TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
18-8-2007
|
13-8-2007 14:04:30
Hey,
wij hebben zelf voor ons trouwfeest van zaterdag a.s. het Antwerp Dj-Team. Zij hebben ook een website dus even op google opzoeken en je vindt ze wel. Wij betalen ongeveer voor een hele avond 500 euro, maar daar zit installatie (Dj set 3), achtergrondmuziek tijdens buffet, en muziek tijdens avondfeest in. Ze zijn wel iets duurder tegen dat wij ons contract hebben gekregen, maar nog wel goed van prijs. Je kan altijd eens een offerte aanvragen hé.
Groetjes Katrien
|
|
erik
|
13-8-2007 14:04:37
u kan me mailen op bibi77@hotmail voor meer info
mvg
|
|
Bart
|
13-8-2007 14:05:44
alleen een lichtinstallatie ? of moet een geluidsinstallatie ook voorzien worden ?
dj LeBart
|
|
Véronique
31-8-2007
|
13-8-2007 14:25:07
Dag Vicky,
Coruna doet dit ook: www.coruna.be . Via de website kan je hen contacteren. Zij kunnen voor DJ, geluid en licht zorgen of enkel geluid of enkel licht,... Ze zijn heel professioneel en bovendien als je DJ en geluid en licht samen neemt van hen valt de prijs héél goed mee.
Groetjes, Véronique 31/08/2007
|
|
Els
7-7-2007
|
13-8-2007 15:22:29
Hallo Vicky,
Wij zijn 7/7/7 getrouwd en onze dj was "Studio Happy Music". Als je een super dj zoekt dan moet je zeker bij hem zijn. Hij weet de sfeer erin te brengen en wij hebben echt een reuze feest gehad. Ook het persoonlijke contact met Dirk is enorm. Hij stelt je op voorhand gerust dat alles in orde zal zijn en dat is dan ook zo! Echt een aanrader. Zijn contactgegevens zijn terug te vinden op www.studiohappymusic.be er staat trouwens een foto van ons bij zijn referenties. ;-) Als je meer wil weten dan mail je maar. Els.Corluy@gmail.com
groetjes Els en Sven 7/7/7
|
|
Daniel
|
13-8-2007 15:32:48
Hallo Vicky, Keuze te over in de reacties hé :) Misschien kan d'r nog eentje bij: DJ Big Daddy ... hout1234@hotmail.com
|
|
Caroline
|
16-8-2007 9:35:51

|
|
marc
|
17-8-2007 16:39:08
Hallo Vicky, ik heb 12 jaar ervaring met trouwfeesten,en u betaald bij mij een vaste prijs, nl standaard lichtinstallatie ( eventueel rookgordijn of laser ). Voor een juiste prijs kijk even op www.djmarc.be
|
|
peter
|
25-8-2007 15:51:24
hey Vicky,
Ik ben dj cluts en heb al jaren ervaring op het draaien van allerhande feesten, zowel fuiven als trouwfeesten en bedrijfsfeesten.
meer info kan je vinden op www.djcluts.be
|
|
Guido
|
28-8-2007 18:22:08
Hallo,ik ben DJ Guido en kan voor een redelijke prijs komen draaien,met alles erop en eraan. Heb 20 jaar ervaring Tel.0475 58 30 55
|
|
brenda
|
13-12-2007 22:40:02
Hallo, ik heb echt een super leuke en goeie dj gevonden. maakte voor een zeer scherpe prijs van een 375 euro echt een geweldig feest!! Als je me even mailt kun je indien je belangstelling hebt zijn nummer krijgen. Gr. Brenda
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|