Terug naar overzicht
Hallo Mieke,Wij hadden ook DJ studio happy music. Wij hadden wel het geluk dat Dierk zelf bij ons kon komen draaien. Dus ik weet niet hoe de andere DJ's zijn. In ieder geval ik zou me geen zorgen maken, ik ben er zeker van dat alle dj's die voor dierk werken heel bekwaam zijn. Het wordt vast en zeker een super feest! Geniet er maar van.GroetjesEls 7/7/7
Dag Mieke,Je hoeft je zeker niet ongerust te maken. Wij hadden ook Studio Happy Music maar het was niet Dierk die speelde. En ... de dansvloer is nooit leeg geweest. Ik heb op een trouwfeest zoveel volk op de dansvloer zien staan. Nadien vroegen nog veel mensen aan ons van waar de dj kwam!Het zal een spetterend feest zijn.Groetjes,Ilse20/07/07
Hallo,Ik heb dit bericht zelf gepost enkele dagen voor ons huwelijk op 1 september. Maar om verwarring te vermijden bij toekomstige koppels wil ik mijn ongerustheid van toen nu, na afloop van ons feest, rechtzetten. Het was een fantastische avond met DJ Bram, echt het ene goede nummer na het andere werd gedraaid. Om 5u30 zijn we beginnen afsluiten, omdat de zaal dat vroeg (want zij wilden om 6 u zeker sluiten), maar de resterende gasten en wijzelf hadden best nog wat verder kunnen doordansen!!!zie ook http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=9142... Dus, niet twijfelen!!groetjes,Mieke32 dagen gehuwd