TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jan
|
23-8-2007 13:48:48
Informeer eens bij JEEP music (zie website huwelijksdag.be) of Happy Music van deze website. Beide aanraders! Veel suc6!
|
|
Bart
|
23-8-2007 14:08:10
De gemiddelde all-round dj zal zonder veel problemen aan je wensen kunnen voldoen. En Brugge is ook geen onoverkomelijke afstand.
cheers, dj LeBart
|
|
Sylvie
|
23-8-2007 14:12:22
Hey Bart,
K moe zeggen dat ik al naar verschillende trouwfeesten geweest ben en dat er mij geen enkele dj kon bekoren, daarom deze vraag.
|
|
freddy
|
23-8-2007 15:22:57
De onderstaande tip van Jan inzake Happy Music is correct. Recentelijk was ik als videograaf op een huwelijksfeest waar ik voor het eerst Happy Music aan het werk hoorde.Het was een geslaagd feest.Happy Music zou ik zeker eens contacteren.
Succes
Freddy
|
|
Daniel
|
23-8-2007 16:00:32
Hoi, Als er op vorige feesten geen enkele DJ je echt kon bekoren, is dat waarschijnlijk niet te wijten aan de DJ zelf, maar wel aan de instructies die het koppel aan de man gegeven heeft. Zo goed als iedere DJ spreekt namelijk af met het paar welk type muziek ze wensen, en als hij daar niet van kan of wil of mag afwijken...
mvg DJ Big Daddy
|
|
Phaedra
20-12-2008
|
23-8-2007 16:16:56
Hallo,
Wij huwen volgende zomer in Boldershof(Oostkamp)en onze dj is "Partysound".Wij hadden hem al twee maal op een feest waaronder ook een huwelijk.Die man wisselt goed af en speelt voor alle leeftijden.Bij ons zullen het ook gasten zijn van alle leeftijden maar zelf zijn we van de jaren'85 en dus echte fuifbeesten.Ik kan je alvast vertellen dat hij niet veel praat tijdens zijn muziek en dat is toch ook wel belangrijk. Groetjes... Phaedra
|
|
Bart
|
23-8-2007 16:26:17
je hebt enerzijds de instructies van het trouwkoppel, anderzijds de dj zelf. Als je op voorhand bij de dj in kwestie polst naar zijn werkwijze zal je snel genoeg door hebben of de man/vrouw in kwestie te pas en te onpas naar de micro grijpt, meezingt met de liedjes, of het volk aanspoort met spelletjes ... wil je dit niet, dan ga je op zoek naar een andere, die ne micro veracht en alleen gebruikt om te vermelden dat TPK342 zijn lichten heeft laten branden, die wel degelijk 2 platen al den niet beat-match gewijs aan elkaar kan mixen en die het niet nodig vindt om elke 4 nummers naar vlaamsche schlagers of groepsdansen te grijpen.
dj lebart
|
|
Thierry
|
|
|
Els
7-7-2007
|
23-8-2007 21:18:03
Hallo,
Wij zijn 7/7/7 getrouwd en wij hadden dj studio happy music. Echt een aanrader.!!! Wij staan bij zijn referenties (zie els en sven ) als je meer wil weten dan mail je ons maar.
Els en sven http://elsensven.bruiloftsite.nl
|
|
faes
|
24-8-2007 5:49:31
Beste,
Maak eens kennis met All Party Events, deze mensen beschikken over goede referenties in verscheidene feestzalen. U kan alle gegevens terugvinden op hun website.
Veel sucses
|
|
Bart
|
24-8-2007 10:11:08
en dan is er ook nog disco amigo knokke je kan de site bekijken op radioparadijs.be
good luck
|
|
Sandra
|
29-8-2007 10:54:23

|
|
Sarah
|
30-8-2007 9:48:27

|
|
Lara
7-7-2007
|
3-9-2007 12:44:44
wij huwden op 070707 en hadden Disco Daydream. Wij waren supertevreden en onze gasten blijkbaar ook! Er werd heel veel gedanst zowel door jong als oud en dat was net wat wij graag wilden!
|
|
klimaxs music
|
5-9-2007 18:48:07
Goeiedag Sylvie met Christiaan van Klimaxs Music hier. Bel me eens op 0474/663 420 en we praten eens over de muziek op het feest uit u dromen. Groetjes Christiaan
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|