagen en andere zijn onze specialiteit. Ik ben huis dj in Tom Dooley en Denderhof te Zandbergen alsook regelmatig in andere zalen. In Gooik komen we regelmatig in het Krekelhof. Onze prijs bedraagt 300€ en is alles inbegrepen. Indien je meer info wenst aarzel dan niet om me te contacteren via 0476592463 of djjovdb@telenet.beGroetjes en veel succes nog,DJ Jo
hallo, zijn jullie nog op zoek naar een leuke en goede dj? Ik weet er nog wel een die je verzekert van een super feest. Als je me even terug mailt, zal ik je indien gewenst zijn nummer geven. Met vriendelijke groeten, Brenda