Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele kerk/kapel in het Gentse

  7-9-2007 16:18:35
Hoi medebruidjes! Heeft er iemand van jullie tips om een leuke kerk of kapel in de buurt van Gent te vinden? We hadden eerst gedacht om met Rent a Priest te trouwen, maar uiteindelijk wil mijn vriend toch liever voor de kerk trouwen omdat het voor hem dan échter is (was al blij toen ik dat hoorde). Maar ik wil graag een moderne priester zodat we zelf ook teksten kunnen voorstellen en een wat origineel kader. Gent zelf zou heel tof zijn, iemand daar al voor de kerk getrouwd?? Alle tips zijn welkom!! Thanks

Barbara
21-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1173


evelien
8-12-2007
 Meld misbruik7-9-2007 19:58:13

Tussen Sint-Kruiswinkel en Wachtebeke staat een heel mooi kerkje, niet ver van de R4.

Groetjes,

Evelien x



Siska
5-7-2008
 Meld misbruik9-9-2007 18:27:01

wij wonen aan ekkergem kerk en gaan daar ook trouwen. onze pastoor heeft 5 kerken en daar mochten we uit kiezen! Hij is heel open tov onze inbreng. we doen wat we willen! Veel succes verder.

Ps: Pastoor Geert Catrysse

groetjes

Siska en Bart



Johan

 Meld misbruik24-9-2007 17:09:54

heel mooie kerk in Gent: de cultuurkapel (hoort bij het OCMW) en daar ook aan te vragen!
groetjes
www.goedeherder.be



Karen
18-7-2008
 Meld misbruik29-3-2008 8:25:53

Wij trouwen in Mariakerke Kolegem. Het is een klein kerkje maar de priester is erg modern en open. We trouwen zelfs met ons gezicht naar de mensen. Er staat een alternatief altaar achter ons. Dit is de nieuwe manier en iedereen voor ons was heel enthousiast. Ik hoop dat het mooi is.

Karen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info