TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
anneleen
1-1-2020
|
13-8-2007 17:16:56
wij zijn zaterdag naar een huwelijk in het vijverhof geweest en wel ja met dj Roan. Wist niet zeker welke dj het juist was, mr nu ik zijn naam zie... Ik was al van plan om op het forum iets over deze dj te zetten. Maar smaken verschillen... Wij vonden dit GEEN goede dj. Hij lulde heel wat tussen de liedjes en de helft er van begrepen we niet. De feestzaal was al aan het leeg lopen tegen 3u. Ik weet nu niet of het aan de dj lag, mr wij vonden die niet goed: springt van de hak op de tak, laat liedjes soms heel lang horen, of begint plots een ander lied terwijl we nog volop aan het dansen en genieten waren van dat ander. Wij vonden hem totaal niet origineel in muziekkeuze. De liedjes komen ook niet altijd op het goede moment. Zo liet hij (die welgekende) servettendans horen, terwijl niemand nog een servette had. Ik zou er nog es over nadenken... hopelijk ben je niet verplicht om de huisdj te nemen.
groetjes
|
|
Cindy
12-9-2008
|
13-8-2007 20:51:33
hallo dank je voor het bericht. we zijn niet verplicht een huisdj te nemen neen.
ben door uw bericht wat aan googelen geweest en ga idd nog eens te rade bij andere dj's.
thx voor de raad grts
|
|
dierk
|
14-8-2007 0:23:12
Beste Cindy, Mag ik je met enige fierheid onze eigen website voorstellen www.studiohappymusic.be , neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs!Muzikale groeten, Dierk Van Paemelen
|
|
petra
|
14-8-2007 22:46:54
hallo wij trouwen 17 mei volgend jaar in het vijverhof. Wij hebben ook een huisdj genomen, maar wel DJ Guy Rubry of zo iets. deze is naar het schijnt ne zeer goeien, en brengt altijd ambiance. Wanneer trouw jij? en waar neem je je foto's? groetjes petra
|
|
Cindy
12-9-2008
|
15-8-2007 10:24:10
wij trouwen 12 september 2008. de foto's gaan we (alst goe weer is) deels in het vijverhof nemen en deels ergens anders. maar als het slecht weer is , zoeken we nog een binnenlocatie. dan kun je moeilijk in de gietende regen op da strand gaan zitten eh...
groetjes
|
|
roan
|
17-8-2007 8:21:27
hallo iedereen,
wij hebben al verscheidene feesten meegemaakt met dj roan, en zijn tot op heden steeds tevreden geweest. vanaf begin tot op het einde was het volle bak ambiance. Ik denk dat dj roan in dit forum met een andere dj wordt gewisseld want er wordt echt niet veel gepraat door de micro en de muziek wordt perfect aan elkaar gemixt. Voor ons is hij een absolute aanrader.
|
|
Els
20-12-2008
|
17-8-2007 10:33:00
Toch vreemd dat Roan een berichtje over "dj Roan" plaatst hé.
|
|
Thierry
|
|
|
Cindy
12-9-2008
|
17-8-2007 17:21:14
kan je me het kwalijk nemen? ik wil mijn feest op en top, er is toch wat geld mee gemoeid eh...
ik heb ondertussen een afspraak gehad met dj roan en die vent is echt ne toffe kerel moet ik zeggen. mijn vriend is voor hem te vinden, ik ook want hij draait meestal onze smaak van muziek...
er zullen waarschijnlijk wel verscheidene personen of dj's roan noemen, of er is iemand die hem niet afkan...
grts
|
|
emma
|
30-8-2007 19:30:27
Dj Roan van het vijverhof is een echt goeie dj, wij hebben hem vorige week gehad en de max gewoonweg!
mensen zoals de personen hieronder die eigen discobars hebben blijkbaar zelf geen werk genoeg en tijd teveel om zichzelf hier te promoten terwijl dit toch wel niet mag volgens de regels van de website, Als ik dat hoor heeft roan toch wel wekelijks zijn werk gedurende het volledige weekend
dus mensen, geloof de personen dus niet en sla niet in paniek door enkele personen die negatief reageren, praat eens met hem, neem een afspraak dan zal het professionalisme wel al gauw naar boven komen! over smaken en stijlen discussiert men niet en men kan nooit voor iedereen goed doen!
groetjes emma & dieter
|
|
Cindy
12-9-2008
|
30-8-2007 19:53:02
dank je emma wij hebben inderdaad dj roan vastgezet om te komen draaien. ik heb er echt een goed gevoel over.
grts 12-09-08
|
|
Lien
20-8-2010
|
23-8-2010 13:26:56
Dj Roan speelde op ons huwelijk op 20 augustus 2010 en we zijn HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL tevreden over hem!!!!
|
|
kim
15-9-2012
|
26-12-2011 21:31:53
Hoi,
Kan iemand het telefoonnummer van DJ Roan zelf bezorgen aub? Wij willen hem graag contacteren voor een afspraak.
Alvast bedankt
Kim&Wim
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|