Terug naar overzicht
Hoi TillyEerlijk gezegd weet ik niet of dit wel echt zo een goed idee is hoor. De meeste van mijn klanten zeggen me wel op voorhand welke genres muziek ze wel willen horen (bv. jaren 80,90,...) en welke niet (bv. foute,techno,...) Wat meestal wel gedaan wordt is een lijstje met een 20-tal nummers die zeker moeten gedraaid worden en daarbij de instructie van bv. géén twist of bamba of wat dan ook. Als je op voorhand gaat aan je DJ zeggen : deze lijst gedurende onze avond, dan blijft er nog weinig verrassend of origineels over van je feest en waarschijnlijk gaat alles niet echt goed of mooi in mekaar passen op die manier.MvgDJ Big Daddy
Hey,Als je een goeie DJ hebt, moet je die gewoon zijn ding laten doen. De onze voelde perfect aan welke muziek hij op welk moment moest spelen en wat voor een publiek hij had. De dansvloer heeft de ganse avond vol gestaan. Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Mensen die met lijsten met liedjes afkomen weten meestal heel goed wat ze willen ... zulk een lijst stellen ze dus zelf op, en gaan ze niet opzoeken op internet.Maak gewoon een opsomming van X liedjes die je heel graag de revue ziet passeren en een beetje dj kan die gerust ergens tussen draaien.
Tilly,Als je eens gaat kijken naar de website van Martha Steward (die dame van op vijftv/Vitaya) dan ga je een hele bruiloftswebsite vinden. Daarop ga je dan allemaal lijstjes tegenkomen, zowel voor fotograaf, dj, enzo... Zo kan je hen op voorhand laten weten wat je zeker wél en zeker niét wilt! Natuurlijk moet je die lijsten wel nog zelf vervolledigen en is er geen playlist bij te vinden...Succes,Els