Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf regio Leuven

10-8-2007 10:54:50
Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf voor ons huwelijk op 09/08/08. Een vriend van mijn vader is amateur fotograaf en die wil graag foto's komen nemen op de receptie en avondfeest. We zoeken dus nog iemand voor het stadhuis, de viering (buiten) en wat specialekes van ons. Dus liever geen fotograaf met alles erop en eraan (zoals album). De naam Jef Celen is hier al gevallen, kan iemand mij daar info over bezorgen?

Karlien

Buelens
9-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 416

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik10-8-2007 11:04:15

Hey Karlien,

Als je enkel alle berichten van de categorie forografie laat veschijnen, vind je onder één van de berichtjes alle info over Jef celen terug, evenals nog meer informatie over andere fotograven. Wij zijn ook van regio Leuven en hebben al heel wat fotograven bezocht (maar wij willen wel een album met alles er op en eraan). Ik kan je in elk geval Jurgen Doom uit Wilsele aanbevelen. Bij hem is het ook mogelijk om enkel een Dvd te bestellen met al je foto's op in hoge resolutie. Zijn foto's zijn echt prachtig. Als je meer info wil, stuur dan een mailtje naar ilsje@hotmail.com.

Groetjes en veel succes met de zoektocht

Ilse
17mei2008

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik10-8-2007 11:37:37

Hey,

Een paar topics rond fotografie terug heb ik enkele keren een uitleg over hem gedaan. Hij vraagt 300 euro voor een hele dag (dus moest je willen ook op het avondfeest), met alle foto's (500-1000) op cd-rom in hoge resolutie. De bedoeling is dat je ze zelf afdrukt (tel ongeveer 25 euro voor 200 afdrukken normaal formaat), en dat je zelf een album maakt, waarvoor hij www.pixbook.be aanraadt. We gaan het al eens uitproberen voor onze vakantiefoto's denk ik. Het dikste album daar (hij neemt 30x30 cm) van 100 bladzijden kost ongeveer 115 euro. Je kan natuurlijk ook altijd zelf aan het plakken gaan... Hij maakt eventueel ook zo'n digitaal album voor je, dat kost dan 100 euro extra (+ prijs van het album, dus max. 215 euro). Wij gaan het zelf doen omdat we dat eigenlijk wel leuk en persoonlijk vinden. Zijn foto's zijn echt heel mooi, hij gebruikt soms speciale lenzen, die zeker de foto's van het avondfeest en eten geweldig sfeervol maken.
Stuur mij anders een mailtje, dan stuur ik je zijn gegevens door (ken het niet vanbuiten): tania.moerenhout@vub.ac.be

Succes nog!
Tania

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik10-8-2007 12:04:57

Hallo Karlien,

Wij hebben ene fotograaf voor de ganse dag, maar werkt ook als je wilt alleen voor de wet of kerk,...
www.smileatme.be is zijn site. Momenteel is hij op reis, maar in de helft van de maand augustus is hij terug in het land! Ik zou zeker eens contact met hem opnemen 't is de mooite waard! We hbb net zijn laatste album gezien van trouwers.

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik10-8-2007 14:16:00

hey

wij hadden thierry van fotomoment, die is van landen. bij hem is ook alles bespreekbaar (waar, wanneer, wat,...) en is ook voor een mooie prijs. wij hebben ongeveer 2000 (ja tweeduizend...) foto's (op hoge kwaliteit op dvd zodat we ermee kunnen doen wat we willen) van een ganse dag plus een reportage vooraf om de bedankingen te maken. hij heeft ook onze uitnodigingen en bedankingen ontworpen en heb er niks dan positieve commentaar over gekregen, zowel over uitnodiging als over thierry zelf.
wij betaalden 500 euro voor de ganse dag

groetjes
sas

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik10-8-2007 16:48:44

PS: Nog vergeten te zeggen in mijn mail: Jef Celen gebruikt Extrafilm voor gewone afdrukken, www.foto.com voor grotere afdrukken (omdat die veel goedkoper zijn, maar volgens hem iets minder in kwaliteit, nu wij zagen dat dus niet, je moet al wat professioneel bezig zijn denk ik), en verder dus Pixbook voor het album.

Groetjes en succes nog,

Tania

Lotte

Meld misbruik11-8-2007 10:23:21

Katleen

Meld misbruik11-8-2007 21:16:03

Buelens
9-8-2009
 Meld misbruik13-8-2007 8:56:05

Katleen, die amateurfotograaf die we op het oog hebben is een zeer bekwaam iemand, anders hadden we het hem niet gevraagd. Hij beschikt over professionele apparatuur (niet zomaar een D50je ofzo). Ik heb van hem al prachtige foto's gezien van bv. kerkopnames. Hij zit in een fotografieclub, waar hij regelmatig voordrachten houdt. Hij kent er dus wel iets van. Hij doet dat dan ook al 10 jaar. Daar hebben we dus wel vertrouwen in. De man zei zelf om toch nog iemand anders te vragen, voor als hij die dag toch niet zou kunnen. Vandaar...

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik23-8-2007 15:44:54

Wij hebben ondertussen Jef Celen geboekt. Heeel mooie foto's voor een aanvaardbare prijs. Fijn dat hij gewoon trekt wat er te beleven/zien valt, zonder zich teveel op te dringen. hij vond ons huwelijk blijkbaar speciaal genoeg om het direct te aanvaarden.
Dus iedereen: bednakt voor jullie informatie;

Groetjes,
Karlien 09/08/08

Jelle

Meld misbruik29-3-2011 12:32:09

Voor een fotograaf uit Leuven: http://www.momentintime.be

MomentIntime
www.momentintime.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...