Terug naar overzicht
Dag Heidi,Vanwaar is die DJ als ik vragen mag?Helga
Ik heb hem al aan het werk gezien om een trouwfeest en heb hem nu ook geboekt voor het mijne dus dat zegt genoeg hé. Indien je twijfelt, moet je gewoon eens een afspraak maken met hem. Je kan dan bv. naar een video kijken en hij geeft heel veel uitleg.
Hij is van Eksaarde
Dag Heidi,wij hebben hem eens aan het werk gezien op een huwelijksfeest en wij waren er niet direct wild van.Hij ambieert de mensen met hier en daar wat gekke en absurde toeren uit te halen, door bv een gekke muts op te zetten of met een rubber hamer op zijn discobar te slagen en zo.., dat was op zich niet zo slecht maar onze voorkeur gaat uit naar DJ's waar je de hele avond kan dansen en dansen en dansen en lekker uit de bol gaan!!! Bij Foubert gaat de aandacht een beetje te veel naar de DJ en een beetje te weinig naar de dansvloer zelf.Maar ja, da's dan onze mening hé!Veel succes verder!!Peter
hey, Zou ik eens de nr van peter foubert? wij trouwen op 25 juni 2011 groetjes gwendolien
Heb hem ondertussen al 3 x aan het werk gezien en vind hem echt super ! Stuk voor stuk geslaagde feesten . Hij weet er echt de ambiance in te brengen .